Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye prøvespillere til uken

Flat Trådet Nøstet
Totalt 8 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jan 07, 12:45
Endret: 30 jan 07, 19:33

Det kommer en ny forsvar spiller som skal prøve seg til mandag, eller tirsdag, er det noen som har mer informasjon om hvem denne spilleren er?


 

Mod: Endrer bittelitt på overskriften ettersom det utover i tråden ble snakk om flere prøvespillere, ikke bare en.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 jan 07, 13:29
Opprinnelig postet av Patrioten

Det kommer en ny forsvar spiller som skal prøve seg til mandag, eller tirsdag, er det noen som har mer informasjon om hvem denne spilleren er?

 

 

Ikke verst. Dette var andr boller fra tidligere... Forsterke FØR sesongen... Bra

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 27 jan 07, 13:41
Jeg er egentlig ganske imponert over klubben akkurat nå. Tydelig at de jobber hardt for å få på plass forsterkninger. At klubben ønsker å fjerne enhver tvil gjennom prøvespill, synes jeg bare er positivt!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 jan 07, 16:17
Jobber hardt ?? Hittil har det jo ikke kommet noen. Og tia flyr.

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 27 jan 07, 16:39
Slapp av...vi driver hvertfall ikke å omskolerer spillere til forsvarsspillere i stedet for å lete etter nye..

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 27 jan 07, 17:30
Endret: 27 jan 07, 17:31
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jobber hardt ?? Hittil har det jo ikke kommet noen. Og tia flyr.

Det har da allerede kommet tre...

Og gofoten har et usedvanlig godt poeng.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1133

Lagt til: 27 jan 07, 17:34
vi har vel strengt tatt 4, viss du reiner med erik bråten

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 jan 07, 17:35
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jobber hardt ?? Hittil har det jo ikke kommet noen. Og tia flyr.

Det har da allerede kommet tre...

Og gofoten har et usedvanlig godt poeng.


Gardar var vel så og si klar fra før av, og egentlig så trenger vi han ikke ( kanskje ). De jobber hardt etter forsvarsspillere, var ikke det som var saken ??

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 27 jan 07, 17:37
Endret: 27 jan 07, 17:38
Opprinnelig postet av Martin
vi har vel strengt tatt 4, viss du reiner med erik bråten

Stemmer det. Jeg glemte ham i farten. Litt sprøtt at FFK har hentet inn 4 A-lagsspillere allerede, og ingen er det minste grann fornøyd med forsterkningene.

Edit; Eller, jeg kan ta en spansk en... Jeg regnet med Bråthen, men så på Gardar som en signering i fjor sommer. Da har vi  dem "tre jeg siktet til".

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 jan 07, 17:57
Endret: 27 jan 07, 17:58
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Martin
vi har vel strengt tatt 4, viss du reiner med erik bråten

Stemmer det. Jeg glemte ham i farten. Litt sprøtt at FFK har hentet inn 4 A-lagsspillere allerede, og ingen er det minste grann fornøyd med forsterkningene.

Edit; Eller, jeg kan ta en spansk en... Jeg regnet med Bråthen, men så på Gardar som en signering i fjor sommer. Da har vi  dem "tre jeg siktet til".



Er Bråthen forsterkning ?? Han er vel heller med å fylle ut stallen sånn at vi har 3 keepere. Og jeg synes 2 Ivorianere er fint lite. Og Gardar kan vi vel heller ikke si er noen forsterkning.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 jan 07, 19:17
du er negativ som vanlig rune

---------------------------

http://keiko99.net


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 27 jan 07, 20:17

Opprinnelig postet av Rune Haugen


Er Bråthen forsterkning ?? Han er vel heller med å fylle ut stallen sånn at vi har 3 keepere. Og jeg synes 2 Ivorianere er fint lite. Og Gardar kan vi vel heller ikke si er noen forsterkning.

Erik Bråthen skulle være den tredje gode keeperen i stallen, en forsterkning i forhold til situasjonen før han kom. Og ettersom Rami Shaaban med stor sannsynlighet forsvinner til sommeren var det en taktisk meget klok forsterkning.

De to ivorianerne tror jeg det er litt tidlig å si noe sikkert om. De er unge og uvant med norsk spillestil, men de er likefullt beskrevet som to svært lovende talenter. Jeg har tro på at minst én av dem kommer til å sette et preg på laget i løpet av sesongen.

Det samme kan vel sies om Gardar. Det er vel ikke tvil om at gutten har et potensiale. Jeg tror sjansen er temmelig stor for at enten Gardar eller Hermanni kommer til å gjøre en meget bra sesong - skjønt jeg vil ikke ha noen sikker mening om hvem av dem det blir.

Så jeg tolker visst situasjonen ganske annerledes enn du gjør. Av en eller annen grunn.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 jan 07, 22:23
Endret: 27 jan 07, 22:24
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Martin
vi har vel strengt tatt 4, viss du reiner med erik bråten

Stemmer det. Jeg glemte ham i farten. Litt sprøtt at FFK har hentet inn 4 A-lagsspillere allerede, og ingen er det minste grann fornøyd med forsterkningene.

Edit; Eller, jeg kan ta en spansk en... Jeg regnet med Bråthen, men så på Gardar som en signering i fjor sommer. Da har vi  dem "tre jeg siktet til".



Er Bråthen forsterkning ?? Han er vel heller med å fylle ut stallen sånn at vi har 3 keepere. Og jeg synes 2 Ivorianere er fint lite. Og Gardar kan vi vel heller ikke si er noen forsterkning.
Fy Faen du slenger jo bare dritt i fra deg hele tiden,jævla kverrulant

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 28 jan 07, 02:51
Endret: 28 jan 07, 02:52

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Svovelpreken&Svartmaling
Fy Faen du slenger jo bare dritt i fra deg hele tiden,jævla kverrulant


Neida, Rune Haugen ser bare litt mørkt på dette livet men gleder seg desto mer til det neste.....

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 jan 07, 12:35
Det er så typisk småfeigt å være pessimistisk i forkant for å "gardere seg mot å bli negativt overrasket". Det er jo egentlig en særpemetode. Folk i Fredrikstad burde jo heller si at "det årnær sæ" istedet  for  at  det "nøttærnte".

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jan 07, 15:28
Opprinnelig postet av keiko99
du er negativ som vanlig rune


Negativ ?? Heller bekymra for at det drøyer slik. Nye spillere SKAL komme i god tid før seriestart, for å få spilt de inn i et spillemønster. Hvis de skal komme rett før seriestart, så kan vi jo like godt vente til neste overgangsvindu.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jan 07, 15:33
Opprinnelig postet av Shadar
Det er så typisk småfeigt å være pessimistisk i forkant for å "gardere seg mot å bli negativt overrasket". Det er jo egentlig en særpemetode. Folk i Fredrikstad burde jo heller si at "det årnær sæ" istedet  for  at  det "nøttærnte".


Synes du det har vært mye å juble for etter at vi kom opp i TL, bortsett fra cupen ?? Neglebiting kaller jeg det. Vi har trua før seriestart hvert år, og så går det nesten på trynet hvert år. Er du fornøyd med det ??
Jeg er av den mening at hvis ikke vi får noen særlig forsterkninger ( og da tenker jeg ordentlige forsterkninger ), så kommer vi til å slite ræva ta oss denne sesongen også.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jan 07, 15:39
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Rune Haugen


Er Bråthen forsterkning ?? Han er vel heller med å fylle ut stallen sånn at vi har 3 keepere. Og jeg synes 2 Ivorianere er fint lite. Og Gardar kan vi vel heller ikke si er noen forsterkning.

Erik Bråthen skulle være den tredje gode keeperen i stallen, en forsterkning i forhold til situasjonen før han kom. Og ettersom Rami Shaaban med stor sannsynlighet forsvinner til sommeren var det en taktisk meget klok forsterkning.

De to ivorianerne tror jeg det er litt tidlig å si noe sikkert om. De er unge og uvant med norsk spillestil, men de er likefullt beskrevet som to svært lovende talenter. Jeg har tro på at minst én av dem kommer til å sette et preg på laget i løpet av sesongen.

Det samme kan vel sies om Gardar. Det er vel ikke tvil om at gutten har et potensiale. Jeg tror sjansen er temmelig stor for at enten Gardar eller Hermanni kommer til å gjøre en meget bra sesong - skjønt jeg vil ikke ha noen sikker mening om hvem av dem det blir.

Så jeg tolker visst situasjonen ganske annerledes enn du gjør. Av en eller annen grunn.



Dette er det eneste vettuge innlegget som kommer mot meg. Jeg er enig i at Bråthen er en bra keeper å få til klubben, men å kaste han til ulvene nå er altfor tidlig. De 2 Ivorianerne har jeg faktisk god tro på, men fortsatt vil jeg si at disse har et usikkerhetsmoment over seg, så å kalle disse for forsterkninger er litt for tidlig å si.

Og Gardar har en enda mer usikkerhetsmoment over seg, spørs om han får noe spilletid ?? Og  kalle han for forsterkning, nja, heller tvilsomt spør du meg. Men potensialet er der sikkert.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 jan 07, 15:50
Vi er forsterket fra i fjor,og flere forsterkninger kommer.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jan 07, 15:55

Opprinnelig postet av paco
Vi er forsterket fra i fjor,og flere forsterkninger kommer.

Bredden er nok forsterket, men vi har på ingen måte erstatter Brenne......


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 28 jan 07, 15:57
Opprinnelig postet av paco
Vi er forsterket fra i fjor,og flere forsterkninger kommer.

Hvordan kan du si det så sikkert? Vi har mistet den spilleren som stod bak det meste vi skapte fremover på banen og var involvert i mange mål, mens de nye vi har fått foreløpig er ubeskrevne blad som ikke har bevist noe som helst? Det kan selvsagt hende at Gardar Johansson og ivorianerne forsterker laget, men det eneste vi vet er at Brenne har forlatt oss og at det helt klart er en svekkelse. Men ja, det kommer jo selvsagt flere forsterkninger, men foreløpig har ingen av oss noe grunnlag for å si at laget er styrket kontra i fjor.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 jan 07, 16:01
Endret: 28 jan 07, 16:02
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av paco
Vi er forsterket fra i fjor,og flere forsterkninger kommer.

Bredden er nok forsterket, men vi har på ingen måte erstatter Brenne......

Ivorianerne vil nok begge kunne matche Brenne,han spilte vel heller ikke alle kampene fra start i fjor.Vi er forsterket fremmover samt at vi får et par nye bak.Tror også at vi er kraftig forsterket i trener teamet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jan 07, 16:03
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av paco
Vi er forsterket fra i fjor,og flere forsterkninger kommer.

Bredden er nok forsterket, men vi har på ingen måte erstatter Brenne......

Ivorianerne vil nok begge kunne matche Brenne,han spilte vel heller ikke alle kampene fra start i fjor.Vi er forsterket fremmover samt at vi får et par nye bak.

Det var vel ett par kamper han ikke spilte. Han var sist eller nest sist på 40% av scoringene. Og han var nok den som løp flest meter hver eneste kamp...... Han er ikke erstattet.....


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 28 jan 07, 16:15

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Synes du det har vært mye å juble for etter at vi kom opp i TL, bortsett fra cupen ?? Neglebiting kaller jeg det. Vi har trua før seriestart hvert år, og så går det nesten på trynet hvert år. Er du fornøyd med det ??
Jeg er av den mening at hvis ikke vi får noen særlig forsterkninger ( og da tenker jeg ordentlige forsterkninger ), så kommer vi til å slite ræva ta oss denne sesongen også.

Hvorfor skal vi se bort fra cupen. Jeg mener vi har fått mer suksess enn forventa... men det er kanskje forventningene det kommer an på...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 jan 07, 16:15
Vi får se,tror denne sesongen blir bedre enn under Eggen uansett.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 28 jan 07, 16:25

Opprinnelig postet av paco
Vi får se,tror denne sesongen blir bedre enn under Eggen uansett.

Sånn som tilstanden er nå, er jeg ikke enig. Tror vi i BESTE fall greier oss med knapp margin. Skal vi gjøre det noe bedre er vi nok avhengig av at en av afrikanerene slår skikkelig til, at en av spissene får en meget god sesong og at vi får inn minst én skikkelig forsterkning i forsvaret.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jan 07, 16:31
Forhandler om forsterkninger

FFK vil gi Grönhagen spillerne han ønsker

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 28 jan 07, 17:09
Opprinnelig postet av Patrioten
Forhandler om forsterkninger
 

FFK vil gi Grönhagen spillerne han ønsker


Hmm, spennende. Virker som om Grönhagen har noen forslag til forsterkninger ja. Det er bra!
Rami og Gerrbrand får en svenske-jäkel å snakke med og. Kanskje Rami slår seg til ro?
Nå må vi fikse et større flagg med SVENSK MAGI!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 jan 07, 18:19

Virker spennende det Grønhagen sier om at han har spillere i kikkerten!

Trur vi får noen gode forsterkninger i år!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 28 jan 07, 21:30
ser ikke at vi er sterkere nå enn ifjor og at Brenne savnes kan ikke benektes. hva ivorians og gardar går for vet ikke ennå,men en ny trener vil fylle på med karer han kjenner fra før tenker jeg.

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jan 07, 21:54
Opprinnelig postet av paco
Vi er forsterket fra i fjor,og flere forsterkninger kommer.


Sånn som jeg ser det så er laget ikke forsterka. Står heller på stedet hvil. Men at forsterkninger kommer bør vel være opplagt. Men jeg hadde helst sett at disse kommer så fort så mulig slik at vi får spilt inn laget.

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 28 jan 07, 22:16
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av paco
Vi er forsterket fra i fjor,og flere forsterkninger kommer.

Bredden er nok forsterket, men vi har på ingen måte erstatter Brenne......

 

Jeg har troa på at Stadheim blir den erstatteren for Brenne, som egentlig var planlagt. Har troa på han, og etter det jeg hører i fra treningene; så spiller både han, heavy og gardar veldig bra! Men enig at forsterkninger trengs, bare ikke svartmal situasjonen helt. Vi er mye lenger nå enn foregående sesongforberedelser..

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 28 jan 07, 22:44
Opprinnelig postet av Gofoten
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av paco
Vi er forsterket fra i fjor,og flere forsterkninger kommer.

Bredden er nok forsterket, men vi har på ingen måte erstatter Brenne......

Jeg har troa på at Stadheim blir den erstatteren for Brenne, som egentlig var planlagt. Har troa på han, og etter det jeg hører i fra treningene; så spiller både han, heavy og gardar veldig bra! Men enig at forsterkninger trengs, bare ikke svartmal situasjonen helt. Vi er mye lenger nå enn foregående sesongforberedelser..

Stadheim vil aldri bli en erstatter for Simen Brenne. Stadheim står for langt mer "gåfotball", piruetter og "playmaking". Han mangler totalt den løpskraften, målfarligheten og gjennombruddshissigheten som Brenne stod for. Sånn sett kommer han aldri til å bli en erstatter for Brenne.

Om Stadheim fortsatt kan gjøre en god jobb for FFK som en slags "playmaker" på midtbanen gjenstår å se, men som sagt; Noen Brenne-erstatter blir han aldri.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 29 jan 07, 08:59
Jeg er redd du har rett holters. I Songdal ble han jo også brukt som en hengende spiss, en litt slapp rolle der han skulle få brukt de tekniske ferdighetene sine til å gjøre mange mål. Han ble aldri så veldig målfarlig, men for noen mål han har lagd. Han har visst nok noen langskudd og frekke lobber av en annen verden. Stadheim har nok aldri vært kjent å løpe seg ihjel slik som Brenne, men man kan jo spare en del krefter på å spille klokt da! Stadheim går vel kanskje for å ha en av de beste pasningsføttene i Norge ennå? Personlig er jeg veldig spent på hva Stadheim får til til året. Synes han er en likanes spillertype, men tør ikke å vente meg for mye av ham.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 29 jan 07, 09:55
Endret: 29 jan 07, 09:56

Pr.idag er ikke FFK forsterket fra sesongen 2006. ( min mening )

De som mener at laget er forsterket, bygger dette trolig på håp og ønsker om at, Stadheim, Vuorinnen, Mika  slår til i år, og viser helt andre takter enn fjorårets i FFK drakta.

Videre håper depå at Gutta fra Elfenskysten, øyeblikkelig blir en hit, noe som kan være tvilsomt. Dette samtidig med at de trolig velger å tro at "ukjente" Gardar J fra Island(som ingen utenom FFK var interessert i),også blir en hit.

De legger også store byrder på juniorene som er kommet opp,  det er meget sjelden at noen slår igjennom første året i tippeligaen slik som Tarik gjorde.

Samtidig er det kommet inn en ny trener, med ny filosofi. Han bebuder allerede nå endringer i spillemønster osv., noe som trolig også kan ta tid å få gjennomført.

Konklusjon; slik jeg ser det er FFK pr.idag svekket siden cupfinalen 2006.

PS jeg har ikke tatt med at Bertie trolig er langtidsskadet noe som også svekker spillestallen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 29 jan 07, 10:22
Status idag er vel bare at vi har blitt svekket mht at Brenne forsvant.  De nye spillerne er det ingen som kan si noe bastant om før det er spilt TL kamper, flere TL kamper.  Dette gjelder også treneren.  FFK er dog styrket på ledersiden med Morgan og Morgan har bevist at han kan skaffe gode spillere i LYN - Det er positivt. Alt blir derfor bare synsing og derfor er det heller ikke nødvendig å krangle for ingen har rett., ennå! 

Bertie var jo fraværende ifjor så iforhold til han kan man heller ikke si at vi er svekket.

Forøvrig burde moderatorene her kartlegge de mest negative og samle dem til et seminar på klubbhuset og hente inn Arne Næss, eventuelt få til en avtale om billigkjøp av bøkene hans.  Arne Næss var positivt innstilt selv til Tyskerne under 2 verdenskrig samtidig som han var med XU og motstandsbevegelsen.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 29 jan 07, 10:34

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Gofoten
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av paco
Vi er forsterket fra i fjor,og flere forsterkninger kommer.

Bredden er nok forsterket, men vi har på ingen måte erstatter Brenne......

Jeg har troa på at Stadheim blir den erstatteren for Brenne, som egentlig var planlagt. Har troa på han, og etter det jeg hører i fra treningene; så spiller både han, heavy og gardar veldig bra! Men enig at forsterkninger trengs, bare ikke svartmal situasjonen helt. Vi er mye lenger nå enn foregående sesongforberedelser..

Stadheim vil aldri bli en erstatter for Simen Brenne. Stadheim står for langt mer "gåfotball", piruetter og "playmaking". Han mangler totalt den løpskraften, målfarligheten og gjennombruddshissigheten som Brenne stod for. Sånn sett kommer han aldri til å bli en erstatter for Brenne.

Om Stadheim fortsatt kan gjøre en god jobb for FFK som en slags "playmaker" på midtbanen gjenstår å se, men som sagt; Noen Brenne-erstatter blir han aldri.

 

Det er jeg faktisk helt enig i...

---------------------------

Frekkheten lenge levæ!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 12:57
Opprinnelig postet av DeKjök
Status idag er vel bare at vi har blitt svekket mht at Brenne forsvant.  De nye spillerne er det ingen som kan si noe bastant om før det er spilt TL kamper, flere TL kamper.  Dette gjelder også treneren.  FFK er dog styrket på ledersiden med Morgan og Morgan har bevist at han kan skaffe gode spillere i LYN - Det er positivt. Alt blir derfor bare synsing og derfor er det heller ikke nødvendig å krangle for ingen har rett., ennå! 

Bertie var jo fraværende ifjor så iforhold til han kan man heller ikke si at vi er svekket.

Forøvrig burde moderatorene her kartlegge de mest negative og samle dem til et seminar på klubbhuset og hente inn Arne Næss, eventuelt få til en avtale om billigkjøp av bøkene hans.  Arne Næss var positivt innstilt selv til Tyskerne under 2 verdenskrig samtidig som han var med XU og motstandsbevegelsen.


Tror du at du er så jævla intellektuell siden du kommer med det siste greiene ?? Toppen av idioti kaller jeg det du kommer med.

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 29 jan 07, 13:05
Endret: 29 jan 07, 13:06

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Tror du at du er så jævla intellektuell siden du kommer med det siste greiene ?? Toppen av idioti kaller jeg det du kommer med.

 

Fei for din egen dør Rune

 

Helt enig at enkelte her inne kunne trengt å se livet / FFK i et annet perspektiv...


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jan 07, 13:13
Ille hissige og negative vi var her om dagen da?? Ikke lov det

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 13:17
Opprinnelig postet av Oslo

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Tror du at du er så jævla intellektuell siden du kommer med det siste greiene ?? Toppen av idioti kaller jeg det du kommer med.

 

Fei for din egen dør Rune

 

Helt enig at enkelte her inne kunne trengt å se livet / FFK i et annet perspektiv...



Pleier jeg å sette folk i bås ??
DeKjök, kan spare seg for dette. Slik virker han på meg nå, nemlig smålig.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jan 07, 13:20
Ta kosepraten om hvem som er smart og lignende på PM, det denne tråden handler om er forsvarsspilleren på prøvespill. Forumet består av forskjellige personer med forskjellige meninger, akkurat slik det skal være, men diskusjonen om disse trenger strengt tatt ikke være i denne tråden. Fortsetter det så blir også denne tråden stengt.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 jan 07, 14:15
For å få tråden inn på sporet igjen, er det noen som vet neo mer om evt prøvespillere denne uka da? noen som har noe juicy rykter på den biten??

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norgeste flotteste Fotball klubb!


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 29 jan 07, 14:22

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Gofoten
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av paco
Vi er forsterket fra i fjor,og flere forsterkninger kommer.

Bredden er nok forsterket, men vi har på ingen måte erstatter Brenne......

Jeg har troa på at Stadheim blir den erstatteren for Brenne, som egentlig var planlagt. Har troa på han, og etter det jeg hører i fra treningene; så spiller både han, heavy og gardar veldig bra! Men enig at forsterkninger trengs, bare ikke svartmal situasjonen helt. Vi er mye lenger nå enn foregående sesongforberedelser..

Stadheim vil aldri bli en erstatter for Simen Brenne. Stadheim står for langt mer "gåfotball", piruetter og "playmaking". Han mangler totalt den løpskraften, målfarligheten og gjennombruddshissigheten som Brenne stod for. Sånn sett kommer han aldri til å bli en erstatter for Brenne.

Om Stadheim fortsatt kan gjøre en god jobb for FFK som en slags "playmaker" på midtbanen gjenstår å se, men som sagt; Noen Brenne-erstatter blir han aldri.

 

Det er også jeg helt enig i, for en midtbanetype som Brenne finnes ikke i norsk tippeliga og har jeg heller ikke noe tro på at vi skal få importere om vi ikke får slått til på Frank Lampard. Det meningen med innlegget var, er at Stadheim blir erstatteren for Brenne. Klubben henter ingen annen erstatter enn det. Selv om Stadheim er en helt annen midtbanetype. Så nå er vi rett og slett nødt til å satse på at spissene våre scorer, eller at Bjørkøy skulle finne på å forbedre avslutningskvalitetene sine, for han er vel en av de som kan inneha noen av Brennes kvaliteter på det planet.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 14:27
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
For å få tråden inn på sporet igjen, er det noen som vet neo mer om evt prøvespillere denne uka da? noen som har noe juicy rykter på den biten??


I følge Demokraten så er de i konkrete forhandlinger med fire, fem spillere, og Morgan sier at de skal ha 2 av dem. De vil ha en venstre back + 1 som kan være " cover " på midtstopper og høyreback-plassen.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 29 jan 07, 14:28

Rune, det er ikke noe nytt her inne at enkelte uttrykker seg "nedlatende" om annerledes tenkende.

Dette samtidig at de ikke har fått med seg at Bertie tross alt spilte flere kamper på vårsesongen.

Over til trådens tema.

Er fortsatt spent på hvordan det har gått med sloveneren som var på prøvespill, samtidig som jeg synes det er trist dersom ikke FFK har midler til å satse på forsterkninger også framover på banen.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 14:33
Opprinnelig postet av dracula

Rune, det er ikke noe nytt her inne at enkelte uttrykker seg "nedlatende" om annerledes tenkende.

Dette samtidig at de ikke har fått med seg at Bertie tross alt spilte flere kamper på vårsesongen.

Over til trådens tema.

Er fortsatt spent på hvordan det har gått med sloveneren som var på prøvespill, samtidig som jeg synes det er trist dersom ikke FFK har midler til å satse på forsterkninger også framover på banen.

 

 



Rart at de ikke prøvde han mot Moss ?? Har de sendt han hjem alt, eller ??

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jan 07, 14:59

Ny spiller skal prøve seg

Forsvarsspilleren Gediminas Paulauskas fra Litauen skal prøvespille for FFK fra i morgen.

 

Gediminas er forsvarsspiller i FK Ekranes. Han kan spille både back og midtstopper. Spilleren er 24 år gammel og har flere landskamperkamper for Litauen. Gediminas er 1,89 høy og veier 78 kg.

-Vi har gode referanser på Gediminas Paulauskas. Nå får han muligheten til å vise hva han går for, sier administrerende direktør Morgan Andersen.

Slovenske Peter Klancar, som trente med FFK forrige uke,  fikk i denne omgang ikke kontrakt med FFK.

Skriver fredrikstadfk.no


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 29 jan 07, 15:12
Lovende?

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 29 jan 07, 15:17
Endret: 29 jan 07, 15:28
Opprinnelig postet av oleberg
Lovende?


Jeg syns han høres spennende ut jeg.
Fast venstreback på landslaget.

Noen punkter jeg fant om ham:
National Team (Lithuania):
* 9 caps with Lithuanian Senior National Team, including 2006 World Cup Qualifiers and
2008 European Championship Qualifiers
* Received first Senior National Team cap in 2005 against Spain at 22 years-old in World
Cup Qualifier
* Has since featured at left fullback in WCQ Qualifiers versus Spain, Belgium and Serbia
and Montenegro (2 matches) as well as 2008 Euro Qualifier versus Faroe Islands
* Received numerous caps with U-17, U-19 and U-21 National Team
Club (Ekranas):
* Selected as Lithuania A-Lyga Defender of the Year, 2005 and 2006
* Finished second in consideration for Lithuania A-Lyga Player of the Year, 2005
* Scored 7 goals in A-Lyga action from left defender spot since 2004
* Starting left defender for Ekranas in championship campaign of A-Lyga in 2005
* Ekranas qualified for 2006 UEFA Champion’s League tournament, Paulauskas started
and played 90 minutes at left defender in all four Champions League ties versus
Albasani and Dinamo Zagreb

EDIT:
Jeg sliter visst med å linke i Opera har nå, men her er "Link" til både litt info og en skrytevideo:

http://www.nationalsportsgroup.com/playercv

http://www.youtube.com/watch?v=TG8zjqoZbpU

Mod kjører Firefox og fikset linkene

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 29 jan 07, 15:30

Utfra skrytevideoen synes jeg også han så lovende ut...

Uansett så det ut som han var pasningsterk og tøff i spillestilen. Liker det, ser lovende ut.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 29 jan 07, 15:33
Opprinnelig postet av tubbs

Utfra skrytevideoen synes jeg også han så lovende ut...

Uansett så det ut som han var pasningsterk og tøff i spillestilen. Liker det, ser lovende ut.



Og ikke minst meget villig til å involvere seg i angrepet, samt at han bidrar med hodestyrke.

Det er vanskelig å vurdere en spiller kun ut fra en skrytevideo, men at han er verdt å se nærmere på via et prøvespill syns jeg så absolutt.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jan 07, 15:38
Virker utrolig spennendes ut denne spillern.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jan 07, 15:55
Se hva Haugesund har klart å fått tak, www.fxt.no/forstediv/article880448.ece

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 jan 07, 16:09
jeg synes også denne spilleren ser lovende ut på videoen, men, kan vel ikke stole fult og helt på den... men virker lovende, helt klart!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norgeste flotteste Fotball klubb!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 jan 07, 16:34

Han virker hvertfall ivrig og gir alt for å få ballen!!

Håper han ikke skader noen spillere under prøvetiden sin!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 29 jan 07, 17:26
Han der gir alt !

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 29 jan 07, 17:35
Nå begynner vi å snakke butikk :) Me Like!!!
Samme om dette er en skrytevideo, en spiller som gjør de tinga der er absolutt verdt en titt.
Slem faen med ball-teft... sykt råe taklinger da, men rene!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jan 07, 17:57
Etter å sett den videoen så ser dette meget bra ut.. lov å håpe om kontrakt her, men verdt at han for prøve seg også

---------------------------

http://keiko99.net


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 29 jan 07, 18:45
La han få prøve seg. For meg så det ut som om de har forsøkt å lage en skrytevideo uten å klare det. Ser ut som om han er en spiller uten teknikk og touch. Det er jo bare så vidt han får det til på skrytevideoen! Ikke virker han spesielt kjapp heller. Virket heller ikke som han var spesielt flink til å time med headingene sine heller.

En spiller kan være god selv om han er god på en skrytevideo, men jeg er skeptisk når man ikke klarer å fremstille seg selv god der engang. Sats på noe norskt fremfor middelmådige utlendinger.

Innsatsvilje så det ut som om han hadde i allefall.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 jan 07, 18:58

Med tanke på åssen norske klubber nesten overpriser sine spillere,så er det ikke lett å kjøpe norske spillere!!

Moss er det beste eksempelet på dette!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jan 07, 19:02
Opprinnelig postet av Shadar
La han få prøve seg. For meg så det ut som om de har forsøkt å lage en skrytevideo uten å klare det. Ser ut som om han er en spiller uten teknikk og touch. Det er jo bare så vidt han får det til på skrytevideoen! Ikke virker han spesielt kjapp heller. Virket heller ikke som han var spesielt flink til å time med headingene sine heller.

En spiller kan være god selv om han er god på en skrytevideo, men jeg er skeptisk når man ikke klarer å fremstille seg selv god der engang. Sats på noe norskt fremfor middelmådige utlendinger.

Innsatsvilje så det ut som om han hadde i allefall.
Er det mulig!!!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 jan 07, 19:11

Han virka muligens solid i videoen, men det er absolutt ingen garanti. Dersom han er en spiller som gjør mange feil bakover, spiller mange feilpasninger m.m er ikke noe dette vi får vite av videoen. Dette er en vurdering som må gjøres på prøvespill. Satser på at klubben har kompetanse til å avgjøre om han er god nok.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 jan 07, 19:23
Selvfølgelig vanskelig å si noe utifra noen minutter video.

Men, virker som innsatsen og angrepsviljen er i orden. Kanskje det er en viss fare for at angrepsviljen er litt i overkant også.

Tror spilleren lider litt av et forholdsvis lavt nivå på medspillere også. Kanskje han kan stå fram mer i en bedre klubb? Var mye dårlig spill på denne videoen også, uten at det var hans feil.

Uansett, verdt å gi fyren et forsøk. En god venstreback trenger vi uansett!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jan 07, 19:29
Tror Scekeres også kunne laget en like bra skrytevideo, så videoen i seg selv betyr veldig lite i forhold til det han viser på trening og i eventuellt kamp........ Men at den kunne brukes til å se åssen type spiller det er får dem jo, og utifra det invitere spilleren..... I så måte så var jo skrytevideoen bra for spilleren.....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 19:32
Opprinnelig postet av Knuty
Selvfølgelig vanskelig å si noe utifra noen minutter video.

Men, virker som innsatsen og angrepsviljen er i orden. Kanskje det er en viss fare for at angrepsviljen er litt i overkant også.

Tror spilleren lider litt av et forholdsvis lavt nivå på medspillere også. Kanskje han kan stå fram mer i en bedre klubb? Var mye dårlig spill på denne videoen også, uten at det var hans feil.

Uansett, verdt å gi fyren et forsøk. En god venstreback trenger vi uansett!


V.back + en midtstopper ( helst 2 ) som kan spille h.back. Og gjerne også en def.midtbanspiller som er langt bedre enn Berg. Og en knallspiss som borger for mange mål ( helst nærmere 15 mål enn 10). Ellers så synes jeg laget ser bra ut.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jan 07, 19:42
Endret: 29 jan 07, 19:42
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Knuty
Selvfølgelig vanskelig å si noe utifra noen minutter video.

Men, virker som innsatsen og angrepsviljen er i orden. Kanskje det er en viss fare for at angrepsviljen er litt i overkant også.

Tror spilleren lider litt av et forholdsvis lavt nivå på medspillere også. Kanskje han kan stå fram mer i en bedre klubb? Var mye dårlig spill på denne videoen også, uten at det var hans feil.

Uansett, verdt å gi fyren et forsøk. En god venstreback trenger vi uansett!


V.back + en midtstopper ( helst 2 ) som kan spille h.back. Og gjerne også en def.midtbanspiller som er langt bedre enn Berg. Og en knallspiss som borger for mange mål ( helst nærmere 15 mål enn 10). Ellers så synes jeg laget ser bra ut.
Etter det jeg så igår så tror jeg Vourinen er på gang.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 jan 07, 19:44

Høres ikke ille ut det Rune, men jeg håper ikke du forventer at klubben henter inn alle disse i løpet av ett overgangsvindu!? Dersom vi vil ha skikkelig kvalitet vil detter være vanskelig/umulig. Dessuten har vi allerede hentet 4! spillere, med de 5 som du etterlyser vil vi jo bytte ut et helt lag... Synes ikke vi kan holde på med det hvert år...


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 jan 07, 19:46

Opprinnelig postet av paco]
Etter det jeg så igår så tror jeg Vourinen er på gang.

Uenig! Etter det jeg så igår tror jeg ikke Heavy kommer til å være fast på laget. Litt avhengig av om Tarik blir brukt som spiss eller midtbane, og om West blir skadefri igjen...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 19:59
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Knuty
Selvfølgelig vanskelig å si noe utifra noen minutter video.

Men, virker som innsatsen og angrepsviljen er i orden. Kanskje det er en viss fare for at angrepsviljen er litt i overkant også.

Tror spilleren lider litt av et forholdsvis lavt nivå på medspillere også. Kanskje han kan stå fram mer i en bedre klubb? Var mye dårlig spill på denne videoen også, uten at det var hans feil.

Uansett, verdt å gi fyren et forsøk. En god venstreback trenger vi uansett!


V.back + en midtstopper ( helst 2 ) som kan spille h.back. Og gjerne også en def.midtbanspiller som er langt bedre enn Berg. Og en knallspiss som borger for mange mål ( helst nærmere 15 mål enn 10). Ellers så synes jeg laget ser bra ut.
Etter det jeg så igår så tror jeg Vourinen er på gang.


Jeg har tro på Hermanni hvis han blir brukt riktig. Jeg har nevnt det i tidligere innlegg : Av det jeg har sett av han så er han en typisk boxplayer, og ikke en type sånn som Toth som tar i mot ballen nede på midtbanen. Og jeg er av den mening at en spiss skal ligge så langt opp som overhode mulig, og spare kreftene sine til å skåre mål. Slik var Jørn Andersen som spiller. Lat som fanken, men lagde mål i bøtter og spann.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 29 jan 07, 20:55
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Tror Scekeres også kunne laget en like bra skrytevideo, så videoen i seg selv betyr veldig lite i forhold til det han viser på trening og i eventuellt kamp........ Men at den kunne brukes til å se åssen type spiller det er får dem jo, og utifra det invitere spilleren..... I så måte så var jo skrytevideoen bra for spilleren.....


Åhh, kan ikke du prøve å lage en skrytevideo av Tzekeres a Bedreviteren? I såfall lykke til!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 jan 07, 21:15
Synes innstillingen og viljen til denne Latvieren ligner på Piroja "killer-innstinkt"  Han bør helt klart få sjansen å bevise seg.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 30 jan 07, 01:45
Opprinnelig postet av benksliter`n
Synes innstillingen og viljen til denne Latvieren ligner på Piroja "killer-innstinkt"  Han bør helt klart få sjansen å bevise seg.

Tenkte akkurat det samme, minner en del om Raio i iveren etter å vinne ballen. Ser ut som han er en ganske god takler også, men syns kanskje han blir litt for ivrig og kan nok fort få mange gule kort. Ellers så ser han mer ut som en back enn midtstopper syns jeg. Vanskelig å trekke noen konklusjoner ut av en slik skrytevideo, men syns ikke det skader at klubben tar en nærmere titt på han. Dessuten har de nok en del flere referanser enn denne videon å gå ut i fra.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 30 jan 07, 12:52

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=724

 

Ben Gill fra Watford kommer også på prøvespill denne uken....

 

19 år og kan brukes både som midtstopper og h. back.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 30 jan 07, 12:58
Jeg blir helt overveldet over mengden av prøvespiller.

Men, men det er bra at det skjer noe hele tiden!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 30 jan 07, 12:58
Må si jeg er skeptisk. Han har vært lånt ut til Cambridge United så langt nede i ligasystemet som Conference denne sesongen. Det oser ikke kvalitet av det akkurat

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 30 jan 07, 13:03
Endret: 30 jan 07, 13:08

Etter det jeg har sett på diverse nettsider, fremkommer det at han er midtbanespiller......?

 

Fra ESPNsoccernet :

Another youth player released by Arsenal, Gill joined Watford in July 2005 after failing to earn himself a contract at the Gunners.

While still an Academy player, he made his debut in their League Cup win over Wolves in September 2005.

Joining Conference Cambridge United on a month`s loan, in order to cover injuries sustained by the Yellows, Gill didn`t set the world alight, and any hopes of making the first team at Watford look a long way off. He played four matches for Cambridge.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 30 jan 07, 13:11

All time playing career

Club From To Fee League FA Cup League cup Other
Cambridge 05-10-2006   Loan  3 (1) 0 0 (0) 0 0 (0) 0 0 (0) 0
Watford 20-09-2005   Trainee  0 (0) 0 0 (1) 0 0 (2) 0 0 (0) 0
Totals £ 0 3 (1) 0 0 (1) 0 0 (2) 0 0 (0) 0
  goals / game 0 0 0 n/a
  Apps Goals Apps Goals Apps Goals Apps Goals

 

Ser ut som han har spilt 3 cupkamper for Watford, ikke noe særlig å slå i bordet med.

 

Vi trenger vel heller ikke en sentral midtbanespiller? Men for all del, la oss ta en kikk på han.


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 30 jan 07, 14:16
På FFK`s hjemmeside presenteres han som en forsvarspiller (midtstopper og ev. h.back).

---------------------------

"En drøm er oppfyllelsen av et ønske "
"En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske "
"En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske"
"En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske"

…. og jeg som drømmer om


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jan 07, 14:24
Høres ikke videre bra ut. Men bra han får prøve seg og han er jo bare 19 år. Kan sikkert bli god hvis han har potensiale.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 30 jan 07, 14:29
Står jo at han var fast kaptein for b-laget til Watford. Det er jo en sterk prestasjon av en 19-åring. Men nok en gang føler jeg at FFK behandler sine yngre spillere dårlig...har vi ikke mange bra juniorer bakover på banen da? (Har jo vært "midfielder" og nå er han plutselig back/midtstopper?...høres nesten ut som noe Eggen kunne ha funnet på...hehe)

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 30 jan 07, 14:30
Ja, det vel slik når seddelbunken er begrenset at en må prøve å lete smartest etter de som ser ut til å ha potensiale og så håpe at de virkelig har potensiale og blir gode nok til å heve laget.

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 jan 07, 15:20

Opprinnelig postet av Tango
Men nok en gang føler jeg at FFK behandler sine yngre spillere dårlig...har vi ikke mange bra juniorer bakover på banen da?


Han er vel tiltenkt en rolle som høyreback antar jeg, og såvidt jeg vet så har ikke FFK noen lovende høyreback-juniorer.
(Gjerne rett meg om jeg tar feil, for jeg har ikke så god kjennskap til juniorlaget)

Jeg syns det er helt greit å se etter en ung høyreback som kan konkurrere med veteranen PAC.
Men jeg er forsåvidt veldig skeptisk til å hente inn en sentral midtbanespiller til å fylle denne rollen.

Om FFK henter ham for å kun konkurrere med Elvestad eller Shabani derimot er jeg veldig enig med deg.

P.S.
Kan noen fylle meg inn på hvor god Elvestad egentlig er, og hva slags spilletype han er?
Jeg har aldri sett ham selv i kamp.


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 30 jan 07, 15:58
Elvestad er veldig sikker med ball, i forhold til sin alder synes jeg han har en ganske voksen spillestil. Har bra kondis og overblikk, også sett han har et ålraight skudd.

Trur faktisk han kan bli veldig god, liker Elvestad som spiller veldig godt og har trua på han.

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 30 jan 07, 16:21
Endret: 30 jan 07, 16:27
Terje Jensen kommenterte Paulauskas på radioen nå etter å ha observert først trening. Kort oppsummert:

Han virker veldig god i mann mot mann-situasjoner, en robust spiller, flink til å plassere seg, men var uheldig med en del første-toucher. Jensen sa selv at han ikke akkurat fikk noen aha-opplevelse av det han så, men skal se han ut uka. For tidlig å si noe etter én trening selvsagt, men han imponerte i mann-mot-mann-situasjoner.

PS! I tillegg sier Terje Jensen at den 30 år gamle backen Anders Prytz (Örgryte) også skal komme på prøvespill... Han har vist seg frem for Ham-Kam nylig. Jeg får en litt uggen følelse av Multaharju-flashback :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jan 07, 16:32
Helt enig Constanza.. hva skal vi med en som ikke er brukanes i 1 div

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jan 07, 16:43

Opprinnelig postet av Costanza
Terje Jensen kommenterte Paulauskas på radioen nå etter å ha observert først trening. Kort oppsummert:

Han virker veldig god i mann mot mann-situasjoner, en robust spiller, flink til å plassere seg, men var uheldig med en del første-toucher. Jensen sa selv at han ikke akkurat fikk noen aha-opplevelse av det han så, men skal se han ut uka. For tidlig å si noe etter én trening selvsagt, men han imponerte i mann-mot-mann-situasjoner.

PS! I tillegg sier Terje Jensen at den 30 år gamle backen Anders Prytz (Örgryte) også skal komme på prøvespill... Han har vist seg frem for Ham-Kam nylig. Jeg får en litt uggen følelse av Multaharju-flashback :)

Kanskje verd å nevne at FFK ikke har de store summene å kjøpe spillere for, slik Terje sa, derfor må vi nøye oss med spillere på andre, eller tredje hylle, å lage gråsten til gull av de. Egentlig rart når de har budsjett på 100. millioner.

Dette skriver forrøvrig www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm om han.


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 30 jan 07, 16:50
en spiller som ikke er god nok for et 1.divisjonslag....burde heller ikke være god nok for ffk, enig der keiko

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jan 07, 17:24

Vet at enkelte er irriterte på meg fordi jeg nevner dette med at Terje Høili ikke sponsor FFK nok.

Men, utiffra uttalelsene til Terje Jensen ang spillerkjøp, mener jeg at det er grunn til bekymring.

Grunnen til at Terje Høili trakk seg ut sist var at det var brå i klubben og ønsket ikke noe slikt igjen.

Men, i det siste har det vært turbulent, kanskje mr Høili har fått nok etter dette.

Noe må det jo være siden han lovet å gå inn tungt økonomisk, noe han altså ikke vil gjøre.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 jan 07, 17:38
huseieren her har et par litauere til å jobbe for seg. forsøkte å lure ut noe info fra de om de visste noe om vår litauer på prøvespill, men eneste jeg fikk var: "don`t speak english"..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jan 07, 18:50
litt tøft det bilde til den svensken som er her
Se teksten på bildet

---------------------------

http://keiko99.net


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 30 jan 07, 19:03
Er det bare meg, eller er han veldig lik Enerly??

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jan 07, 19:05
Opprinnelig postet av Patrioten
Kanskje verd å nevne at FFK ikke har de store summene å kjøpe spillere for, slik Terje sa, derfor må vi nøye oss med spillere på andre, eller tredje hylle, å lage gråsten til gull av de. Egentlig rart når de har budsjett på 100. millioner.


Hvis det er realiteten så håper jeg inderlig klubben satser på de yngre kreftene som allerede er i klubben. Det er i grunn liten vits i å handle spillere fra andre og tredje hylle, når vi allerede har spillere i stallen som nesten er på samme nivå og som har fremtiden foran seg. Nå har vi i lengre periode prøvd å kvittet oss med spillere som ikke hever førsteellever, og så skal vi fylle på igjen med spillere av samme "kvalitet" på ny. Det er som å kaste pengene rett i skåla etter min mening. Spillere fra andre og tredje hylle vil aldri heve FFK som klubb, så hvorfor skal de da hentes inn? Henning Berg brukte 17-18-åringer i midtforsvaret i fjor, og de klarte seg greit med det.

Da er det bedre å spare disse pengene og heller vente til vi får mer penger og bruke disse på kvalitetskjøp. Det blir litt som å kjøpe en billig drill. Du sparer kanskje en god del penger akkurat der og da, men etter en stund er drillen ødelagt og du må kjøp en ny en som er like billig. Slik kan du holde på i evigheter. Da må det være mye bedre å spare seg opp til en som faktisk fungerer en del år...

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 jan 07, 19:06

Opprinnelig postet av Olavesen
Er det bare meg, eller er han veldig lik Enerly??

 

Er nok meg også!! Så vi er to der,Olavsen

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 30 jan 07, 19:28

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Patrioten
Kanskje verd å nevne at FFK ikke har de store summene å kjøpe spillere for, slik Terje sa, derfor må vi nøye oss med spillere på andre, eller tredje hylle, å lage gråsten til gull av de. Egentlig rart når de har budsjett på 100. millioner.


Hvis det er realiteten så håper jeg inderlig klubben satser på de yngre kreftene som allerede er i klubben. Det er i grunn liten vits i å handle spillere fra andre og tredje hylle, når vi allerede har spillere i stallen som nesten er på samme nivå og som har fremtiden foran seg. Nå har vi i lengre periode prøvd å kvittet oss med spillere som ikke hever førsteellever, og så skal vi fylle på igjen med spillere av samme "kvalitet" på ny. Det er som å kaste pengene rett i skåla etter min mening. Spillere fra andre og tredje hylle vil aldri heve FFK som klubb, så hvorfor skal de da hentes inn? Henning Berg brukte 17-18-åringer i midtforsvaret i fjor, og de klarte seg greit med det.

 

Nesten kan være risikabelt... det kan skille mellom 4. plass og nedrykk... det er en tøff beslutning å ta spør du meg...

---------------------------

Heia FFK


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 jan 07, 19:31
Opprinnelig postet av GurrBass

Opprinnelig postet av Olavesen
Er det bare meg, eller er han veldig lik Enerly??

 

Er nok meg også!! Så vi er to der,Olavsen



Jeg syns han har litt trynet til Raijo og sveisen til Enerly

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jan 07, 19:38
Opprinnelig postet av Lex
Nesten kan være risikabelt... det kan skille mellom 4. plass og nedrykk... det er en tøff beslutning å ta spør du meg...


Det kommer vel helt an på hvor mange spillere det er snakk om. Er det snakk om én eneste spiller, for eksempel på venstrebacken så tviler jeg på at det skiller en fjerdeplass og nedrykk, i hvert fall med tanke på at Bertelsen kommer tilbake i løpet av vårsesongen. En spiller svekker ikke så mye når det er snakk om ti andre spillere utpå der. Og med nesten mener jeg at det er store sjanser for at de virkelig griper sjansen de får og hever seg opp til det nivået, og kanskje enda lengre, enn de prøvespillerne vi har hatt hittil. Og skal man få frem talentene så må man satse. Hvor mye har vi ikke igjen i dag for at Tarik ble satset på?

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 30 jan 07, 19:55
Er det noen som vet hvorfor Anders Prytz ikke var event. god nok for HamKam? Eller ville han ikke spille for den looserklubben kanskje?

Vi trenger jo en venstreback fram til Bertie er frisk, så hvorfor ikke en erfaren svenske..

---------------------------

FFK for alltid!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 30 jan 07, 20:33

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Lex
Nesten kan være risikabelt... det kan skille mellom 4. plass og nedrykk... det er en tøff beslutning å ta spør du meg...


Det kommer vel helt an på hvor mange spillere det er snakk om. Er det snakk om én eneste spiller, for eksempel på venstrebacken så tviler jeg på at det skiller en fjerdeplass og nedrykk, i hvert fall med tanke på at Bertelsen kommer tilbake i løpet av vårsesongen. En spiller svekker ikke så mye når det er snakk om ti andre spillere utpå der. Og med nesten mener jeg at det er store sjanser for at de virkelig griper sjansen de får og hever seg opp til det nivået, og kanskje enda lengre, enn de prøvespillerne vi har hatt hittil. Og skal man få frem talentene så må man satse. Hvor mye har vi ikke igjen i dag for at Tarik ble satset på?

 

Snakker vi 1 spiller er jeg enig, men utifra det du skrev tidligere trodde jeg du mente flere...

Så sorry

---------------------------

Heia FFK


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 30 jan 07, 20:38
www.svenskafans.com/fotboll/ois/

Her blir han beskrevet som svak mht fart, styrken er passningsfoten.  Som back kan man kompensere mye med plasseringsevne, men liker bedre backer som har fart og som kan takle.   Uansett, erfaren er han.  

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jan 07, 21:15
Endret: 30 jan 07, 21:16
Opprinnelig postet av Lex
Snakker vi 1 spiller er jeg enig, men utifra det du skrev tidligere trodde jeg du mente flere...

Så sorry



Jeg var muligens litt vag med antallet, men det er fordi jeg ikke vet hvor klubben tenker på å forsterke. Om de vil ha en reserve for Bertelsen, så syns jeg at de yngre i laget like gjerne kan få sjansen om de ikke står vesentlig tilbake for de som eventuelt kommer til klubben. Men skal klubben ha flere back-up-spillere så kan det kanskje være greit at vi henter inn noen som allerede er på akseptabelt nivå, slik at vi ikke er uheldig og får tre spillere ute i backrekka og må stille med tre juniorer. Står det mye på spill akkurat i disse kampene er det litt "slemt" å gi alt ansvaret over på juniorspillere. Men det er litt rart at vi kvitter oss med spillere som Tronseth, hvis de vi henter inn er på samme nivå.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 30 jan 07, 21:46
5. Anders Prytz

5. Anders Prytz

Längd: 183 cm
Vikt: 82 kg
Född: 761115
Moderklubb: Örgryte IS
Även spelat i:

Styrkor
Bra vänsterfot, bra på fasta situationer

Svagheter
Snabbheten?????????

Övrigt
Tecknade i oktober 2003 nytt kontrakt med Sällskapet t o m 2005.




Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 30 jan 07, 21:47
Jeg synes det er riktig å hente inn en pålitelig venstreback med litt rutine og synes vel Paulauskas så langt er det mest interessante alternativet som er dukket opp. Bertelsen blir i bestefall borte frem til høstsesongen, og siden vi allerede har et ungt talent i Halvorsen i denne posisjonen, er det lite poeng i å hente en ny venstreback som ikke er eldre enn 18-20 år og har lite erfaring. Rollen som talentfull venstreback i klubben kan vi la Halvorsen ha. Men vi MÅ ha en ny venstreback uansett, og 24 år gamle Paulauskas med internasjonal erfaring høres ut som et fint alternativ dersom han overbeviser på trening. At han kan spille midtstopper i tillegg er bare et pluss.

I tillegg til venstreback trenger vi også en høyreback, og også han må gjerne kunne vikariere som midtstopper. Hvis vi får inn to slike defensive forsterkninger, så begynner det å se bra ut. Jeg tror ikke vi skal forvente så mye mer av endringer i spillerstallen frem til seriestart, men hvis klubben klarer å "kvitte" seg med et par spillere man ikke ønsker å ha med videre, så kan det nok åpne for nye innkjøp...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jan 07, 21:59
Det ideelle hadde jo vært å brukt Halvorsen og at han faktisk ikke spilte seg bort på den plassen. Så hadde vi hatt Szekeres som back-up. Så hadde Bertelsen kommet tilbake omtrent samtidig med at Szekeres` kontrakt gikk ut (for den går vel ut til sommeren?), så hadde vi hatt Halvorsen som back-up for Bertelsen resten av året.

Selvsagt er den trygge veien å gå å hente inn en venstreback med rutine, og hadde det/er det snakk om lån (har i grunn ikke fulgt med all verden på alle prøvespillerne den siste tiden) så er det jo for så vidt greit, men om vi henter en venstreback på permanent basis så står det brått to foran i køen før Halvorsen slipper til, og det føler i hvert fall jeg er en for mange.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 jan 07, 22:34
Tror Litaueren får kontrakt.Engelskmannen spilte de fleste kampene for Watford i nest øverste div. i England,tror også han får kontrakt og i tilegg så tror jeg det blir noen spennende dager fremmover så følg med.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 30 jan 07, 22:40
Endret: 31 jan 07, 00:29
Engelskmannen har spilt TRE kamper for Watford sitt A-lag, ingen i serien. Alle tre som innbytter i cupkamper og er laaaangt unna A-laget. Han har dog vært kaptein på reservelaget til Watford og der har han nok spilt de fleste kampene

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 jan 07, 22:56
Opprinnelig postet av Olavesen
Er det bare meg, eller er han veldig lik Enerly??


Syntes han ligna mer på Toth

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 31 jan 07, 00:16
Endret: 31 jan 07, 00:19

Opprinnelig postet av Costanza
(...) I tillegg til venstreback trenger vi også en høyreback, og også han må gjerne kunne vikariere som midtstopper. (...)

Definitivt !

Dette er noe vi bare ha på plass raskest mulig. Alt annet er, i mine øyne, helt uvesentlig per dags datum.

I tillegg bør man prioritere en dyktig midtstopper,

...altså forsvar for alle pengene !

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Krakow forever...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 jan 07, 07:20

Opprinnelig postet av paco
Tror Litaueren får kontrakt.Engelskmannen spilte de fleste kampene for Watford i nest øverste div. i England,tror også han får kontrakt og i tilegg så tror jeg det blir noen spennende dager fremmover så følg med.

 

Du tenker vel på de spillerne som klubben forhandler med?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 jan 07, 08:28
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av paco
Tror Litaueren får kontrakt.Engelskmannen spilte de fleste kampene for Watford i nest øverste div. i England,tror også han får kontrakt og i tilegg så tror jeg det blir noen spennende dager fremmover så følg med.

 

Du tenker vel på de spillerne som klubben forhandler med?

Tror det blir noen spennende dager fremmover.

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 31 jan 07, 09:35
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av paco
Tror Litaueren får kontrakt.Engelskmannen spilte de fleste kampene for Watford i nest øverste div. i England,tror også han får kontrakt og i tilegg så tror jeg det blir noen spennende dager fremmover så følg med.

 

Du tenker vel på de spillerne som klubben forhandler med?

Tror det blir noen spennende dager fremmover.

 

Litt mer kjøtt på beinet hadde vel ikke gjort noe????

 

Siden det høres ut som om du vet noe vi andre ikke vet....hva slags spillere er det snakk om?


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 31 jan 07, 10:25
Opprinnelig postet av paco
Tror Litaueren får kontrakt.Engelskmannen spilte de fleste kampene for Watford i nest øverste div. i England,tror også han får kontrakt og i tilegg så tror jeg det blir noen spennende dager fremmover så følg med.

Jeg har ikke spesielt tro på at noen av disse to får kontrakt. Den av de som er mest sannsynlig er nok Paulauskas, siden vi er tynt besatt på venstrebeck nå som Berthelsen er skadet. Men tror ikke de henter han inn hvis ikke han er klart bedre enn Christian Halvorsen, om han er det gjenstår å se. Ben Gill har jeg foreløbig ingen tro på, men man vet jo aldri.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jan 07, 10:49

Tror han fra Litauen er nærmest kontrakt! Håper han er god nok for 1 ellveren.

Han fra England trur jeg ikke noe på enda..

Hadde vært fint om du sa hva du veit Paco..


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 jan 07, 10:53
Opprinnelig postet av ffkmufc

Tror han fra Litauen er nærmest kontrakt! Håper han er god nok for 1 ellveren.

Han fra England trur jeg ikke noe på enda..

Hadde vært fint om du sa hva du veit Paco..

Tror det kommer et par prøvespillere til.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jan 07, 11:02
Det er bra! Håper det er noen skikkelig gode spillere som får kontrakt.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 jan 07, 11:34
Opprinnelig postet av ffkmufc

Tror han fra Litauen er nærmest kontrakt! Håper han er god nok for 1 ellveren.

Han fra England trur jeg ikke noe på enda..

Hadde vært fint om du sa hva du veit Paco..

Hvorfor det? Det er ikke mye han har visst til nå!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 jan 07, 12:58
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffkmufc

Tror han fra Litauen er nærmest kontrakt! Håper han er god nok for 1 ellveren.

Han fra England trur jeg ikke noe på enda..

Hadde vært fint om du sa hva du veit Paco..

Tror det kommer et par prøvespillere til.


Nå er du ute og tror igjen. Sier seg jo selv at det kommer flere prøvespillere. Det er jo ingen som har fått kontrakt her ennå. Så jeg tror ikke det stopper på 2 prøvespillere til heller.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 jan 07, 13:38

er vel heller du som tror , Rune. DU tror Paco tror. Men det kan da fint hende han vet. Han har da vist seg å sitte inne med insideinfo før..

På samme måte som jeg og andre bør ignorere grinebitere som deg , bør du ignorere poster med rykter som ikke kan bekreftes...

Ihvertfall når det kommer fra folk har bevist har insideinfo. Men mulig du er litt misunnelig eller har vanskelig for å akseptere at en som Paco (som ikke formulerer seg så velformulet som enkelte andre), kan skaffe seg informasjon før deg.

Ikke vet jeg, men syns det er smålig

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 31 jan 07, 13:50

Diskusjoner om tro og tvil, kan være interessante.

Personlig tror jeg, uten å vite, at FFK vil få oppleve spillere som ønsker å vise seg fram også i februar.

Det kan være spillere under kontrakt eller Bosmannspiller, ikke vet jeg, men likevel....

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 jan 07, 14:47
Endret: 31 jan 07, 14:48
Jeg håper på en til fra balløya  og kansje en fra det gamle cccp.

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 31 jan 07, 14:49

Opprinnelig postet av paco
Jeg håper på en til fra balløya  og kansje en fra det gamle cccp.

 

Da har du kanskje et navn eller to også da?


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 31 jan 07, 15:16
Endret: 31 jan 07, 15:26
Ja...Kanskje er Rune smålig, men det får jo være grenser for å gjøre seg interessant da...(paco)

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 jan 07, 15:39
Hadde jeg vist det så hadde jeg sagt det,har jo tatt feil før jeg da.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 31 jan 07, 15:45
Opprinnelig postet av paco
Hadde jeg vist det så hadde jeg sagt det,har jo tatt feil før jeg da.

Har du noen kontakter i eller rundt klubben som gir deg "inside information" eller er og har det alltid bare vært spekulasjoner fra din side? Mulig du har vist tidligere at du sitter på informasjon vi andre ikke har, men har ikke fulgt 100% med så da kan det hende jeg har oversett det.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 jan 07, 15:52
Prøver og snappe opp mest mulig fra media personer og lign.Sniker journalister og div folk rundt klubben hele tiden.Men hadde jeg kunne vite navn på spillere så hadde jeg uansett ikke kommet ut med dette her.Håper det er forståelig,prøver bare og komme med noen hint her og der.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 31 jan 07, 15:55

Opprinnelig postet av paco
Prøver og snappe opp mest mulig fra media personer og lign.Sniker journalister og div folk rundt klubben hele tiden.Men hadde jeg kunne vite navn på spillere så hadde jeg uansett ikke kommet ut med dette her.Håper det er forståelig,prøver bare og komme med noen hint her og der.

 

Vekk oss hvis det skjer noe da

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 jan 07, 16:24
Opprinnelig postet av Husgutt

er vel heller du som tror , Rune. DU tror Paco tror. Men det kan da fint hende han vet. Han har da vist seg å sitte inne med insideinfo før..

På samme måte som jeg og andre bør ignorere grinebitere som deg , bør du ignorere poster med rykter som ikke kan bekreftes...

Ihvertfall når det kommer fra folk har bevist har insideinfo. Men mulig du er litt misunnelig eller har vanskelig for å akseptere at en som Paco (som ikke formulerer seg så velformulet som enkelte andre), kan skaffe seg informasjon før deg.

Ikke vet jeg, men syns det er smålig



Husgutt, dette skrev paco : Tror det kommer et par prøvespillere til. Er dette i klartekst eller ???

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 jan 07, 17:03
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt

er vel heller du som tror , Rune. DU tror Paco tror. Men det kan da fint hende han vet. Han har da vist seg å sitte inne med insideinfo før..

På samme måte som jeg og andre bør ignorere grinebitere som deg , bør du ignorere poster med rykter som ikke kan bekreftes...

Ihvertfall når det kommer fra folk har bevist har insideinfo. Men mulig du er litt misunnelig eller har vanskelig for å akseptere at en som Paco (som ikke formulerer seg så velformulet som enkelte andre), kan skaffe seg informasjon før deg.

Ikke vet jeg, men syns det er smålig



Husgutt, dette skrev paco : Tror det kommer et par prøvespillere til. Er dette i klartekst eller ???
Er vel ikke så mange prøvespillere som foreløpig har fått kontrakt ,så det er vel nesten en selvfølge at det dukker opp flere.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 jan 07, 17:27
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt

er vel heller du som tror , Rune. DU tror Paco tror. Men det kan da fint hende han vet. Han har da vist seg å sitte inne med insideinfo før..

På samme måte som jeg og andre bør ignorere grinebitere som deg , bør du ignorere poster med rykter som ikke kan bekreftes...

Ihvertfall når det kommer fra folk har bevist har insideinfo. Men mulig du er litt misunnelig eller har vanskelig for å akseptere at en som Paco (som ikke formulerer seg så velformulet som enkelte andre), kan skaffe seg informasjon før deg.

Ikke vet jeg, men syns det er smålig



Husgutt, dette skrev paco : Tror det kommer et par prøvespillere til. Er dette i klartekst eller ???
Er vel ikke så mange prøvespillere som foreløpig har fått kontrakt ,så det er vel nesten en selvfølge at det dukker opp flere.


Det er det samme som jeg skriver her det paco : Sier seg jo selv at det kommer flere prøvespillere. Det er jo ingen som har fått kontrakt her ennå. Så jeg tror ikke det stopper på 2 prøvespillere til heller.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 01 feb 07, 02:03
Endret: 01 feb 07, 02:04

Opprinnelig postet av FFK1903
Det ideelle hadde jo vært å brukt Halvorsen og at han faktisk ikke spilte seg bort på den plassen. Så hadde vi hatt Szekeres som back-up. Så hadde Bertelsen kommet tilbake omtrent samtidig med at Szekeres` kontrakt gikk ut (for den går vel ut til sommeren?), så hadde vi hatt Halvorsen som back-up for Bertelsen resten av året.

Selvsagt er den trygge veien å gå å hente inn en venstreback med rutine, og hadde det/er det snakk om lån (har i grunn ikke fulgt med all verden på alle prøvespillerne den siste tiden) så er det jo for så vidt greit, men om vi henter en venstreback på permanent basis så står det brått to foran i køen før Halvorsen slipper til, og det føler i hvert fall jeg er en for mange.

Er med på at egne talenter som viser lovende takter bør få slippe til, men jeg ser ikke noe ideelt i å ha Szekeres som back-up. Dessuten tror jeg på at Bertelsen er tilbake når jeg ser det. Enn så lenge ser det bare ut til å være lenge til.

Glimrende at Halvorsen seiler opp som en god back-up og en fremtidens mann, men enn så lenge ser jeg et sterkt behov for å forsterke v.back med en solid spiller.

Denne Paulauskas håper jeg på. Skrytevideoen viste en solid back i mine øyne. Han hadde kanskje ikke hatt noe på Real Madrid å gjøre, men her var det kontante taklinger, godt hodespill, offensivt blikk, hurtig igangsetting og generelt et bra tempo som vil holde langt i FFK.

Det er bra at FFK legger lista høyt, bare det ikke blir for høyt. En spiller som imponerer alle i FFK sønder og sammen på første trening vil uansett være altfor god for norsk fotball, og ønske seg vekk etter alt for kort tid. Så god er kanskje ikke Paulauskas, men det er ingen tvi om at han ville benke Szekeres for godt i alle fall. Det kan man se med ett øye selv om man slår av for halvparten av hva skrytevideoen gir inntrykk av.   


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 01 feb 07, 09:38

Her kommer enda en...

 

Ukrainsk spiss med fortid som spiller i Dynamo Kiev. 19 år gammel.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 feb 07, 09:59
Endret: 01 feb 07, 10:00
Han hørtes jo i grunn lovende ut hvis italienske toppklubber har snust på han og storlaget Shakhtar Donetsk er interessert i han. Men vi trenger vel verken en spiss eller flere spillere utenfor EU nå? Men likevel, er jo helt greit at klubben prøver litt forskjellig. Det er vel slik man finner et gullegg inni mellom vil jeg tro, av å prøve og feile.

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 01 feb 07, 10:19
Enig, men da begynner det å bli ganske mange spisser i troppen. Er vel nødt til å kvitte oss med en eller to tror jeg. Virker som Heavy er på gang¨, så da kan det vel se vanskelig ut for Hoås i hvert fall.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 feb 07, 11:00

Han hørtes spennende ut ja!! Bra at det kommer mange på prøvespill.

Spøker nok for Hoås snart nå ja..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 feb 07, 11:33
På Fb står det: Den ukrainske klubben Shahktar Donetsk skal også ha vist interesse for 19-åringen. Er ikke Shahktar Donetsk er bra lag da ? kansje lov å håpe at han er så bra da..

Hoås har det vel spøka for lenge

---------------------------

http://keiko99.net


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 01 feb 07, 11:46
Opprinnelig postet av keiko99
På Fb står det: Den ukrainske klubben Shahktar Donetsk skal også ha vist interesse for 19-åringen. Er ikke Shahktar Donetsk er bra lag da ? kansje lov å håpe at han er så bra da..

Hoås har det vel spøka for lenge
Han er sterkt ønsket av AC MILAN men en arbeidstillatelse stoppet dette,hvis ikke så hadde han nå hvert i Milan,så noe godt har dem sikkert sett i gutten.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 feb 07, 12:03
Endret: 01 feb 07, 12:05
Opprinnelig postet av paco
Han er sterkt ønsket av AC MILAN men en arbeidstillatelse stoppet dette,hvis ikke så hadde han nå hvert i Milan,så noe godt har dem sikkert sett i gutten.



Er dette du noe vet, eller har du klippet og limet fra kommentarfeltet på FB, for det som står der er ikke alltid like sannsynlig. Et søk på navnet hans ga tre treff på Google, men regner kanskje med at det finnes ulike skrivemåter på navnet hans.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 feb 07, 12:12
FXT mener det samme affal...
www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article883865.ece

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 01 feb 07, 12:23

Vi har mange spisser, men ikke alle har spilt så mye i det siste. Er det noen som vet om Brian West er spilleklar (dvs skadefri) snart?

Min personlige vurdering av spiss-beholdningen:

Brian West - kjemperask og god når han er i form, men altfor skadeutsatt. Selg ham når han er i toppslag (hvis han blir det...)

Johannson - beskrevet blad fra Island. Har jeg begrenset tro på, men skal gi ham en sjans til å motbevise det, ser gjerne at jeg tar feil.

Vourinen - en av de få som faktisk har noe å vise til, var toppscorer i Finland da han ble kjøpt. Han har jeg stor tro på, synes han viste glimt av hva vi kan forvente i bl.a cupkampen mot Start (hvor han forøvrig helt feilaktig ble utvist og måtte stå over cupfinalen). Blir det en veddekonkuranse her om sesongens toppscorer for FFK, så setter jeg penger på han.

Toth - var tidvis god i fjor, men alder (33) og litt få målscore gjør at vi trenger en som kan konkurrere ut han i hverfall neste sesong.

Tarik - vårt største talent som jeg har en følelse av blir solgt om enten 1/2 eller en sesong. Dessverre for publikum, kanskje heldigvis for FFK`s lommebok.

Hoås - Jeg har alltid hatt sansen for ham i motsetning til mange andre. Han var en av våre beste på høsten i 2. sesong da vi berget plassen med et nødskrik. Virker som han har stagnert, håper jeg tar feil og at han klarer å få ut sitt utvilsomme potensiale. Hvis ikke selg ham, han snart brukt opp "prøvetiden".

Ellers ser jeg at de to nye afrikanerne er plassert som midtbanespillere, trodde den ene var først og fremst spiss? Hvis forhåndsomtalen av disse stemmer så har vi mye å glede oss til.

Hvis trenerne mener den nye ukraineren med stor sannsynlighet konkurrerer ut våre spisser, så er det jo bare å kjøpe!

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 01 feb 07, 12:23
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av paco
Han er sterkt ønsket av AC MILAN men en arbeidstillatelse stoppet dette,hvis ikke så hadde han nå hvert i Milan,så noe godt har dem sikkert sett i gutten.



Er dette du noe vet, eller har du klippet og limet fra kommentarfeltet på FB, for det som står der er ikke alltid like sannsynlig. Et søk på navnet hans ga tre treff på Google, men regner kanskje med at det finnes ulike skrivemåter på navnet hans.
Det er noe jeg vet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 01 feb 07, 12:52
Endret: 01 feb 07, 12:52
Opprinnelig postet av freud
Ellers ser jeg at de to nye afrikanerne er plassert som midtbanespillere, trodde den ene var først og fremst spiss? Hvis forhåndsomtalen av disse stemmer så har vi mye å glede oss til.

Fofana har blitt beskrevet som en gjennombruddshissig spiss, altså en typisk bakromsspiller, så du har helt rett :)

Kuoadio skal være en offensiv playmaker.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 feb 07, 15:10
Er noen som vet hvordan det går i forhold til de spillerne klubbene er i forhandlinger med?

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 feb 07, 09:45
Endret: 02 feb 07, 09:47

i flg. dagen F-B holder ingen av de mål.

Når en svenske som ikke er god nok for "Kamma" blir betegna som den beste, må det stå skralt til med "research" arbeidet.

PS håper endelig at realiteten stemmer bedre for Ukraineren.Han høres iallefall spennende ut.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 02 feb 07, 11:13
Har Ham-Kam taket nei til ham, og i så fall pga manglende kvalitet? Noen som vet?

SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 02 feb 07, 11:40
Opprinnelig postet av dracula

i flg. dagen F-B holder ingen av de mål.

Når en svenske som ikke er god nok for "Kamma" blir betegna som den beste, må det stå skralt til med "research" arbeidet.

PS håper endelig at realiteten stemmer bedre for Ukraineren.Han høres iallefall spennende ut.

 

Står dette i papirutgaven?

Fant ikke noe på nettet


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 feb 07, 11:45
Opprinnelig postet av kjo
Har Ham-Kam taket nei til ham, og i så fall pga manglende kvalitet? Noen som vet?
Svensken var ikke fornøyd med hverken kontrakten eller forholdene i hamkam.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 feb 07, 11:46

Jeg hadde flaks da jeg tippet at det skulle komme en spiller fra det gamle cccp(ukrainer). Kansje vi kan håpe på en Engelsk mann.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 02 feb 07, 11:55
Er ikke Ben Gill engelskmann da?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 feb 07, 12:04
Jo han skal være det

---------------------------

http://keiko99.net


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 feb 07, 12:05
Opprinnelig postet av JJunior
Er ikke Ben Gill engelskmann da?
jo men kan jo alltids håpe på en til som er bedre.

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 02 feb 07, 12:52
Endret: 02 feb 07, 12:52
Opprinnelig postet av SpaceBob
 

Står dette i papirutgaven?

Fant ikke noe på nettet

 

Fra papirutgaven av FB:

 

Tre på prøvespiII

 

I går var det tre spillere som viste seg frem for trener Grønhagen. Lørdag kommer nok en.

Av Tor Fr. Sparre-Enger tor.sparre-enger@f-b.no

-Det er uttrykt ønske om en venstre back, og to av dem vi har her i dag spiller på den plassen, sier Grønhagen. Han ønsker ikke å si noe mer om spillernes kvaliteter etter bare et par treninger .

Men det skal nok mye til for at noen av dem får kontrakt. Best av de tre på gårsdagens trening var Anders Prydz som har spilt ti sesonger i svenske Ørgryte fra Gøteborg.

Unge Ben Gill fra England viste stor iver og løpsvillighet, men når trolig ikke opp i kam­pen om en FFK-kontrakt.

Snarlig retur blir det trolig også for Gediminas Paulaus­kas fra Litauen.

Dersom FFK skal ha spillere som skal heve nivået på laget, er disse tre neppe av den kali­ber.

Det kan muligens ukrainske Egor Kopylov være. Men hva han står for, vet man ikke før i morgen. Da kommer han på trening."


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 feb 07, 14:28
flott at noen skirver av papir utgaven

---------------------------

http://keiko99.net


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 02 feb 07, 15:16
Endret: 02 feb 07, 15:17

Gediminas Paulauskas og Ben Gill har reist uten kontraktstilbud i denne omgang.

Da var de nok ikke bedre enn de som allerede er her...

 

Anders Prydz skal forøvrig prøves som venstreback mot Tromsdalen søndag.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 feb 07, 16:07
Opprinnelig postet av Oslo

Gediminas Paulauskas og Ben Gill har reist uten kontraktstilbud i denne omgang.

Da var de nok ikke bedre enn de som allerede er her...

 

Anders Prydz skal forøvrig prøves som venstreback mot Tromsdalen søndag.

tok feil der,jeg håpet på paulauskas men menmen

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 02 feb 07, 22:50
Endret: 02 feb 07, 22:51
Opprinnelig postet av Oslo

Anders Prydz skal forøvrig prøves som venstreback mot Tromsdalen søndag.

Bra han får en sjanse til å vise seg fram. Har litt vanskelig for å følge helt tankegangen til FFK når de tester ut et titalls spillere som alle (eller nesten alle) har erfaring fra landslag, enkelte fra VM, har vært kapteiner på topplag i Sverige, etc, men ingen av dem anses i stand til å styrke dagens tropp? Hvor mye skal det egentlig til for å utkonkurrere Szekeres? Er ingen av disse spillerne en verdig back-up for Gerrbrand eller PAC?

Jo det er bra at man legger lista høyt. Men hvis man legger lista så høyt at ingen anses gode nok så blir ikke laget styrket på den måten heller... La gå at jeg ikke har sett annet av Paulauskas enn 8 minutter skrytevideo, men skulle Szekeres hatt en like lovende skrytevideo tror jeg man måtte ha koblet Dream Works inn i blidet!

Omtalen av Prydz forteller om en såpass solid og erfaren spiller at det ikke kan være tvil om at han vil forsterke en FFK-tropp som tross alt ikke er ubegrenset sterk. Hvor lett er det å vise fram sitt fulle potensiale i løpet av ett par treninger?  

Eller er greia at enkelte av disse spillerne velger bort FFK, og ikke omvendt?



Flat Trådet Nøstet
Totalt 8 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340