Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye prøvespillere til uken

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 31 jan 07, 14:49

Opprinnelig postet av paco
Jeg håper på en til fra balløya  og kansje en fra det gamle cccp.

 

Da har du kanskje et navn eller to også da?


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 31 jan 07, 15:16
Endret: 31 jan 07, 15:26
Ja...Kanskje er Rune smålig, men det får jo være grenser for å gjøre seg interessant da...(paco)

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 jan 07, 15:39
Hadde jeg vist det så hadde jeg sagt det,har jo tatt feil før jeg da.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 31 jan 07, 15:45
Opprinnelig postet av paco
Hadde jeg vist det så hadde jeg sagt det,har jo tatt feil før jeg da.

Har du noen kontakter i eller rundt klubben som gir deg "inside information" eller er og har det alltid bare vært spekulasjoner fra din side? Mulig du har vist tidligere at du sitter på informasjon vi andre ikke har, men har ikke fulgt 100% med så da kan det hende jeg har oversett det.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 jan 07, 15:52
Prøver og snappe opp mest mulig fra media personer og lign.Sniker journalister og div folk rundt klubben hele tiden.Men hadde jeg kunne vite navn på spillere så hadde jeg uansett ikke kommet ut med dette her.Håper det er forståelig,prøver bare og komme med noen hint her og der.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 31 jan 07, 15:55

Opprinnelig postet av paco
Prøver og snappe opp mest mulig fra media personer og lign.Sniker journalister og div folk rundt klubben hele tiden.Men hadde jeg kunne vite navn på spillere så hadde jeg uansett ikke kommet ut med dette her.Håper det er forståelig,prøver bare og komme med noen hint her og der.

 

Vekk oss hvis det skjer noe da

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 jan 07, 16:24
Opprinnelig postet av Husgutt

er vel heller du som tror , Rune. DU tror Paco tror. Men det kan da fint hende han vet. Han har da vist seg å sitte inne med insideinfo før..

På samme måte som jeg og andre bør ignorere grinebitere som deg , bør du ignorere poster med rykter som ikke kan bekreftes...

Ihvertfall når det kommer fra folk har bevist har insideinfo. Men mulig du er litt misunnelig eller har vanskelig for å akseptere at en som Paco (som ikke formulerer seg så velformulet som enkelte andre), kan skaffe seg informasjon før deg.

Ikke vet jeg, men syns det er smålig



Husgutt, dette skrev paco : Tror det kommer et par prøvespillere til. Er dette i klartekst eller ???

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 jan 07, 17:03
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt

er vel heller du som tror , Rune. DU tror Paco tror. Men det kan da fint hende han vet. Han har da vist seg å sitte inne med insideinfo før..

På samme måte som jeg og andre bør ignorere grinebitere som deg , bør du ignorere poster med rykter som ikke kan bekreftes...

Ihvertfall når det kommer fra folk har bevist har insideinfo. Men mulig du er litt misunnelig eller har vanskelig for å akseptere at en som Paco (som ikke formulerer seg så velformulet som enkelte andre), kan skaffe seg informasjon før deg.

Ikke vet jeg, men syns det er smålig



Husgutt, dette skrev paco : Tror det kommer et par prøvespillere til. Er dette i klartekst eller ???
Er vel ikke så mange prøvespillere som foreløpig har fått kontrakt ,så det er vel nesten en selvfølge at det dukker opp flere.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 jan 07, 17:27
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt

er vel heller du som tror , Rune. DU tror Paco tror. Men det kan da fint hende han vet. Han har da vist seg å sitte inne med insideinfo før..

På samme måte som jeg og andre bør ignorere grinebitere som deg , bør du ignorere poster med rykter som ikke kan bekreftes...

Ihvertfall når det kommer fra folk har bevist har insideinfo. Men mulig du er litt misunnelig eller har vanskelig for å akseptere at en som Paco (som ikke formulerer seg så velformulet som enkelte andre), kan skaffe seg informasjon før deg.

Ikke vet jeg, men syns det er smålig



Husgutt, dette skrev paco : Tror det kommer et par prøvespillere til. Er dette i klartekst eller ???
Er vel ikke så mange prøvespillere som foreløpig har fått kontrakt ,så det er vel nesten en selvfølge at det dukker opp flere.


Det er det samme som jeg skriver her det paco : Sier seg jo selv at det kommer flere prøvespillere. Det er jo ingen som har fått kontrakt her ennå. Så jeg tror ikke det stopper på 2 prøvespillere til heller.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 01 feb 07, 02:03
Endret: 01 feb 07, 02:04

Opprinnelig postet av FFK1903
Det ideelle hadde jo vært å brukt Halvorsen og at han faktisk ikke spilte seg bort på den plassen. Så hadde vi hatt Szekeres som back-up. Så hadde Bertelsen kommet tilbake omtrent samtidig med at Szekeres` kontrakt gikk ut (for den går vel ut til sommeren?), så hadde vi hatt Halvorsen som back-up for Bertelsen resten av året.

Selvsagt er den trygge veien å gå å hente inn en venstreback med rutine, og hadde det/er det snakk om lån (har i grunn ikke fulgt med all verden på alle prøvespillerne den siste tiden) så er det jo for så vidt greit, men om vi henter en venstreback på permanent basis så står det brått to foran i køen før Halvorsen slipper til, og det føler i hvert fall jeg er en for mange.

Er med på at egne talenter som viser lovende takter bør få slippe til, men jeg ser ikke noe ideelt i å ha Szekeres som back-up. Dessuten tror jeg på at Bertelsen er tilbake når jeg ser det. Enn så lenge ser det bare ut til å være lenge til.

Glimrende at Halvorsen seiler opp som en god back-up og en fremtidens mann, men enn så lenge ser jeg et sterkt behov for å forsterke v.back med en solid spiller.

Denne Paulauskas håper jeg på. Skrytevideoen viste en solid back i mine øyne. Han hadde kanskje ikke hatt noe på Real Madrid å gjøre, men her var det kontante taklinger, godt hodespill, offensivt blikk, hurtig igangsetting og generelt et bra tempo som vil holde langt i FFK.

Det er bra at FFK legger lista høyt, bare det ikke blir for høyt. En spiller som imponerer alle i FFK sønder og sammen på første trening vil uansett være altfor god for norsk fotball, og ønske seg vekk etter alt for kort tid. Så god er kanskje ikke Paulauskas, men det er ingen tvi om at han ville benke Szekeres for godt i alle fall. Det kan man se med ett øye selv om man slår av for halvparten av hva skrytevideoen gir inntrykk av.   


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 01 feb 07, 09:38

Her kommer enda en...

 

Ukrainsk spiss med fortid som spiller i Dynamo Kiev. 19 år gammel.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 feb 07, 09:59
Endret: 01 feb 07, 10:00
Han hørtes jo i grunn lovende ut hvis italienske toppklubber har snust på han og storlaget Shakhtar Donetsk er interessert i han. Men vi trenger vel verken en spiss eller flere spillere utenfor EU nå? Men likevel, er jo helt greit at klubben prøver litt forskjellig. Det er vel slik man finner et gullegg inni mellom vil jeg tro, av å prøve og feile.

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 01 feb 07, 10:19
Enig, men da begynner det å bli ganske mange spisser i troppen. Er vel nødt til å kvitte oss med en eller to tror jeg. Virker som Heavy er på gang¨, så da kan det vel se vanskelig ut for Hoås i hvert fall.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 feb 07, 11:00

Han hørtes spennende ut ja!! Bra at det kommer mange på prøvespill.

Spøker nok for Hoås snart nå ja..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 feb 07, 11:33
På Fb står det: Den ukrainske klubben Shahktar Donetsk skal også ha vist interesse for 19-åringen. Er ikke Shahktar Donetsk er bra lag da ? kansje lov å håpe at han er så bra da..

Hoås har det vel spøka for lenge

---------------------------

http://keiko99.net


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 01 feb 07, 11:46
Opprinnelig postet av keiko99
På Fb står det: Den ukrainske klubben Shahktar Donetsk skal også ha vist interesse for 19-åringen. Er ikke Shahktar Donetsk er bra lag da ? kansje lov å håpe at han er så bra da..

Hoås har det vel spøka for lenge
Han er sterkt ønsket av AC MILAN men en arbeidstillatelse stoppet dette,hvis ikke så hadde han nå hvert i Milan,så noe godt har dem sikkert sett i gutten.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 feb 07, 12:03
Endret: 01 feb 07, 12:05
Opprinnelig postet av paco
Han er sterkt ønsket av AC MILAN men en arbeidstillatelse stoppet dette,hvis ikke så hadde han nå hvert i Milan,så noe godt har dem sikkert sett i gutten.



Er dette du noe vet, eller har du klippet og limet fra kommentarfeltet på FB, for det som står der er ikke alltid like sannsynlig. Et søk på navnet hans ga tre treff på Google, men regner kanskje med at det finnes ulike skrivemåter på navnet hans.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 feb 07, 12:12
FXT mener det samme affal...
www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article883865.ece

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 01 feb 07, 12:23

Vi har mange spisser, men ikke alle har spilt så mye i det siste. Er det noen som vet om Brian West er spilleklar (dvs skadefri) snart?

Min personlige vurdering av spiss-beholdningen:

Brian West - kjemperask og god når han er i form, men altfor skadeutsatt. Selg ham når han er i toppslag (hvis han blir det...)

Johannson - beskrevet blad fra Island. Har jeg begrenset tro på, men skal gi ham en sjans til å motbevise det, ser gjerne at jeg tar feil.

Vourinen - en av de få som faktisk har noe å vise til, var toppscorer i Finland da han ble kjøpt. Han har jeg stor tro på, synes han viste glimt av hva vi kan forvente i bl.a cupkampen mot Start (hvor han forøvrig helt feilaktig ble utvist og måtte stå over cupfinalen). Blir det en veddekonkuranse her om sesongens toppscorer for FFK, så setter jeg penger på han.

Toth - var tidvis god i fjor, men alder (33) og litt få målscore gjør at vi trenger en som kan konkurrere ut han i hverfall neste sesong.

Tarik - vårt største talent som jeg har en følelse av blir solgt om enten 1/2 eller en sesong. Dessverre for publikum, kanskje heldigvis for FFK`s lommebok.

Hoås - Jeg har alltid hatt sansen for ham i motsetning til mange andre. Han var en av våre beste på høsten i 2. sesong da vi berget plassen med et nødskrik. Virker som han har stagnert, håper jeg tar feil og at han klarer å få ut sitt utvilsomme potensiale. Hvis ikke selg ham, han snart brukt opp "prøvetiden".

Ellers ser jeg at de to nye afrikanerne er plassert som midtbanespillere, trodde den ene var først og fremst spiss? Hvis forhåndsomtalen av disse stemmer så har vi mye å glede oss til.

Hvis trenerne mener den nye ukraineren med stor sannsynlighet konkurrerer ut våre spisser, så er det jo bare å kjøpe!

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 01 feb 07, 12:23
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av paco
Han er sterkt ønsket av AC MILAN men en arbeidstillatelse stoppet dette,hvis ikke så hadde han nå hvert i Milan,så noe godt har dem sikkert sett i gutten.



Er dette du noe vet, eller har du klippet og limet fra kommentarfeltet på FB, for det som står der er ikke alltid like sannsynlig. Et søk på navnet hans ga tre treff på Google, men regner kanskje med at det finnes ulike skrivemåter på navnet hans.
Det er noe jeg vet.


Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340