Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye prøvespillere til uken

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jan 07, 21:15
Endret: 30 jan 07, 21:16
Opprinnelig postet av Lex
Snakker vi 1 spiller er jeg enig, men utifra det du skrev tidligere trodde jeg du mente flere...

Så sorry



Jeg var muligens litt vag med antallet, men det er fordi jeg ikke vet hvor klubben tenker på å forsterke. Om de vil ha en reserve for Bertelsen, så syns jeg at de yngre i laget like gjerne kan få sjansen om de ikke står vesentlig tilbake for de som eventuelt kommer til klubben. Men skal klubben ha flere back-up-spillere så kan det kanskje være greit at vi henter inn noen som allerede er på akseptabelt nivå, slik at vi ikke er uheldig og får tre spillere ute i backrekka og må stille med tre juniorer. Står det mye på spill akkurat i disse kampene er det litt "slemt" å gi alt ansvaret over på juniorspillere. Men det er litt rart at vi kvitter oss med spillere som Tronseth, hvis de vi henter inn er på samme nivå.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 30 jan 07, 21:46
5. Anders Prytz

5. Anders Prytz

Längd: 183 cm
Vikt: 82 kg
Född: 761115
Moderklubb: Örgryte IS
Även spelat i:

Styrkor
Bra vänsterfot, bra på fasta situationer

Svagheter
Snabbheten?????????

Övrigt
Tecknade i oktober 2003 nytt kontrakt med Sällskapet t o m 2005.




Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 30 jan 07, 21:47
Jeg synes det er riktig å hente inn en pålitelig venstreback med litt rutine og synes vel Paulauskas så langt er det mest interessante alternativet som er dukket opp. Bertelsen blir i bestefall borte frem til høstsesongen, og siden vi allerede har et ungt talent i Halvorsen i denne posisjonen, er det lite poeng i å hente en ny venstreback som ikke er eldre enn 18-20 år og har lite erfaring. Rollen som talentfull venstreback i klubben kan vi la Halvorsen ha. Men vi MÅ ha en ny venstreback uansett, og 24 år gamle Paulauskas med internasjonal erfaring høres ut som et fint alternativ dersom han overbeviser på trening. At han kan spille midtstopper i tillegg er bare et pluss.

I tillegg til venstreback trenger vi også en høyreback, og også han må gjerne kunne vikariere som midtstopper. Hvis vi får inn to slike defensive forsterkninger, så begynner det å se bra ut. Jeg tror ikke vi skal forvente så mye mer av endringer i spillerstallen frem til seriestart, men hvis klubben klarer å "kvitte" seg med et par spillere man ikke ønsker å ha med videre, så kan det nok åpne for nye innkjøp...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jan 07, 21:59
Det ideelle hadde jo vært å brukt Halvorsen og at han faktisk ikke spilte seg bort på den plassen. Så hadde vi hatt Szekeres som back-up. Så hadde Bertelsen kommet tilbake omtrent samtidig med at Szekeres` kontrakt gikk ut (for den går vel ut til sommeren?), så hadde vi hatt Halvorsen som back-up for Bertelsen resten av året.

Selvsagt er den trygge veien å gå å hente inn en venstreback med rutine, og hadde det/er det snakk om lån (har i grunn ikke fulgt med all verden på alle prøvespillerne den siste tiden) så er det jo for så vidt greit, men om vi henter en venstreback på permanent basis så står det brått to foran i køen før Halvorsen slipper til, og det føler i hvert fall jeg er en for mange.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 jan 07, 22:34
Tror Litaueren får kontrakt.Engelskmannen spilte de fleste kampene for Watford i nest øverste div. i England,tror også han får kontrakt og i tilegg så tror jeg det blir noen spennende dager fremmover så følg med.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 30 jan 07, 22:40
Endret: 31 jan 07, 00:29
Engelskmannen har spilt TRE kamper for Watford sitt A-lag, ingen i serien. Alle tre som innbytter i cupkamper og er laaaangt unna A-laget. Han har dog vært kaptein på reservelaget til Watford og der har han nok spilt de fleste kampene

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 jan 07, 22:56
Opprinnelig postet av Olavesen
Er det bare meg, eller er han veldig lik Enerly??


Syntes han ligna mer på Toth

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 31 jan 07, 00:16
Endret: 31 jan 07, 00:19

Opprinnelig postet av Costanza
(...) I tillegg til venstreback trenger vi også en høyreback, og også han må gjerne kunne vikariere som midtstopper. (...)

Definitivt !

Dette er noe vi bare ha på plass raskest mulig. Alt annet er, i mine øyne, helt uvesentlig per dags datum.

I tillegg bør man prioritere en dyktig midtstopper,

...altså forsvar for alle pengene !

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Krakow forever...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 jan 07, 07:20

Opprinnelig postet av paco
Tror Litaueren får kontrakt.Engelskmannen spilte de fleste kampene for Watford i nest øverste div. i England,tror også han får kontrakt og i tilegg så tror jeg det blir noen spennende dager fremmover så følg med.

 

Du tenker vel på de spillerne som klubben forhandler med?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 jan 07, 08:28
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av paco
Tror Litaueren får kontrakt.Engelskmannen spilte de fleste kampene for Watford i nest øverste div. i England,tror også han får kontrakt og i tilegg så tror jeg det blir noen spennende dager fremmover så følg med.

 

Du tenker vel på de spillerne som klubben forhandler med?

Tror det blir noen spennende dager fremmover.

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 31 jan 07, 09:35
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av paco
Tror Litaueren får kontrakt.Engelskmannen spilte de fleste kampene for Watford i nest øverste div. i England,tror også han får kontrakt og i tilegg så tror jeg det blir noen spennende dager fremmover så følg med.

 

Du tenker vel på de spillerne som klubben forhandler med?

Tror det blir noen spennende dager fremmover.

 

Litt mer kjøtt på beinet hadde vel ikke gjort noe????

 

Siden det høres ut som om du vet noe vi andre ikke vet....hva slags spillere er det snakk om?


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 31 jan 07, 10:25
Opprinnelig postet av paco
Tror Litaueren får kontrakt.Engelskmannen spilte de fleste kampene for Watford i nest øverste div. i England,tror også han får kontrakt og i tilegg så tror jeg det blir noen spennende dager fremmover så følg med.

Jeg har ikke spesielt tro på at noen av disse to får kontrakt. Den av de som er mest sannsynlig er nok Paulauskas, siden vi er tynt besatt på venstrebeck nå som Berthelsen er skadet. Men tror ikke de henter han inn hvis ikke han er klart bedre enn Christian Halvorsen, om han er det gjenstår å se. Ben Gill har jeg foreløbig ingen tro på, men man vet jo aldri.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jan 07, 10:49

Tror han fra Litauen er nærmest kontrakt! Håper han er god nok for 1 ellveren.

Han fra England trur jeg ikke noe på enda..

Hadde vært fint om du sa hva du veit Paco..


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 jan 07, 10:53
Opprinnelig postet av ffkmufc

Tror han fra Litauen er nærmest kontrakt! Håper han er god nok for 1 ellveren.

Han fra England trur jeg ikke noe på enda..

Hadde vært fint om du sa hva du veit Paco..

Tror det kommer et par prøvespillere til.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jan 07, 11:02
Det er bra! Håper det er noen skikkelig gode spillere som får kontrakt.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 jan 07, 11:34
Opprinnelig postet av ffkmufc

Tror han fra Litauen er nærmest kontrakt! Håper han er god nok for 1 ellveren.

Han fra England trur jeg ikke noe på enda..

Hadde vært fint om du sa hva du veit Paco..

Hvorfor det? Det er ikke mye han har visst til nå!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 jan 07, 12:58
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffkmufc

Tror han fra Litauen er nærmest kontrakt! Håper han er god nok for 1 ellveren.

Han fra England trur jeg ikke noe på enda..

Hadde vært fint om du sa hva du veit Paco..

Tror det kommer et par prøvespillere til.


Nå er du ute og tror igjen. Sier seg jo selv at det kommer flere prøvespillere. Det er jo ingen som har fått kontrakt her ennå. Så jeg tror ikke det stopper på 2 prøvespillere til heller.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 jan 07, 13:38

er vel heller du som tror , Rune. DU tror Paco tror. Men det kan da fint hende han vet. Han har da vist seg å sitte inne med insideinfo før..

På samme måte som jeg og andre bør ignorere grinebitere som deg , bør du ignorere poster med rykter som ikke kan bekreftes...

Ihvertfall når det kommer fra folk har bevist har insideinfo. Men mulig du er litt misunnelig eller har vanskelig for å akseptere at en som Paco (som ikke formulerer seg så velformulet som enkelte andre), kan skaffe seg informasjon før deg.

Ikke vet jeg, men syns det er smålig

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 31 jan 07, 13:50

Diskusjoner om tro og tvil, kan være interessante.

Personlig tror jeg, uten å vite, at FFK vil få oppleve spillere som ønsker å vise seg fram også i februar.

Det kan være spillere under kontrakt eller Bosmannspiller, ikke vet jeg, men likevel....

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 jan 07, 14:47
Endret: 31 jan 07, 14:48
Jeg håper på en til fra balløya  og kansje en fra det gamle cccp.


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340