Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye prøvespillere til uken

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 30 jan 07, 14:29
Står jo at han var fast kaptein for b-laget til Watford. Det er jo en sterk prestasjon av en 19-åring. Men nok en gang føler jeg at FFK behandler sine yngre spillere dårlig...har vi ikke mange bra juniorer bakover på banen da? (Har jo vært "midfielder" og nå er han plutselig back/midtstopper?...høres nesten ut som noe Eggen kunne ha funnet på...hehe)

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 30 jan 07, 14:30
Ja, det vel slik når seddelbunken er begrenset at en må prøve å lete smartest etter de som ser ut til å ha potensiale og så håpe at de virkelig har potensiale og blir gode nok til å heve laget.

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 jan 07, 15:20

Opprinnelig postet av Tango
Men nok en gang føler jeg at FFK behandler sine yngre spillere dårlig...har vi ikke mange bra juniorer bakover på banen da?


Han er vel tiltenkt en rolle som høyreback antar jeg, og såvidt jeg vet så har ikke FFK noen lovende høyreback-juniorer.
(Gjerne rett meg om jeg tar feil, for jeg har ikke så god kjennskap til juniorlaget)

Jeg syns det er helt greit å se etter en ung høyreback som kan konkurrere med veteranen PAC.
Men jeg er forsåvidt veldig skeptisk til å hente inn en sentral midtbanespiller til å fylle denne rollen.

Om FFK henter ham for å kun konkurrere med Elvestad eller Shabani derimot er jeg veldig enig med deg.

P.S.
Kan noen fylle meg inn på hvor god Elvestad egentlig er, og hva slags spilletype han er?
Jeg har aldri sett ham selv i kamp.


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 30 jan 07, 15:58
Elvestad er veldig sikker med ball, i forhold til sin alder synes jeg han har en ganske voksen spillestil. Har bra kondis og overblikk, også sett han har et ålraight skudd.

Trur faktisk han kan bli veldig god, liker Elvestad som spiller veldig godt og har trua på han.

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 30 jan 07, 16:21
Endret: 30 jan 07, 16:27
Terje Jensen kommenterte Paulauskas på radioen nå etter å ha observert først trening. Kort oppsummert:

Han virker veldig god i mann mot mann-situasjoner, en robust spiller, flink til å plassere seg, men var uheldig med en del første-toucher. Jensen sa selv at han ikke akkurat fikk noen aha-opplevelse av det han så, men skal se han ut uka. For tidlig å si noe etter én trening selvsagt, men han imponerte i mann-mot-mann-situasjoner.

PS! I tillegg sier Terje Jensen at den 30 år gamle backen Anders Prytz (Örgryte) også skal komme på prøvespill... Han har vist seg frem for Ham-Kam nylig. Jeg får en litt uggen følelse av Multaharju-flashback :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jan 07, 16:32
Helt enig Constanza.. hva skal vi med en som ikke er brukanes i 1 div

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jan 07, 16:43

Opprinnelig postet av Costanza
Terje Jensen kommenterte Paulauskas på radioen nå etter å ha observert først trening. Kort oppsummert:

Han virker veldig god i mann mot mann-situasjoner, en robust spiller, flink til å plassere seg, men var uheldig med en del første-toucher. Jensen sa selv at han ikke akkurat fikk noen aha-opplevelse av det han så, men skal se han ut uka. For tidlig å si noe etter én trening selvsagt, men han imponerte i mann-mot-mann-situasjoner.

PS! I tillegg sier Terje Jensen at den 30 år gamle backen Anders Prytz (Örgryte) også skal komme på prøvespill... Han har vist seg frem for Ham-Kam nylig. Jeg får en litt uggen følelse av Multaharju-flashback :)

Kanskje verd å nevne at FFK ikke har de store summene å kjøpe spillere for, slik Terje sa, derfor må vi nøye oss med spillere på andre, eller tredje hylle, å lage gråsten til gull av de. Egentlig rart når de har budsjett på 100. millioner.

Dette skriver forrøvrig www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm om han.


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 30 jan 07, 16:50
en spiller som ikke er god nok for et 1.divisjonslag....burde heller ikke være god nok for ffk, enig der keiko

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jan 07, 17:24

Vet at enkelte er irriterte på meg fordi jeg nevner dette med at Terje Høili ikke sponsor FFK nok.

Men, utiffra uttalelsene til Terje Jensen ang spillerkjøp, mener jeg at det er grunn til bekymring.

Grunnen til at Terje Høili trakk seg ut sist var at det var brå i klubben og ønsket ikke noe slikt igjen.

Men, i det siste har det vært turbulent, kanskje mr Høili har fått nok etter dette.

Noe må det jo være siden han lovet å gå inn tungt økonomisk, noe han altså ikke vil gjøre.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 jan 07, 17:38
huseieren her har et par litauere til å jobbe for seg. forsøkte å lure ut noe info fra de om de visste noe om vår litauer på prøvespill, men eneste jeg fikk var: "don`t speak english"..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jan 07, 18:50
litt tøft det bilde til den svensken som er her
Se teksten på bildet

---------------------------

http://keiko99.net


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 30 jan 07, 19:03
Er det bare meg, eller er han veldig lik Enerly??

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jan 07, 19:05
Opprinnelig postet av Patrioten
Kanskje verd å nevne at FFK ikke har de store summene å kjøpe spillere for, slik Terje sa, derfor må vi nøye oss med spillere på andre, eller tredje hylle, å lage gråsten til gull av de. Egentlig rart når de har budsjett på 100. millioner.


Hvis det er realiteten så håper jeg inderlig klubben satser på de yngre kreftene som allerede er i klubben. Det er i grunn liten vits i å handle spillere fra andre og tredje hylle, når vi allerede har spillere i stallen som nesten er på samme nivå og som har fremtiden foran seg. Nå har vi i lengre periode prøvd å kvittet oss med spillere som ikke hever førsteellever, og så skal vi fylle på igjen med spillere av samme "kvalitet" på ny. Det er som å kaste pengene rett i skåla etter min mening. Spillere fra andre og tredje hylle vil aldri heve FFK som klubb, så hvorfor skal de da hentes inn? Henning Berg brukte 17-18-åringer i midtforsvaret i fjor, og de klarte seg greit med det.

Da er det bedre å spare disse pengene og heller vente til vi får mer penger og bruke disse på kvalitetskjøp. Det blir litt som å kjøpe en billig drill. Du sparer kanskje en god del penger akkurat der og da, men etter en stund er drillen ødelagt og du må kjøp en ny en som er like billig. Slik kan du holde på i evigheter. Da må det være mye bedre å spare seg opp til en som faktisk fungerer en del år...

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 jan 07, 19:06

Opprinnelig postet av Olavesen
Er det bare meg, eller er han veldig lik Enerly??

 

Er nok meg også!! Så vi er to der,Olavsen

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 30 jan 07, 19:28

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Patrioten
Kanskje verd å nevne at FFK ikke har de store summene å kjøpe spillere for, slik Terje sa, derfor må vi nøye oss med spillere på andre, eller tredje hylle, å lage gråsten til gull av de. Egentlig rart når de har budsjett på 100. millioner.


Hvis det er realiteten så håper jeg inderlig klubben satser på de yngre kreftene som allerede er i klubben. Det er i grunn liten vits i å handle spillere fra andre og tredje hylle, når vi allerede har spillere i stallen som nesten er på samme nivå og som har fremtiden foran seg. Nå har vi i lengre periode prøvd å kvittet oss med spillere som ikke hever førsteellever, og så skal vi fylle på igjen med spillere av samme "kvalitet" på ny. Det er som å kaste pengene rett i skåla etter min mening. Spillere fra andre og tredje hylle vil aldri heve FFK som klubb, så hvorfor skal de da hentes inn? Henning Berg brukte 17-18-åringer i midtforsvaret i fjor, og de klarte seg greit med det.

 

Nesten kan være risikabelt... det kan skille mellom 4. plass og nedrykk... det er en tøff beslutning å ta spør du meg...

---------------------------

Heia FFK


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 jan 07, 19:31
Opprinnelig postet av GurrBass

Opprinnelig postet av Olavesen
Er det bare meg, eller er han veldig lik Enerly??

 

Er nok meg også!! Så vi er to der,Olavsen



Jeg syns han har litt trynet til Raijo og sveisen til Enerly

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jan 07, 19:38
Opprinnelig postet av Lex
Nesten kan være risikabelt... det kan skille mellom 4. plass og nedrykk... det er en tøff beslutning å ta spør du meg...


Det kommer vel helt an på hvor mange spillere det er snakk om. Er det snakk om én eneste spiller, for eksempel på venstrebacken så tviler jeg på at det skiller en fjerdeplass og nedrykk, i hvert fall med tanke på at Bertelsen kommer tilbake i løpet av vårsesongen. En spiller svekker ikke så mye når det er snakk om ti andre spillere utpå der. Og med nesten mener jeg at det er store sjanser for at de virkelig griper sjansen de får og hever seg opp til det nivået, og kanskje enda lengre, enn de prøvespillerne vi har hatt hittil. Og skal man få frem talentene så må man satse. Hvor mye har vi ikke igjen i dag for at Tarik ble satset på?

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 30 jan 07, 19:55
Er det noen som vet hvorfor Anders Prytz ikke var event. god nok for HamKam? Eller ville han ikke spille for den looserklubben kanskje?

Vi trenger jo en venstreback fram til Bertie er frisk, så hvorfor ikke en erfaren svenske..

---------------------------

FFK for alltid!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 30 jan 07, 20:33

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Lex
Nesten kan være risikabelt... det kan skille mellom 4. plass og nedrykk... det er en tøff beslutning å ta spør du meg...


Det kommer vel helt an på hvor mange spillere det er snakk om. Er det snakk om én eneste spiller, for eksempel på venstrebacken så tviler jeg på at det skiller en fjerdeplass og nedrykk, i hvert fall med tanke på at Bertelsen kommer tilbake i løpet av vårsesongen. En spiller svekker ikke så mye når det er snakk om ti andre spillere utpå der. Og med nesten mener jeg at det er store sjanser for at de virkelig griper sjansen de får og hever seg opp til det nivået, og kanskje enda lengre, enn de prøvespillerne vi har hatt hittil. Og skal man få frem talentene så må man satse. Hvor mye har vi ikke igjen i dag for at Tarik ble satset på?

 

Snakker vi 1 spiller er jeg enig, men utifra det du skrev tidligere trodde jeg du mente flere...

Så sorry

---------------------------

Heia FFK


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 30 jan 07, 20:38
www.svenskafans.com/fotboll/ois/

Her blir han beskrevet som svak mht fart, styrken er passningsfoten.  Som back kan man kompensere mye med plasseringsevne, men liker bedre backer som har fart og som kan takle.   Uansett, erfaren er han.  

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340