Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye prøvespillere til uken

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 jan 07, 18:58

Med tanke på åssen norske klubber nesten overpriser sine spillere,så er det ikke lett å kjøpe norske spillere!!

Moss er det beste eksempelet på dette!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jan 07, 19:02
Opprinnelig postet av Shadar
La han få prøve seg. For meg så det ut som om de har forsøkt å lage en skrytevideo uten å klare det. Ser ut som om han er en spiller uten teknikk og touch. Det er jo bare så vidt han får det til på skrytevideoen! Ikke virker han spesielt kjapp heller. Virket heller ikke som han var spesielt flink til å time med headingene sine heller.

En spiller kan være god selv om han er god på en skrytevideo, men jeg er skeptisk når man ikke klarer å fremstille seg selv god der engang. Sats på noe norskt fremfor middelmådige utlendinger.

Innsatsvilje så det ut som om han hadde i allefall.
Er det mulig!!!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 jan 07, 19:11

Han virka muligens solid i videoen, men det er absolutt ingen garanti. Dersom han er en spiller som gjør mange feil bakover, spiller mange feilpasninger m.m er ikke noe dette vi får vite av videoen. Dette er en vurdering som må gjøres på prøvespill. Satser på at klubben har kompetanse til å avgjøre om han er god nok.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 jan 07, 19:23
Selvfølgelig vanskelig å si noe utifra noen minutter video.

Men, virker som innsatsen og angrepsviljen er i orden. Kanskje det er en viss fare for at angrepsviljen er litt i overkant også.

Tror spilleren lider litt av et forholdsvis lavt nivå på medspillere også. Kanskje han kan stå fram mer i en bedre klubb? Var mye dårlig spill på denne videoen også, uten at det var hans feil.

Uansett, verdt å gi fyren et forsøk. En god venstreback trenger vi uansett!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jan 07, 19:29
Tror Scekeres også kunne laget en like bra skrytevideo, så videoen i seg selv betyr veldig lite i forhold til det han viser på trening og i eventuellt kamp........ Men at den kunne brukes til å se åssen type spiller det er får dem jo, og utifra det invitere spilleren..... I så måte så var jo skrytevideoen bra for spilleren.....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 19:32
Opprinnelig postet av Knuty
Selvfølgelig vanskelig å si noe utifra noen minutter video.

Men, virker som innsatsen og angrepsviljen er i orden. Kanskje det er en viss fare for at angrepsviljen er litt i overkant også.

Tror spilleren lider litt av et forholdsvis lavt nivå på medspillere også. Kanskje han kan stå fram mer i en bedre klubb? Var mye dårlig spill på denne videoen også, uten at det var hans feil.

Uansett, verdt å gi fyren et forsøk. En god venstreback trenger vi uansett!


V.back + en midtstopper ( helst 2 ) som kan spille h.back. Og gjerne også en def.midtbanspiller som er langt bedre enn Berg. Og en knallspiss som borger for mange mål ( helst nærmere 15 mål enn 10). Ellers så synes jeg laget ser bra ut.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jan 07, 19:42
Endret: 29 jan 07, 19:42
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Knuty
Selvfølgelig vanskelig å si noe utifra noen minutter video.

Men, virker som innsatsen og angrepsviljen er i orden. Kanskje det er en viss fare for at angrepsviljen er litt i overkant også.

Tror spilleren lider litt av et forholdsvis lavt nivå på medspillere også. Kanskje han kan stå fram mer i en bedre klubb? Var mye dårlig spill på denne videoen også, uten at det var hans feil.

Uansett, verdt å gi fyren et forsøk. En god venstreback trenger vi uansett!


V.back + en midtstopper ( helst 2 ) som kan spille h.back. Og gjerne også en def.midtbanspiller som er langt bedre enn Berg. Og en knallspiss som borger for mange mål ( helst nærmere 15 mål enn 10). Ellers så synes jeg laget ser bra ut.
Etter det jeg så igår så tror jeg Vourinen er på gang.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 jan 07, 19:44

Høres ikke ille ut det Rune, men jeg håper ikke du forventer at klubben henter inn alle disse i løpet av ett overgangsvindu!? Dersom vi vil ha skikkelig kvalitet vil detter være vanskelig/umulig. Dessuten har vi allerede hentet 4! spillere, med de 5 som du etterlyser vil vi jo bytte ut et helt lag... Synes ikke vi kan holde på med det hvert år...


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 jan 07, 19:46

Opprinnelig postet av paco]
Etter det jeg så igår så tror jeg Vourinen er på gang.

Uenig! Etter det jeg så igår tror jeg ikke Heavy kommer til å være fast på laget. Litt avhengig av om Tarik blir brukt som spiss eller midtbane, og om West blir skadefri igjen...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 19:59
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Knuty
Selvfølgelig vanskelig å si noe utifra noen minutter video.

Men, virker som innsatsen og angrepsviljen er i orden. Kanskje det er en viss fare for at angrepsviljen er litt i overkant også.

Tror spilleren lider litt av et forholdsvis lavt nivå på medspillere også. Kanskje han kan stå fram mer i en bedre klubb? Var mye dårlig spill på denne videoen også, uten at det var hans feil.

Uansett, verdt å gi fyren et forsøk. En god venstreback trenger vi uansett!


V.back + en midtstopper ( helst 2 ) som kan spille h.back. Og gjerne også en def.midtbanspiller som er langt bedre enn Berg. Og en knallspiss som borger for mange mål ( helst nærmere 15 mål enn 10). Ellers så synes jeg laget ser bra ut.
Etter det jeg så igår så tror jeg Vourinen er på gang.


Jeg har tro på Hermanni hvis han blir brukt riktig. Jeg har nevnt det i tidligere innlegg : Av det jeg har sett av han så er han en typisk boxplayer, og ikke en type sånn som Toth som tar i mot ballen nede på midtbanen. Og jeg er av den mening at en spiss skal ligge så langt opp som overhode mulig, og spare kreftene sine til å skåre mål. Slik var Jørn Andersen som spiller. Lat som fanken, men lagde mål i bøtter og spann.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 29 jan 07, 20:55
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Tror Scekeres også kunne laget en like bra skrytevideo, så videoen i seg selv betyr veldig lite i forhold til det han viser på trening og i eventuellt kamp........ Men at den kunne brukes til å se åssen type spiller det er får dem jo, og utifra det invitere spilleren..... I så måte så var jo skrytevideoen bra for spilleren.....


Åhh, kan ikke du prøve å lage en skrytevideo av Tzekeres a Bedreviteren? I såfall lykke til!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 jan 07, 21:15
Synes innstillingen og viljen til denne Latvieren ligner på Piroja "killer-innstinkt"  Han bør helt klart få sjansen å bevise seg.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 30 jan 07, 01:45
Opprinnelig postet av benksliter`n
Synes innstillingen og viljen til denne Latvieren ligner på Piroja "killer-innstinkt"  Han bør helt klart få sjansen å bevise seg.

Tenkte akkurat det samme, minner en del om Raio i iveren etter å vinne ballen. Ser ut som han er en ganske god takler også, men syns kanskje han blir litt for ivrig og kan nok fort få mange gule kort. Ellers så ser han mer ut som en back enn midtstopper syns jeg. Vanskelig å trekke noen konklusjoner ut av en slik skrytevideo, men syns ikke det skader at klubben tar en nærmere titt på han. Dessuten har de nok en del flere referanser enn denne videon å gå ut i fra.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 30 jan 07, 12:52

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=724

 

Ben Gill fra Watford kommer også på prøvespill denne uken....

 

19 år og kan brukes både som midtstopper og h. back.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 30 jan 07, 12:58
Jeg blir helt overveldet over mengden av prøvespiller.

Men, men det er bra at det skjer noe hele tiden!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 30 jan 07, 12:58
Må si jeg er skeptisk. Han har vært lånt ut til Cambridge United så langt nede i ligasystemet som Conference denne sesongen. Det oser ikke kvalitet av det akkurat

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 30 jan 07, 13:03
Endret: 30 jan 07, 13:08

Etter det jeg har sett på diverse nettsider, fremkommer det at han er midtbanespiller......?

 

Fra ESPNsoccernet :

Another youth player released by Arsenal, Gill joined Watford in July 2005 after failing to earn himself a contract at the Gunners.

While still an Academy player, he made his debut in their League Cup win over Wolves in September 2005.

Joining Conference Cambridge United on a month`s loan, in order to cover injuries sustained by the Yellows, Gill didn`t set the world alight, and any hopes of making the first team at Watford look a long way off. He played four matches for Cambridge.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 30 jan 07, 13:11

All time playing career

Club From To Fee League FA Cup League cup Other
Cambridge 05-10-2006   Loan  3 (1) 0 0 (0) 0 0 (0) 0 0 (0) 0
Watford 20-09-2005   Trainee  0 (0) 0 0 (1) 0 0 (2) 0 0 (0) 0
Totals £ 0 3 (1) 0 0 (1) 0 0 (2) 0 0 (0) 0
  goals / game 0 0 0 n/a
  Apps Goals Apps Goals Apps Goals Apps Goals

 

Ser ut som han har spilt 3 cupkamper for Watford, ikke noe særlig å slå i bordet med.

 

Vi trenger vel heller ikke en sentral midtbanespiller? Men for all del, la oss ta en kikk på han.


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 30 jan 07, 14:16
På FFK`s hjemmeside presenteres han som en forsvarspiller (midtstopper og ev. h.back).

---------------------------

"En drøm er oppfyllelsen av et ønske "
"En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske "
"En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske"
"En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske"

…. og jeg som drømmer om


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jan 07, 14:24
Høres ikke videre bra ut. Men bra han får prøve seg og han er jo bare 19 år. Kan sikkert bli god hvis han har potensiale.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340