xpert Eleven
Opprinnelig postet av oleberg
Satser på 20 tenker jeg. Det lønner seg å melde seg på innen tirsdag. Da får man mer penger i kassa:))
Får man varsel pr mail når det er dags for å klargjøre for match? Eller må man logge inn for å se om det nærmer seg?
---------------------------
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!
www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
Nå er det bare "Pre Season". Det varer helt til vi er tja 15-20 lag. Da vil jeg registrere ligaen og alle som har meldt seg på vil få en mail (tilsendt sin mail du er registrert med som bruker) om at serien begynner om x antall dager.
Et tips er jo å logge inn hver tirsdag for da deles det ut sponsormidler (ca. 1.000.000 econ som er valuta = 1.000.000 NOK eller hva du vil kalle det) + ukentlig sponsormidler (250.000 econ dersom man har vært synlig i pressen) fra den sponsoren man har valgt. I tillegg kommer det jo tilbud om å kjøpe spillere i mailboksen din, samt bud på spillere, dersom du har transferlistet noen.
Kom igjen æ folkens, hvis ikke må vi dra inn folk fra andre steder. Ingen som gidder eller. Tøft detta altså.
Da er vi 9 lag. Torsnes, Grålum, Moss, Mysen, Kråker, Selbak, Fjærå, Saltnes og Hannestad. Kom igjen folkens, meld dere på her:
Gå til http://www.xperteleven.com/ og meld deg på.
Søk etter:
LeagueID: 98477
Stolt Oslo Aristokrat
Stolt Oslo Aristokrat
Opprinnelig postet av Svupzz
Jeg har ikke gjort dette før. Kikka så vidt på spillet, men fant ikke ut hvordan jeg skulle invitere til treningskamp. Gidder noen å invitere meg?
du må gå inn på et annet lag, og utfordre laget derifra
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Seriestarten nærmer seg....
Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)
Opprinnelig postet av oleberg
Nå er Borge også representert
To representanter fra Borge...;)
TeamID: #362223
Da ønsker vi velkommen Hvaler og Tomter også. Nå er serien på 16 lag. 4 til så blir det bra.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914