Billetter til premiæren
---------------------------
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!
www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
9. april gjenforenes vi!
Let`s go fucking mental!
Opprinnelig postet av RC2
Når legges billetter til FFKs første seriekamp på vår nye stadion ut? Regner med at det blir rift om disse...
Helt klart en fordel med sesongkort på stående Plankehaug felt.... Det oppfordres til å kjøpe ståkort der...
Kunne tenkt meg å stå ved siden av deg Rune. Lørdagskamper er jo ingen uting!
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -
HOLYGANS
www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Det jeg skal si nå, Jonek, er vel som å banne i kjærka... men antakeligvis blir det sitteplass på meg i første kampen på stadion. Grunnen er at fruen sannsynligvis skal bli med. Uansett blir det en stor opplevelse. Håper jeg tilgis for mitt alvorlige "frafall"
Frafallet kan reddes ved å kjøpe billetter på "The North stand" Plankehaug tribunen.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av Klokan
Sviiiiiiiiiiiiiikeeeeeeeeeeeeeeer !!!!!!!!!!!!!!!!
Helt feil, Zoran. Slik skal det være : "Sviiiiiiiiiiikææææææææææææær". Husk at du bor i Fredrikstad....
Helt konge med lørdagskamp åpningskampen. Da slipper jeg å bytte bort søndags efta for å få med meg kampen..
Lurer litt på den som har satt opp oppsettet for tippeligaen i år har lest skift-tabellen min.... Iom premiæren på FFK stadion ble flyttet til lørdag, er det bare ei etfta-vakt jeg må bytte for å få sett alle kampene...
Tror nok det er en av kampene i år som blir utsolgt ja. Så kjekt at jeg har invistert i sesongkort i år...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
HOLYGANS
Men er det ingen som vet omtrent når billettene legges ut?
En dritt det vel ?? Billettene kommer mye nærmere seriestart hvis jeg ikke husker feil. 2-3 uker før eller noe sånt.
HOLYGANS
Jeg synes ikke det er en dritt, for jeg vil være raskt ute for å sikre meg billett. Blir bitter hvis jeg ikke får kommet meg på denne kampen.
Som Martin og Kim_Andre_C sier så er sesongkort en fin ting... og tilgjenglig allerede nu
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
For meg lønner det seg ikke med sesongkort. Jeg jobber hver 3.søndag og det kan være nok til at jeg går glipp av mange hjemmekamper. Dersom sesongkort skal lønne seg, må en nesten gå på alle kampene.
HOLYGANS
For meg lønner det seg ikke med sesongkort. Jeg jobber hver 3.søndag og det kan være nok til at jeg går glipp av mange hjemmekamper. Dersom sesongkort skal lønne seg, må en nesten gå på alle kampene.
Da må du jo kjøpe kampbillett fra kamp til kamp. Den første billetten du får da er vel ikke langt unna kampstart ( samme uka som kampen går, tror jeg ). For oss med sesongkort blir det nok som før, å hente en bunke med billetter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23