Hva har skjedd med gamle FFK-spillere?
José Garro er tilbake i Costa Rica spiller på Puntrenas. Scoret iallefall nylig for de.
Nylig og nylig, har ikke klart å sjekke scorere senere enn i mars 2007.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
zippi
Ble medlem: 30 jul 06
Lagt til: 29 okt 08, 23:20
Endret: 29 okt 08, 23:26
Endret av: zippi
Myhres karriere i fare: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=521781
Christian Peters spiller fortsatt i Follo i 2 divisjon.
Blixt har lagt opp
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Steinar Sørlie er akkurat nå nyoperert så han må vente noen uker med og spille igjen. (spiller i ranheim)
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Bjarte Vatlestad i Kvik/Halden: http://www.kvikhalden.no/start.asp?id=1896 Skulle vært joker i kvalkampene mot Fram Larvik, men ble utvist i siste seriekamp mot storlaget Hærland. Fikk to kampers karantene og gikk glipp av begge kvalkampene...
Og for å slå to fluer i en smekk: Skule Notø ble ikke utvist i siste seriekamp for Fram Larvik og fikk dermed stå i mål for Fram Larvik i begge kvalkampene. Fram vant sammenlagt 4-1. Første kamp endte 1-1 i Halden. I Larvik var det ikke snakk om saken: 3-0 foran 2047 tilskuere! Slett ikke verst. Får nesten håpe FFK2 møter Fram te året med den interessen det ser ut til å være i Larvik.
Jammen kan jeg ikke slå i bordet med både en tredje og fjerde flue: Kvik-treneren heter Christer Arnesen. Han har ytterligere en eks-FFKer i stallen: Per Herman Puck.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Bob Page
Ble medlem: 16 jan 06
Lagt til: 31 okt 08, 18:07
Endret: 31 okt 08, 18:11
Endret av: Bob Page
Opprinnelig postet av zippi
Glemmer ikke frisparket hans hjemme mot Viking i fjor...
Brenne og Bjørkøy holdt på å rykke ned med LSK i år, Shaaban er vel korsbåndskadet og er med på årets flopplag i Sverige
Christinan Berg har storspilt i Bodø/Glimt denne sesongen. Hoås, Trondset og Wiig spiller i Sarpsborg Sparta. Trondset forlater klubben etter sesongen, husker ikke til hvor... Bjørnar Johannsen har flyttet på seg til Moss, Yherland McDonald spiller for Colorado Rapids
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Opprinnelig postet av Bob Page
Yherland McDonald spiller for Colorado Rapids
Så vidt jeg vet ble han ingen suksess i USA, og ble fristilt etter en sesong. Han er tilbake i Costa Rica nå.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Yherland McDonald spiller for Colorado Rapids
http://soccernet.espn.go.com/team/squad?teamId=184&season=2008&leagueId=19&cc=5739
Kan ikke se han noe sted her. Sist jeg hørte om han så hadde han reist tilbake til Costa Rica. Og ikke har jeg sett han i noen kamper for Colorado denne sesongen heller. Og jeg har sett noen kamper. Ikke engang på benken har jeg sett han.
Bob Page
Ble medlem: 16 jan 06
Lagt til: 31 okt 08, 18:46
Endret: 31 okt 08, 18:46
Endret av: Bob Page
Opprinnelig postet av Per Egil
Yherland McDonald spiller for Colorado RapidsSå vidt jeg vet ble han ingen suksess i USA, og ble fristilt etter en sesong. Han er tilbake i Costa Rica nå.
Ok, det var det eneste jeg fant av ham på google ihvertfall
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
http://www.h-avis.no/article/20080918/SPORT/647035761 Troseth går til FK Haugesund etter sesongen..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Yherland McDonald spiller nå for Carmelita og José Garro spiller for Puntarenas. Begge er altså tilbake i hjemlandet igjen.
savner Yherland McDonald...tenk for en spiller det hadde vært om han hadde lagt 100 % i dette
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
savner Yherland McDonald...tenk for en spiller det hadde vært om han hadde lagt 100 % i dette
Lillebroren til Yherland er aktuell for en TL-klubb (ikke FFK) i disse dager. :)
Kan bli morsomt å følge ham.
(Tror ikke det har vært i media ennå).
Har du lest forumets retningslinjer?
ja det kan jo bli spennende.. hmm spent på hvem klubb da
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Kai Roger Olsen er komunekæll
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914