Husk meg
Brukernavn
Passord

Barn på PH feltet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03

Lagt til: 08 jan 07, 21:45
Jeg lurte på hvordan det er å ha med seg barn på plankehaugens felt på den nye stadion. Jeg har sesongkort å har stått på feltet i mange år, men har en sønn på snart 4 som maser og vil gjerne være med pappa på fotballkamp. Jeg kvier meg imidlertid med å ta han med på stå plassene. Er det mulig at jeg mot et mellomleg kan bytte til en sitteplass rett under PH-feltet de få gangene jeg tar med min sønn på kamp, eller må jeg kjøpe en ny bilett. Klarer ikke å skuffe sønnen min. Må nok ta han med uansett. Noen som vet??

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 09 jan 07, 10:53
Hva du må gjøre med billettene må du nesten spørre om i Aristokraten. Når det gjelder å ta med ssg et så lite barn som er 4 år gammelt på PH-feltet, mener jeg personlig at det ikke er noen god idé.  På PH-feltet står de mest engasjerte tilhengerne av FFK og der er det ofte, mange følelser i sving. Dvs at det vil forekomme mye roping, banning og generelt mye lyd. Jeg kan verken nekte deg eller andre å ta med seg barna sine på PH-feltet, men jeg ber deg om å tenke deg om minst to ganger dersom du vurderer dette.

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 09 jan 07, 12:06
barn har ingenting å gjøre i PH feltet mener jeg, ihvertfall ikke ståplassfeltet.. Men det er vel delt opp i stå/sitteplass. Mulig det funker i sofakroken

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 09 jan 07, 14:45
Hvis man har med barn så bør man ikke stå i den verste bermen. Man kan heller stå i utkanten sammen med de som kommer fra Gressviktribunen ( regner med at de havner hos oss ). Det kommer nok ikke til å være mer en de som vi har hatt + noen få til som synger i alle fall. Og vi har fått et tribunefelt som rommer mange fler enn disse. Så å finne seg et " roligere " felt ser jeg ikke som noe stort problem.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 09 jan 07, 19:00
bør vel strengt talt ikke bli det store problemet. det nye feltet er vel en del større. så å stå i utkanten skal gå greit. bærmen står vel i midten, og barna opplever stemningen samtidig som de blir sosialiert inn i en supporterkultur hvor det skal synges.

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 09 jan 07, 19:03
Opprinnelig postet av varheim
bør vel strengt talt ikke bli det store problemet. det nye feltet er vel en del større. så å stå i utkanten skal gå greit. bærmen står vel i midten, og barna opplever stemningen samtidig som de blir sosialiert inn i en supporterkultur hvor det skal synges.

Hvorfor gjenta det jeg skriver varheim ?? Skriv heller at du er enig i det jeg skriver da.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 09 jan 07, 20:11
jaja, er det så nøye da, ja jeg er enig

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til: 09 jan 07, 20:40

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av varheim

Hvorfor gjenta det jeg skriver varheim ?? Skriv heller at du er enig i det jeg skriver da.

HAAAHA! cry me a river?

Svensk Magi

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23