Barn på PH feltet
Jeg lurte på hvordan det er å ha med seg barn på plankehaugens felt på den nye stadion. Jeg har sesongkort å har stått på feltet i mange år, men har en sønn på snart 4 som maser og vil gjerne være med pappa på fotballkamp. Jeg kvier meg imidlertid med å ta han med på stå plassene. Er det mulig at jeg mot et mellomleg kan bytte til en sitteplass rett under PH-feltet de få gangene jeg tar med min sønn på kamp, eller må jeg kjøpe en ny bilett. Klarer ikke å skuffe sønnen min. Må nok ta han med uansett. Noen som vet??
---------------------------
ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS
Hva du må gjøre med billettene må du nesten spørre om i Aristokraten. Når det gjelder å ta med ssg et så lite barn som er 4 år gammelt på PH-feltet, mener jeg personlig at det ikke er noen god idé. På PH-feltet står de mest engasjerte tilhengerne av FFK og der er det ofte, mange følelser i sving. Dvs at det vil forekomme mye roping, banning og generelt mye lyd. Jeg kan verken nekte deg eller andre å ta med seg barna sine på PH-feltet, men jeg ber deg om å tenke deg om minst to ganger dersom du vurderer dette.
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
barn har ingenting å gjøre i PH feltet mener jeg, ihvertfall ikke ståplassfeltet.. Men det er vel delt opp i stå/sitteplass. Mulig det funker i sofakroken
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Hvis man har med barn så bør man ikke stå i den verste bermen. Man kan heller stå i utkanten sammen med de som kommer fra Gressviktribunen ( regner med at de havner hos oss ). Det kommer nok ikke til å være mer en de som vi har hatt + noen få til som synger i alle fall. Og vi har fått et tribunefelt som rommer mange fler enn disse. Så å finne seg et " roligere " felt ser jeg ikke som noe stort problem.
bør vel strengt talt ikke bli det store problemet. det nye feltet er vel en del større. så å stå i utkanten skal gå greit. bærmen står vel i midten, og barna opplever stemningen samtidig som de blir sosialiert inn i en supporterkultur hvor det skal synges.
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Opprinnelig postet av varheim
bør vel strengt talt ikke bli det store problemet. det nye feltet er vel en del større. så å stå i utkanten skal gå greit. bærmen står vel i midten, og barna opplever stemningen samtidig som de blir sosialiert inn i en supporterkultur hvor det skal synges.
Hvorfor gjenta det jeg skriver varheim ?? Skriv heller at du er enig i det jeg skriver da.
jaja, er det så nøye da, ja jeg er enig
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av varheim
Hvorfor gjenta det jeg skriver varheim ?? Skriv heller at du er enig i det jeg skriver da.
HAAAHA! cry me a river?
Svensk Magi
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23