Mischy
http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070105/FFK/101050053/1009/AKTUELT
Må innrømme at jeg får mer og mer sansen for Toth, altså. Han fremstår som en utrolig sympatisk og ambisiøs fyr - som jeg håper vil få en enda bedre sesong i 2007.
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Jeg å liker Toth mere og mere!
Jeg mener han hadde en veldig bra sesong i år og håper han blir enda bedre framover!!
Håper den nye treneren vil beholde Toth, for om han ikke blir førstevalget så kjemper han uansett og gjør altid sitt beste!
Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR
Opprinnelig postet av Kristian B
Det beste er at de fotballfaglige i tv2 presterte å sette kællen på årets fiaskolag! .
Kødder du? Tòth på årets fiaskolag?? Mannen var jo en bauta i FFK angrepet i hele år..
Bøtter ikke inn mål, men tiltrekker seg masse oppmerksomhet og jeg er sikker på det er mange midtstoppere rundt i Norge som er enige i det.
Stå på Mischy!!
Øvre halvdel 2007 !
Opprinnelig postet av knaggen
Det beste er at de fotballfaglige i tv2 presterte å sette kællen på årets fiaskolag! .Kødder du? Tòth på årets fiaskolag?? Mannen var jo en bauta i FFK angrepet i hele år..
Bøtter ikke inn mål, men tiltrekker seg masse oppmerksomhet og jeg er sikker på det er mange midtstoppere rundt i Norge som er enige i det.
Stå på Mischy!!
Nei kødder ikke.....her har du "skrekkens lag"
Er dette for en spesiell runde, eller sesongen sett over ett..?
PS: At Tamas var der er ikke akkurat noen bombe..
Øvre halvdel 2007 !
Hele sesongen!! Tror faktisk jeg skal melde meg som fotballekspert i tv2!
Er riktignok regnet ut i fra børsen, men allikevel. Mannen er undervurdert.
Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR
Hele sesongen!! Tror faktisk jeg skal melde meg som fotballekspert i tv2!
Er riktignok regnet ut i fra børsen, men allikevel. Mannen er undervurdert.
Selv han som du bruker som bilde under nicket ditt ville gjort en like god jobb som "ekspertene" i TV2....
Hvor er Arne Scheie?????
Øvre halvdel 2007 !
Jeg jobber i NRK jeg. Selv om vi hverken har Premier League eller Tippeligaen lenger, satser vi ihvertfall på å holde et minimum av seriøsitet her i min kanal.
Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....
God bedring, Dagfinn!
Rød.... hvit... og patriot!
Etter min oppfatning har blitt Toth bedre og bedre siden han kom, og var som noen sier en bauta i angrepet i fjor. En dyktig ballvinner, enormt sterk med mann i ryggen, var klok og solid i det meste han gjorde. Men som oppspillspunkt i midten var ikke den som oftest kom i scoringsposisjon, han hadde mer rollen å spille fram andre. Det ble scoret en del mål på den måten, selv om det ofte ikke var Toth som scoret dem.
Tror hunerkrigeren har mye å gå på hva gjelder scoronger også, og at han skal bli vanskelig å konkurrere bort fra spissplassen neste år.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914