Tur til Hamburg?
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
küssen Sie meinen Esel, Simen BRENNe
Frihet For Ultras!!!!!
når er denne turen da Zoran?
hadde vært sinnsykt morsomt!
Svensk Magi
Nå har gutta som stilte spørsmål fått svar og er allerede påmeldt da.
Til dere alle !!!
Plankehaugen organiserer tur til Hamburg. Vi kommer med mer info etterhvert men det vi vet nå er at vi drar torsdag kvled og er tilbake søndag ettermidag. Selve bussturen kommer til å koste 500.- kroner (ja riktig 500 hundrede). Prisen på overnatting og ingang til turneringer kommer vi med etterhvert. Erfaringsmessig så koster ingangen i underkant av 200 kroner og da har du gratis drikke inne i hallen. Alle som er interesert kan hendvende seg til Ulf eller meg. Foreløpig har vi noen og tyve påmeldte.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Nå har gutta som stilte spørsmål fått svar og er allerede påmeldt da.
Til dere alle !!!
Plankehaugen organiserer tur til Hamburg. Vi kommer med mer info etterhvert men det vi vet nå er at vi drar torsdag kvled og er tilbake søndag ettermidag. Selve bussturen kommer til å koste 500.- kroner (ja riktig 500 hundrede). Prisen på overnatting og ingang til turneringer kommer vi med etterhvert. Erfaringsmessig så koster ingangen i underkant av 200 kroner og da har du gratis drikke inne i hallen. Alle som er interesert kan hendvende seg til Ulf eller meg. Foreløpig har vi noen og tyve påmeldte.
Da er Titti, Fatos og jeg klare ;D
Lets go fucking mental! =)
Svensk Magi
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23