Husk meg
Brukernavn
Passord

Årets beste FFK-leserbrev i FB idag ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 04 jan 07, 22:45

les det før avisa går i bøtta i kveld 4.januar, det kan være du får noe å tenke på........

Det handler kanskje om akkurat deg og om din holdning og framferd overfor FFK gjennom medgang  og motgang. Ordentlig godt lesestoff, så fjernt fra den strømmen av useriøse innlegg fra de som soler seg i glansen av supportere, folk som aldri var i nærheten av å reise til Gjøvik for å se den blodigste FFK-dagen i nyere tid, der kvalplassen til 1. divisjon røk så urettferdig for 6-7 år siden.

Det er godt å endelig se en som har ryggrad og evne til å vise frem hvordan FFK "patriotene" opptrer mot sine "egne". Håper dette får øya opp på noen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 04 jan 07, 22:56
Endret: 04 jan 07, 22:58
Og for oss dødelige som ikke har papirutgaven grunnet en annen bostedsadresse enn Fredrikstad, så kunne det vært hyggelig om du reproduserte leserbrevet her.

Hvorfor legger ikke FB ut leserbrev på f-b.no? Er leserbrevene, boligannonser og "på tråden"-spalten FBs eneste gjenværende tekkplaster for papiravisentusiaster?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jan 07, 23:36

Opprinnelig postet av Holters
Og for oss dødelige som ikke har papirutgaven grunnet en annen bostedsadresse enn Fredrikstad, så kunne det vært hyggelig om du reproduserte leserbrevet her.

Hvorfor legger ikke FB ut leserbrev på f-b.no? Er leserbrevene, boligannonser og "på tråden"-spalten FBs eneste gjenværende tekkplaster for papiravisentusiaster?

De er vel de mest leste i bladet og sparer nok det til abonentene.

Leste en lederartikkel i FB på søndag, der sto det at de kommer til å legge ut mindre og mindre ting fra papirutgaven, slik at de kan få flere abonenter.

Regner med at det er derfor oppdateringen av f-b.no kommer om morgen, kanskje et forsøk på å skaffe seg abonenter det også.

Blir spennende å se om det bli oppdatert i kveld klokken 24.00, hvis den ikke blir det, så er det nok en realitert.

Så f-b.no vil nok merke at de fine tallene sine, vil dale nedover.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 jan 07, 23:44
Endret: 04 jan 07, 23:45
Prøver desp å scanne innlegget, men svineriet vil ikke i gang. så med mindre holters eller noen andre sitter med brukerguiden til canon mp830 på innerlomma (noen har rappa den!) blir det tidligst i morra.

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 05 jan 07, 00:32
Endret: 05 jan 07, 00:33

Opprinnelig postet av Snæbbis
Prøver desp å scanne innlegget, men svineriet vil ikke i gang. så med mindre holters eller noen andre sitter med brukerguiden til canon mp830 på innerlomma (noen har rappa den!) blir det tidligst i morra.

 

Er vel bare å google etter "user manual" på canon mp830 det... jeg har hvertfall funnet masse slike brukermanualer til forskjellige el-artikler på nettet før.


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 05 jan 07, 01:07
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Holters
Og for oss dødelige som ikke har papirutgaven grunnet en annen bostedsadresse enn Fredrikstad, så kunne det vært hyggelig om du reproduserte leserbrevet her.

Hvorfor legger ikke FB ut leserbrev på f-b.no? Er leserbrevene, boligannonser og "på tråden"-spalten FBs eneste gjenværende tekkplaster for papiravisentusiaster?

De er vel de mest leste i bladet og sparer nok det til abonentene.

Leste en lederartikkel i FB på søndag, der sto det at de kommer til å legge ut mindre og mindre ting fra papirutgaven, slik at de kan få flere abonenter.

Regner med at det er derfor oppdateringen av f-b.no kommer om morgen, kanskje et forsøk på å skaffe seg abonenter det også.

Blir spennende å se om det bli oppdatert i kveld klokken 24.00, hvis den ikke blir det, så er det nok en realitert.

Så f-b.no vil nok merke at de fine tallene sine, vil dale nedover.



Dette er en trend vi ser i hele medie-Norge.
Folk er etter hvert blitt så interaktive, at hvis papirformatet skal ha livets rett - så må det skille seg fra det folk finner på nettet. Når papiravisen kommer, så har allerede folk fått med seg de fleste nyhetene fra internett/radio/tv uansett. Dermed må avisene prøve å lage en bredere dekning - med mer kommentarer, dybdeanalyser, o.s.v. I tillegg er det naturlig at papir-vennlig stoff, som lange featureartikler og portrettintervjuer forbeholdes avisen.

Et annet,veldig viktig aspekt, er at annonsørene fortsatt digger papir. Dette er selvsagt i ferd med å endres, men fortsatt tjener mediehusene veldig veldig godt på annonsering i papiravisen. Derfor er det viktig å gjøre avisen konkurransedyktig i forhold til nettet, for å beholde folk på formatet. Ved å forbeholde leserbrev, dødsannonser, på-tråden, bursdagshilsener, o.s.v til papir så er det veldig mange som "må" ha avisen. Samtidig må imidlertid nettavisene forbedres, for å øke inntjeningen også her. Derfor ser vi at de fleste nettredaksjonene utvides og satser mer på rask og oppdatert dekning.

De som slakter FBs papiravis, anbefaler jeg å ta en titt på hva våre nabokommuner - Sarpsborg, Moss og Halden har å by på. Det kan bli en aha-opplevelse:)

Mvh medieviter og FFK-supporter...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 jan 07, 07:33
Opprinnelig postet av morradi


De som slakter FBs papiravis, anbefaler jeg å ta en titt på hva våre nabokommuner - Sarpsborg, Moss og Halden har å by på. Det kan bli en aha-opplevelse:)

Mvh medieviter og FFK-supporter...


Ja, hjelpe meg, det har du evig rett i.  FB er vel faktisk en av norges beste lokalaviser - og jeg har stor forståelse for at de faktisk forsøker ta grep for å sikre en stabil (helst økende, men iallefall ikke minkende) abonnementgruppe.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 05 jan 07, 12:30
Endret: 05 jan 07, 13:50
holder på å scanne det inn nå

www.jipjap.no/ffk.jpg

beklager litt laber kvaliten, men skal vel være lesbart (man kan bytte ut .jpg med .tif i linken for litt bedre kvalitet)
j

knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 05 jan 07, 14:37

Ett meget godt leserinnlegg fra en på sidelinjen. Som jeg ville skrevet det selv faktisk 

 

---------------------------

Øvre halvdel 2007 !


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 05 jan 07, 17:13
Opprinnelig postet av JipJap
holder på å scanne det inn nå

www.jipjap.no/ffk.jpg

beklager litt laber kvaliten, men skal vel være lesbart (man kan bytte ut .jpg med .tif i linken for litt bedre kvalitet)
j


Du skulle fått med deg innlegget rett under også, hvor to gamle grinebitere mente på at Eggen snarest måtte bringes tilbake

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 05 jan 07, 21:52

Et veldig bra innlegg.

 

Glimrende å legge ut en scannet versjon, for oss som ikke leser FB hver dag.

 

Men er det litt tidlig å kåre "Årets beste" (whatever) 4. januar?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 jan 07, 22:23
Plankehaugen støtter støtter Morgan,  www.demokraten.no/lokalsport/article2496705.ece

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 06 jan 07, 18:06
Opprinnelig postet av Snæbbis

Du skulle fått med deg innlegget rett under også, hvor to gamle grinebitere mente på at Eggen snarest måtte bringes tilbake


jeje, nå er det for sent iallefall :)

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 06 jan 07, 18:07
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Et veldig bra innlegg.

 

Glimrende å legge ut en scannet versjon, for oss som ikke leser FB hver dag.

 

Men er det litt tidlig å kåre "Årets beste" (whatever) 4. januar?



ble nok bare et engangstilfelle fra min side dessverre, siden jeg har gått tilbake til skaptrøndertilværelse nå

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 06 jan 07, 18:43
Opprinnelig postet av b-tribunesliter

les det før avisa går i bøtta i kveld 4.januar, det kan være du får noe å tenke på........

Det handler kanskje om akkurat deg og om din holdning og framferd overfor FFK gjennom medgang  og motgang. Ordentlig godt lesestoff, så fjernt fra den strømmen av useriøse innlegg fra de som soler seg i glansen av supportere, folk som aldri var i nærheten av å reise til Gjøvik for å se den blodigste FFK-dagen i nyere tid, der kvalplassen til 1. divisjon røk så urettferdig for 6-7 år siden.

Det er godt å endelig se en som har ryggrad og evne til å vise frem hvordan FFK "patriotene" opptrer mot sine "egne". Håper dette får øya opp på noen.

 

Nå ja... Dette er en persons betraktninger, en subjektiv mening om hva som rører seg i terrenget. Ingen tvil om at det er godt skrevet, skribentens alder tatt i betraktning er det uten tvil en meget bra artikkel. Der stopper det også. Jeg vil ikke heve artikkelen opp til hedersplass og jeg vil ikke henge meg på en evt. kanonade i forhold til hvem, hva eller hvor hva med-/ eller motgangssupportere angår.

 

---------------------------

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340