Plankehaugens generalforsamling
Ser at sakspapirene for PHs generalforsamling er lagt ut på nettet nå... Hva synes folket om forslaget til nytt styre, og ikke minst; hva synes dere om omorganieringen av PH? (omorganisering har visst blitt en mote-greie i fr.stad nå :-) )
Personlig må jeg si at det er særdeles positivt at bønna kommer inn i styret. men jeg ville gjerne sett ennå flere der som virkelig brenner for sang og tifo. er fortsatt for mange som er mest opptatt av dugnader og økonomi. Omorganiseringen ser jeg ikke helt poenget med. hvorfor skal man brått ikke ha noen leder? er det fordi ingen vil ta på seg det vervet? at styret selv skal bestemme hvem som skal a ansvaret for hva synes jeg ikke noe særlig om. dette bør velges og stemmes over på årsmøte etter min mening.
jeg mener også at det burde dannes en egen gruppe i ph som tar for seg tifo og sang. de ivrigste på dette området burde få en plass i styret, ikke bare bønna. det er flere enn han som er engasjert i dette.
---------------------------
Frihet for Ultras!
Opprinnelig postet av ajg
jeg mener også at det burde dannes en egen gruppe i ph som tar for seg tifo og sang. de ivrigste på dette området burde få en plass i styret, ikke bare bønna. det er flere enn han som er engasjert i dette.
helt enig! hva med Zoran? vil du ikke, eller vil ikke styret ha deg med?
küssen Sie meinen Esel, Simen BRENNe
Frihet For Ultras!!!!!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Møt opp, stem frem.
9. april gjenforenes vi!
Let`s go fucking mental!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23