Husk meg
Brukernavn
Passord

Endre navn på denne kategorien?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 des 06, 03:28
Dere vet alle hva navnet på denne kategorien er, men det skader likevel ikke med en oppfriskning av korttidsminnet: Plankehaugen er altså kategoriens navn.

Dessverre virker det ikke som om styret i Plankehaugen er spesielt interesserte i å benytte seg av denne kategorien. Det er ytterst sjeldent at styret i Plankehaugen debatterer her inne, og kategorien blir ikke brukt til å informere i det hele tatt. Stort sett dreier det som om korte oppdateringer fra Zoran eller SB#1.

Mitt spørsmål er kort og godt:

Ønsker dere at vi fortsatt skal opprettholde navnet på kategorien - altså Plankehaugen - eller er det større interesse for at vi omdøper kategorien til:

"Sang og tribunekultur"

Dersom du har andre gode forslag, så kom med dem.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 23 des 06, 12:11
Jeg syntes Plankehaugen er et fint kategorinavn, her diskuteres jo det meste innenfor PH, inkludert sang og tribunekultur. Men om navnet endres, har jeg intet imot det, føler kanskje at "sang og tribunekultur" er et mere "moderne kategorinavn, etter supporter-Norges utvikling.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 23 des 06, 12:26
Jeg synes Plankehaugen-navnet bør fortsette. Under dette går alt som har med Plankehaugenstoff og gjøre. Sanger, tribuneliv etc. Om Plankehaugen-styret deltar her inne har ingenting med saken å gjøre.

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til: 23 des 06, 14:26
De fleste i PH har vel så mye å gjøre at de ikke har tid til å skrive her inne.. Men behold Plankehaugen navnet for de har jo ikke sitt eget forum.

FFK for alltid!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 23 des 06, 22:58

Jeg synes også at navnet bør ikke byttes. Plankehaugen er ikke bare styre men oss alle og derfor er det greit at vi medlemer har et sted å skrive ting i ny og ne .----  Derfor please ikke bytt ...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06

Lagt til: 25 des 06, 00:22
Endret: 25 des 06, 00:22
Behold Plankehaugen-navnet

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 30 des 06, 21:47

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg synes Plankehaugen-navnet bør fortsette. Under dette går alt som har med Plankehaugenstoff og gjøre. Sanger, tribuneliv etc. Om Plankehaugen-styret deltar her inne har ingenting med saken å gjøre.

Helt enig. Plankehaugen har jo dette stedet å komme med nyheter, oppslag etc... Eller er det bare Holters som vil dra igang rivaliseringa mellom ffksupporter.net og plankehaugen.no igjen ?

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23