Forslag til nye spillere
Pokker for en sveis!
Først må en vel dekke tapet hans på 3 mill netto kroner neste år. Det vi koste FFK +-5 mill i sign on fee og lønn det første året. I tillegg så må vi sannsynligvis gi han en bedre kontrakt enn VIF vil for å lokke han til FFK. Så skal den Russiske klubben sikkert ha 5 mill pluss for å slippe ham.
Tror det vil koste mer enn det smaker!
Tror vi har litt for urealistiske ønsker. Ut fra hva Morgan sier:
Ifølge FFK-lederen vil ikke klubben bruke mange kaloriene på å jakte etter spillere med et stort navn i fotballsammeheng.
- Publikummet her vil sikkert at vi skal signere spillere med kjente navn, men det er ikke vi så veldig opptatt av. Kjente fotballspillere koster mye penger, og kjøper du en spiller etter at han er kjent - da har du etter min mening kjøpt han for sent, sier Andersen.
Den tidligere hockeyspilleren er opptatt av at de spillerne FFK henter skal få et kjent navn etter at de har signert for klubben fra Plankebyen.
- Vi må jobbe ut fra den økonomien vi har. Det betyr at vi må finne de spillerne som er gode, eller som kommer til å bli gode - før andre. Og gjennom det skal de bli kjente hos oss, sier han.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.1609384
Vi ser også hvordan Morgan rekruterte spillere i Lyn. Blir nok det samme i FFK. Kan være bra det,hvis de ukjente spillerene slår til. Spesielt økonomisk. Hvis ikke,så kan fallhøyden for Morgan bli stor
Jeg har lagt inn noen spillere jeg ønsker,men er redd dette er spillere som ikke Morgan og FFK ser på
---------------------------
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Tenkte jeg skulle komme med nok et urealistisk ønske he he he....
Daniel Fredheim Holm.
http://norskefans.com/norge/artikel.asp?id=353
Ser han ikke er helt fornøyd med tingenes tilstand i VIF. Han er ikke fornøyd med å ha 60 000 i mnd. i VIF. Når de andre spissene har mye mer i lønn enn han. Hans kontrakt går ut Nov. 2007.
Jeg tror Daniel er en comming man. Kanskje han bare trenger et miljøskifte for å slå ut i full blomst?
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Hadde gjerne sett Fredheim Holm i FFK!
Men tviler på at det skjer nå..
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 12 jan 07, 17:14
Endret: 12 jan 07, 17:17
Opprinnelig postet av benksliter`n
Jeg tror Daniel er en comming man. Kanskje han bare trenger et miljøskifte for å slå ut i full blomst?
Har litt vondt for å tro at Daniel Fredheim Holm forlater Enga, men gudbedre ja, for min del er han hjertelig velkommen til FFK. Så vidt jeg kan se et av de største spisstalentene i Norge.
Jeg tror utspillet i media bare betyr at han ønsker betalt på linje med de andre spissene i klubben, ikke at han egentlig ønsker å skifte klubb. Men det er jo selvfølgelig lov å håpe.
Opprinnelig postet av Kent
Jan Gunnar Solli
Helt enig
Ny stadion, og ny tippeligasesong, 2007! =)
UFF!
Please,ikke Solli
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
UFF!
Please,ikke Solli
Hvis du sier nei til Solli, så sier faktisk jeg nei til Daniel Fredheim Holm også.
Hassan El Fakiri er betenkt over manglende spilletid i Borussia Mönchengladbach.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178334
Han hadde vært en god erstattning for Brenne,og i tillegg så er han en habil høyre back. Tror han hadde vært ideell for FFK`s behov nå. En rutinert og god spiller som vi vet hva står for. Hadde virkrlig håpet at FFK gjorde alt for å hente Hassan. Men det er vel også urealistisk......
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Han hadde vært en god erstattning for Brenne,og i tillegg så er han en habil høyre back.
Hassan har vel aldri vært en notorisk målscorer som det Brenne er?
Men han er en potet av høyere klasse enn det vi har.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Han hadde vært en god erstattning for Brenne,og i tillegg så er han en habil høyre back.
Hassan har vel aldri vært en notorisk målscorer som det Brenne er?
Men han er en potet av høyere klasse enn det vi har.
Jeg synes at han stort sett har spilt back jeg. Kan ikke huske å ha sett han i rolla til Brenne noen gang.
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av knut
de kampene han ikke satt på benken i rbk, spilte han indreløper.
Han fikk mange kamper der oppe må jeg si.
Hassan El Fakiri | |||
|
Utskrift |
Kamper Eliteserien 2002 | ||
21.04.2002 | Viking - Rosenborg | 46` 80` |
01.05.2002 | Lillestrøm - Rosenborg | |
05.05.2002 | Bryne - Rosenborg | |
09.05.2002 | Rosenborg - Molde | 78` |
12.05.2002 | Moss - Rosenborg | 67` |
16.05.2002 | Rosenborg - Start | 58` |
25.05.2002 | Vålerenga - Rosenborg | 31` |
02.06.2002 | Rosenborg - Bodø/Glimt | |
09.06.2002 | Stabæk - Rosenborg | 69` |
16.06.2002 | Rosenborg - Sogndal | 83` |
Form | |||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
4 | 5 | 4 | 6 | 3 | 3 | 3 |
Sesonger i Eliteserien | |||
År | Lag | Kamper | Mål |
2002 | Rosenborg | 10 | |
Sum | 10 | 0 |
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 14 jan 07, 17:54
Endret: 14 jan 07, 17:55
Opprinnelig postet av Rune Haugen
UFF!
Please,ikke Solli
Hvis du sier nei til Solli, så sier faktisk jeg nei til Daniel Fredheim Holm også.
Hvorfor si nei til disse to? Trynefaktor, eller det reelle grunner?
Innser at riktig elendig trynefaktor er uheldig for lagmoralen, men jeg har ikke inntrykk av at disse to, og spsielt ikke Holm, skulle bli et problem?
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Rune Haugen
UFF!
Please,ikke Solli
Hvorfor si nei til disse to? Trynefaktor, eller det reelle grunner?
Innser at riktig elendig trynefaktor er uheldig for lagmoralen, men jeg har ikke inntrykk av at disse to, og spsielt ikke Holm, skulle bli et problem?
Skjønte du ikke poenget ?? For å forklare det nærmere, så er det like dumt å si nei til begge to.
Kallio har lyst til å flytte på seg igjen. Han var vel nære en ffk-kontrakt et par år tilbake, og er/var back?
http://www.fxt.no/tippeligaen/molde/article864681.ece
Any given sunday
Opprinnelig postet av Krumtapp
Kallio har lyst til å flytte på seg igjen. Han var vel nære en ffk-kontrakt et par år tilbake, og er/var back?
http://www.fxt.no/tippeligaen/molde/article864681.ece
Han valgte bort FFK til fordel for Molde for et par år siden ja, han ville ikke rykke ned sa han... Har vel ikke akkurat vært noen stor suksess i Molde-drakta, og var til tider en vandrende katastrofe som vikariende spiss ifølge Molde-fansen. Kan jo sikkert være grei back-up, men tviler på at han selv er fornøyd med å være det.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914