Hvilke spillere savner du mest
Lars Petter Hansen er en jeg IKKE savner.. Være ugangskråke finner du rett og slett ikke. Han er en skikkelig bølle
Dagfinn Enerly, Vidar Hansen, Sverre Moe og Hjalmar Johansen!
Opprinnelig postet av Patrioten
Fra tiden vi rykket opp fra 2.divsjon til der vi er nå som er har forlatt klubben?
Jeg ser at mange svarer på noe ganske annet enn Patrioten spør om...
Personlig savner jeg kanskje mest Stian Johnsen fra tiden vi rykket opp fra 2. divisjon. En skikkelig kantspiller som jeg trodde kunne få en stor karriere, men skader m.m. har stått i veien for det. Et talent FFK burde forvaltet bedre. Ellers må jeg trekke frem Tore Pedersen. Hans ro, arrogante stil og rutine i midtforsvaret var fantastisk å oppleve i 2. divisjon. Norge har nok aldri før eller siden opplevd et bedre stopperpar i 2. divisjon enn vi hadde på høstsesongen i Tore Pedersen og Tor Trondsen!
Jeg er ganske sikker på at de hadde dannet et habilt midtstopperpar i en Tippeliga-klubb på den tiden.
Opprinnelig postet av Costanza
Trådstarter sitt spørsmål er hvilke spillere vi savner mest....
Opprinnelig postet av Patrioten
Fra tiden vi rykket opp fra 2.divsjon til der vi er nå som er har forlatt klubben?
Jeg ser at mange svarer på noe ganske annet enn Patrioten spør om...
Personlig savner jeg kanskje mest Stian Johnsen fra tiden vi rykket opp fra 2. divisjon. En skikkelig kantspiller som jeg trodde kunne få en stor karriere, men skader m.m. har stått i veien for det. Et talent FFK burde forvaltet bedre. Ellers må jeg trekke frem Tore Pedersen. Hans ro, arrogante stil og rutine i midtforsvaret var fantastisk å oppleve i 2. divisjon. Norge har nok aldri før eller siden opplevd et bedre stopperpar i 2. divisjon enn vi hadde på høstsesongen i Tore Pedersen og Tor Trondsen!
Jeg er ganske sikker på at de hadde dannet et habilt midtstopperpar i en Tippeliga-klubb på den tiden.
Vel.... Tore hadde ingen stor sesong i 1 Div og Trondsen falt vel litt igjennom i RBK.........
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vel.... Tore hadde ingen stor sesong i 1 Div og Trondsen falt vel litt igjennom i RBK.........
Tore P var plaget av kyssesyken og underpresterte i 1. divisjon. Men selv om han bare spilte på 75 % i vårsesongen, var han god. Trondsen spilte flere gode kamper i RBK, men fordi både han og Hoftun manglet hurtighet var det ikke noe sjakktrekk av Eggen å bruke de sammen. I hvert fall ikke i Champions League og mot Thierry Henry. Trondsen var god, men fikk ikke etter det særlig tillit. Betalte ikke RBK omtrent 5 mill for han for Moss, noe som var norgesrekord for en forsvarspiller?
FFK slapp jo knapt inn et eneste mål på høsten da Tore P og Trondsen spilte midtstoppere sammen i 2. divisjon. De utfylte også hverandre veldig godt, og om begge hadde vært skadefrie og i samme alder, så kunne de også gjort en god figur i Tippeligaen. Det er jeg overbevist om.
Norge har nok aldri før eller siden opplevd et bedre stopperpar i 2. divisjon enn vi hadde på høstsesongen i Tore Pedersen og Tor Trondsen!
Strengt tatt hadde vi vel bedre stopperpar i 2.div enn vi hadde første halvdel av 2004-sesongen i TL?
---------------------------
Bjørkøy som Statsminister!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Norge har nok aldri før eller siden opplevd et bedre stopperpar i 2. divisjon enn vi hadde på høstsesongen i Tore Pedersen og Tor Trondsen!
Strengt tatt hadde vi vel bedre stopperpar i 2.div enn vi hadde første halvdel av 2004-sesongen i TL?
1 halvdel av 2 divisjon = Tore Pedersen/Jørgen Pettersen
2 halvdel av 2 divisjon = Tore Pedersen/Tor Trondsen
1 divisjon = Tor Trondsen/Roger Helland/Jørgen Pettersen
1 halvdel av Tippeliga 2004 = Roger Helland/Jørgen Pettersen
2 halvdel av Tippeliga 2004 = Piiroja/Zivkovich
Tippeliga 2005 = Piiroja/Zivkovich/Helland
Tippeliga 2006 = Piiroja/Zivkovich/Tronseth/Gerrbrand
Oppsummering så er det vel bare stopperparet Piiroja/Zivkovich og Piiroja/Gerrbrand som er/ville vært bedre enn Trondsen/Pedersen. Min mening hvertfall
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Strengt tatt hadde vi vel bedre stopperpar i 2.div enn vi hadde første halvdel av 2004-sesongen i TL?1 halvdel av 2 divisjon = Tore Pedersen/Jørgen Pettersen
2 halvdel av 2 divisjon = Tore Pedersen/Tor Trondsen
1 divisjon = Tor Trondsen/Roger Helland/Jørgen Pettersen
1 halvdel av Tippeliga 2004 = Roger Helland/Jørgen Pettersen
2 halvdel av Tippeliga 2004 = Piiroja/Zivkovich
Tippeliga 2005 = Piiroja/Zivkovich/Helland
Tippeliga 2006 = Piiroja/Zivkovich/Tronseth/Gerrbrand
Oppsummering så er det vel bare stopperparet Piiroja/Zivkovich og Piiroja/Gerrbrand som er/ville vært bedre enn Trondsen/Pedersen. Min mening hvertfall
I første halvdel av 2 divisjon var det Ole G som dannet stopper par med Tpre P.
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Ole G?? det var vel heller Andreas G??
küssen Sie meinen Esel, Simen BRENNe
Frihet For Ultras!!!!!
Opprinnelig postet av DeMeNteD
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Ole G?? det var vel heller Andreas G??
Stemmer det, men han ble kalt Ole G. Andreas G. Olsen.
Opprinnelig postet av
Trondsen spilte flere gode kamper i RBK, men fordi både han og Hoftun manglet hurtighet var det ikke noe sjakktrekk av Eggen å bruke de sammen. I hvert fall ikke i Champions League og mot Thierry Henry.
du har veldig rett i det der. selv husker jeg best kampen hvor hoftun og trondsen løp etter anelka en hel kamp. det endte med at hofun ble utvist. tore p og tor utfylte hverandre mye bedre.
men dette er min liste:
1. olof watson
2. stian johnsen
3. bjørnar johanessen
oppstilling så langt dette tiåret. vurdert etter hvilke spillere jeg skulle ønske hadde blomstra for fullt samen:
s johsen ringberg tarik
watson bjørnar
bjørkøy
berthelsen piroja tore p pål andrè
rami
benk:
keeper (og spiss): bergfald
forsvar: tor trondsen
midtb: ramberg
v. ving: kvisvik
h. ving: enerly
spiss: west
med ffk til champions league!
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
[url] http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859 [url]
Det skandinaviske forumet:
http://forum.soccerproject.com/viewforum.php?f=48
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914