Eggen kan komme til å trekke seg?
Var i butikken i sta og fikk en trist melding av en ivrig supporter... Eggen gir seg, sa han...pressekonf. senere i dag...
er dette bare rykte? noen som kan svare fort takk...
Dette likte ikke jeg...faen ass
Mod: Endret tittelen, da dette nå har blitt delvis bekreftet.
---------------------------
Heia FFK
Opprinnelig postet av jonny28
Vært jævlig deilig om han ha gjort det.
Utrolig påstand. Du kan ikke vite mye om nytelse.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"
Tviler på det selv, men kan jo alltids hende denne ivrige supporteren kjenner noen da.
Uansett fiasko om han trekker seg nå, da bør vi se utenlands i tilfelle. Men jeg skal ikke begynne å spekulere i det nå.
Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR
Opprinnelig postet av Kristian B
hvorfor fiasko hvis han trekker seg?Tviler på det selv, men kan jo alltids hende denne ivrige supporteren kjenner noen da.
Uansett fiasko om han trekker seg nå, da bør vi se utenlands i tilfelle. Men jeg skal ikke begynne å spekulere i det nå.
math
hvis de i det hele tatt vurderer å skifte trener så bør de gjøre det med en gang.ikke vente til rett før eller etter seriestart.
men jeg håper fortsatt at vi beholder eggen til året.men ligger vi fortsatt nede i sumpa å sloss om å overleve igjen så bør vi bytte trener før 2008 sesongen.har gjort det i 3 år nå.det får holde.
Trur nok Eggen blir! Han er i færd med å bygge et stor lag og har sjansen til å vise seg fram i uefa cup! Den sjansen lar han ikke gå fra seg! Og jeg trur han vil væra med på åpning av ny stadion!
Håper og trur at detta bare er rykter!
Nå som Ove og Norlie er i jobb er ikke dette no god nyhet...
Håper det bare er rykte jeg...
må vel være noen her som vet no vel..HALLO
Heia FFK
Jeg hørte igår at Eggen kom til å gi seg.. Men jeg pleier å ta sånne ting med en klype salt..
Men vi får se hva som skjer.. Jeg ønsker hverfall Eggen videre..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
dette er nok tull fra ende til annen! hehe, tviler på slike rykter fra såkalte ivrige supportere. det eneste han var ivrig i var å spre rykter, det er det vel ingen tvil om?!
men dog, jeg er fortsatt en av di som mener at det er på tide med trener skifte...... men det har jeg gitt uttrykk for i andre tråder....
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av Lex
Var i butikken i sta og fikk en trist melding av en ivrig supporter... Eggen gir seg, sa han...pressekonf. senere i dag...
Mod: Endret til en mer beskrivende tittel
Greit. Har du link til nyhetsartikkelen fra den pressekonferansen ? Må ikke tro på alt du hører sjø. Neste gang sørg for å få navnet til denne" ivrige supporter". Kanskje noen her kjenner ham og vet hva slags type han er....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
Hørte det samme selv, men tidspunktet er ikke i dag.
Opprinnelig postet av Patrioten
Hørte det samme selv, men tidspunktet er ikke i dag.
Hvor sikker er du på dette Patrioten? Tipsene dine pleier å være treffsikre.
Vet du tidspunktet? Er det en pålitelig kilde?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914