Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan kommer du til å ta i mot Simen på stadion?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 07 jan 07, 14:34

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Brenne skal visst ha fått ett såpass godt tilbud at han ikke kunne si nei.. Ifølge det jeg har hørt er han LSK sin best betalt spiller.

FFK sa til agenten til Brenne at de ønsket å matche tilbudet økonomisk. Det var ikke pengene det stod på. Brenne ville til en stabil toppklubb (Ja, det er LSK og ikke vi per i dag) og håpet på videre sportslig utvikling under en ny trener og i et nytt treningsmiljø. Likevel synes jeg personlig at det er et svik av ham å velge LSK fremfor FFK på disse premissene, da gutten faktisk er fra Fredrikstad. Jeg ville forstått det om for eksempel Bjørkøy var i samme situasjon, men når Brenne som Fredrikstadgutt velger en femårskontrakt (!) med LSK, så forstår jeg ikke helt tankegangen.

Jeg kommer til å klappe for Brenne før kamp og takke ham for innsatsen i FFK.

Deretter er han LSK-spiller på lik linje som alle andre.

Sårt trengte midler tilførte han en slunken FFK-kasse uansett.

 

Er enig mye av det du sier, leste også hva Morgan snakket om mtp å matche lønna, men det er snakk om hvor mye han fikk i engangssum i tillegg til lønna, og ifølge kildene mine er den veldig høy for Norge og være. Men vet at Simen ville prøve seg et annet sted. Forstår det godt at han vil inn på landslaget og at han tror sjansene var større i LSK en i FFK, endel spiller nok også inn på treneren, Nordlie gjorde halve første 11 eren til Start til landslagsspillere iløpet av 2005 sesongen.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 jan 07, 14:38

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det Simen skal ha er at han forlenget kontrakten sim med FFK med ett år for litt tilbake. Hvis ikke kunne han gått vederlagsfritt opg antagelig sikret seg en bedre sign on fee. Det skal han faktisk ha......

 

Når det er sagt synes jeg ikke Brenne fortjener den samme gode hyllesten som Ringberg får, da Ringberg ikke ble tilbudt ny kontrakt.....


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 08 jan 07, 12:56
Endret: 08 jan 07, 12:56

 

 

Bilde av Simen i Lillestrøm sentrum...

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340