Hvem burde erstatte Brenne?
Morgan Andersen sier at pengene fra salget av Brenne skal gå til å finne en erstatter. Er det noen som har noen forslag til hvem dette eventuelt skal være? Hvilke muligheter tror dere det er for at Viking slipper Jone Samuelsen? Er han en spiller som kan fylle en indreløperrolle?
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Forhåpentligvis kommer den ukjente tsjekkiske Zchakara eller Soren for å erstatte ham.
Opprinnelig postet av Husgutt
la oss kjøpe Sappara
Hehe.. jeg tolker det slik at det Jone er uaktuell. Får legge til et ønske om å kjøpe Grindheim!
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Who is General Failure and why is he reading my disc??
er vel ikke lett å si hvem som kan bli erstatter.men vi må vel håpe på at en av afrikanerne kan ta plassen.
charlie miller er en jeg ville hatt.men nå er vel han på vei til cardiff.eneste som er dumt med han er at jeg syns han er litt sutrete.
bør vel få tak i en som kan ta plassen med en gang.en som er rutinert.å ikke en som har potensiale.det har vi nok av i klubben.
Opprinnelig postet av scheien
er vel ikke lett å si hvem som kan bli erstatter.men vi må vel håpe på at en av afrikanerne kan ta plassen.
charlie miller er en jeg ville hatt.men nå er vel han på vei til cardiff.eneste som er dumt med han er at jeg syns han er litt sutrete.
bør vel få tak i en som kan ta plassen med en gang.en som er rutinert.å ikke en som har potensiale.det har vi nok av i klubben.
Stadheim ble vel hentet for å erstatte Brenne?
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg må helt ærlig innrømme at det er fristende å tenke seg Roger Risholt tilbake i FFK-drakta hvis han spiller opp mot sitt beste over en hel sesong. Selv jeg tviler på det.
Vil ikke kritisere deg for å mene dette, men er helt uenig. For meg fremstår bildet av Risholt i FFK drakt i fremtiden som et mareritt. Eneste eks FFK spiller jeg kunne tenkt meg er Watson.
Forstår ikke helt hvorfor Morgan mener vi må hente en erstatter for Brenne. Hva med Stadheim og de to Afrikanerene? Er de hentet for å sitte på benken?
Litt synd men jeg har en magefølelse (sikkert forankret i historien) om at det blir hentet en spiller for å erstatte Simen som ikke holder mål.
Håper jeg tar feil!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Stadheim ble vel hentet for å erstatte Brenne?
Spør du? Eller konstanterer du?
Utover det så er jeg enig i at vi ikke umiddelbart trenger en forsterkning på midtbanen. Det måtte i så fall ha vært et defensivt midtbaneanker. Uansett så tror jeg ikke Morgan Andersen mente at FFK kom til å hente en direkte erstatter for Simen Brenne, men en klassespiller som kan heve laget. Det trenger vi.
Selv etter salget av Brenne håper jeg på følgende forsterkninger: Midtstopper, høyreback, targetman og defensiv midtbaneanker.
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg må helt ærlig innrømme at det er fristende å tenke seg Roger Risholt tilbake i FFK-drakta hvis han spiller opp mot sitt beste over en hel sesong. Selv jeg tviler på det.
Vil ikke kritisere deg for å mene dette, men er helt uenig. For meg fremstår bildet av Risholt i FFK drakt i fremtiden som et mareritt. Eneste eks FFK spiller jeg kunne tenkt meg er Watson.
Hvem skal erstatte Brenne? Kapteinen Jon Anders Bjørkøy! Risholt er jo akkurat samme type spiller som Brenne? Av og på knapp! Den skal nok Nordlie få slite med til året! Har spillere nok i FFK, bare de får tillit! Gherland skulle aldri vært sendt ut dørene, ellers spillere nok!
Norgesmester
Opprinnelig postet av Vlad
hent hjem ROGER !!!!
Ser gjerne Roger i rødhvit drakt igjen!
Håper forøvrig at de (påståtte) 8 mill vi har fått for Brenne brukes fornuftig. Og da mener jeg at vi henter inn spillere som hever laget, ikke bare mer stallfyll.
Vi må styrke laget deffensivt, men vi må også huske at Simen var en av dem som scorte flest mål for oss. Håper derfor at vi kan hente inn en skikkelig targetman, en som vet hvor kassa står, som kan "garantere" minimum 10 mål.
Hva er forresten opptakskriteriene i Hoedtribunen Ultras? Har lang erfaring fra hovedtribunen...
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
[url] http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859 [url]
Det skandinaviske forumet:
http://forum.soccerproject.com/viewforum.php?f=48
Semper Fi - Evig Troskap
FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914