Husk meg
Brukernavn
Passord

Blir litt engstelig nå...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 08 des 06, 22:05

Opprinnelig postet av denialsander
Jan Rafn ikke er Jan Rafn, siden Jan Rafn er Jan Rafn og bare Rafn men ikke JanRafn for han er ikke den ekte Jan Rafn. 

Puh. Nå skjønte jeg alt.

 

Ja, ikke sant...he he...

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 08 des 06, 22:55
Opprinnelig postet av Rafn
Fortsett gjerne å bruke navnet mitt, men alle dere som sender meg skulende blikk når jeg er på FFK stadion, Jan Rafn er ikke Jan Rafn.. og jeg sier ALDRI noe negativt om FFK (eller Moss FK).

Håper dette er avklarende for alle dere som lurer på om jeg har vendt FFK ryggen. Dere kan begynne å hilse igjen...he he..

Hyggelig hilsen fra Jan Rafn


Beste innlegget jeg har sett på evigheter!

Du er mer enn velkommen til å fortsette å diskutere her på ffksupporter.net, selv om din noe kranglesvorne navnebror lusker rundt her med sin uforløste skapkjærlighet for FFK.. Hyggelig å se at det ikke bare er vi som rister på hodet av det "fakeraffern" skriver. Når den ekte Jan Rafn må registrere seg for å si at det ikke er ham, da har man skrevet mye vrøvl da!

PS! Jeg endrer mer enn gjerne navnet hans til "Jon Gufn" dersom så skulle være ønskelig.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 08 des 06, 23:13

neimen nå har også Rafn meld seg på forumet. Hyggelig det Jan ... Velkommen ....

Eller var Jan Rafn som var virkelig Rafn og Rafn prøvde å være Jan Rafn og derfor så alle stygt på Jan Rafn fordi dem trodde at han var Rafn som presenterte seg som Jan Rafn og egenlig ikke var Rafn men kun kalte seg for Jan Rafn...

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340