Oppsummering av året i plankehaugen
bare en ting til zoran Tusen takk
---------------------------
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Tjaaa.. Keiko . det ble jo mer oppsumering av meg enn Plankehaugen da.. Uansett takk for fine ord da...
Jeg synes vi startet sesongen ganske brukbart som er egentlig ganske vanlig i.o.m. at alle er gira og er lei venting i hele vinter da...
Både Brann og Vålerenga kampen hjemme var ganske bra. Jeg ble litt skuffet borte på Hamar men pytt pytt vi eide tribunen siste 10 minutter uanset om vi lå under med 3:1
Nå er det ikke bevist men jeg må bare nevne dette for dette bør vare ettertanke for alle sammen for neste år da...
Så kom Lillestrøm kampen og jeg var borte. Det gikk dårlig og gutta som prøvde å gjøre noe fikk dårlig respons. Det samme skjedde i sommeren da jeg var i Kroatia. heldigvis da var det sommeren overalt så det ble ikke lagt merke til.
Med ettertanke mener jeg at det bør finnes flere folk som bør klare å gjøre jobben jeg gjør.
Etter ferien gikk det både opp og ned da... Vi hadde flere fine Oslo turer der viste vi faktisk hva vi står for. Alle fire kampene synes jeg vi gjennomførte helt glimmrende. Toppen må vare Lyn kampen og cupfinalen da.. Finalen er historie for seg selv og jeg vil gjerne benytte annledning til å spørre alle dem som var veldig imot bruk av roperten om hva mener de nå da.... Allerede på Lyn kampen skjønte jeg at vi er mange flere som har lyst å synge enn vanlig og eneste løsning var ropert og jeg synes vi klarte det veldig bra....
Hjemmekamper derimot ble veldig mye opp og ned... Rosenborg og Sandefjord kampen synes jeg at vi var under pari mens Start kampene gikk veldig bra... Hvorfor er det slikt vet jeg ikke. Jeg vet at det er forskjell om jeg står på stanga hele tiden eller ikke men det skal ikke vare så stor forskjell for vi alle kan ta litt ansvar og få det til å funke og ikke la en å ha hele ansvaret.
For neste år så gleder jeg meg veldig. Vi kommer til å ha større felt og allerde atter finalen så snakket jeg med en del folk som kommer til å melde seg i plankehaugen og stå sammen med oss og synge. Ideen min er en kjerne som står samlet midt på plassen med alle andre rundt. Dem andre kan få synge so mye dem vil mens harde kjernen må stå på hele tiden. Og da er det opp til oss om hvor mange av dem rundt vi klarer å få med oss. For det er mye lettere å begynne å synge når det trøkker til ordentlig .....
Vi kommer sikkert til å få mange yngre folk fra gressvik tribunen rundt oss. Disse må vi ta vare på og få dem inn i varmen så fort som mulig....
Tja det var det i korte trekk. Kommer tilbake med litt lengre og fyldigere rapport senere....
He he kødda bare da...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Tja..
Hjemme mot Vålerenga og Brann var vi gode. Semifinalen gjorde vi en grei jobb, med unntak av at tromma, som var en fadese etter min mening.
Borte har vært både opp og ned. Men heldigvis flest opp! :) Mange ganger i år har jeg syntes vi har vært bedre på bortebane enn vi noen gang har vært hjemme.
Desverre kom det absolutte lavmål borte mot Stabæk. To busser dro agårde, og det er en tur som ikke er så særlig mye lenger enn til Ullevaal. Syntes egentlig vi var ganske dårlige borte mot LSK også, men tok det igjen hjemme tidligere på året.
Takk til Zoran, som har gjort en kjempeinnsats iår også!
Veldig kort oppsummert dette, men gidder ikke nevne BRH-maset, jallafolkene på PH-feltet, osv. Den diskusjonen har vi tatt før.
FFK - Cupfinalevinnere 2006
Opprinnelig postet av keiko99
plankehaugen uten deg er ikke plankehaugen Zoran
På sangfronten er det ikke langt fra sannheten Keiko. På manga andre fronter har PH også gjort mye bra og lagt ned mye arbeid. Dugnad på huset til Raymond og på huset til Dagfinn. TV2 fikk også en hyggelig tur til norges beste by.
Enerly-kampen og inntekter fra den kommer godt med....Jeg vet at Ulf Berg har brukt mer tid på denne kampen enn vi andre har gjort på tribunen i år. (90 min ganger 26 kamper minst)
Det ærnte rart at han må kutte ut gartneriet sitt, når han bruker så mye tid på vår kjære klubb og PH. Han burde etter min vurdering bli nominert til årets Plankebærer.
Tifo gruppa... Dere gjør en kjempe innsats.... Uten dere hadde vi ikke hatt tifo.
Styret har gjort en god jobb. Økonomisk går det så det suser, og det er takket være dere.
Brigade guttene har ikke skuffet meg. De har stått på tross pepper fra enkelte.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23