Repeterende identiske foruminnlegg
1) Hva gjør dere når dere skriver selve innlegget?
2) Hvilken fremgangsmåte bruker dere for å svare på innlegg?
3) Hvilken nettleser bruker dere?
4) Hvilket operativsystem bruker dere?
5) Bruker dere <TAB> aktivt?
6) Er det en mulighet for at dere har kommet nær "registrer"-knappen i bunnen av siden for så å fortsette å skrive i tekstfeltet?
Det hadde vært fint med fyldige og beskrivende forklaringer på hva dere gjorde når slikt oppstår. Da kan vi kanskje identifisere problemet og finne en løsning.
På forhånd takk!
Får svare jeg da siden det har skjedd meg et par ganger.
1) Skriver som vanlig, som jeg skriver i word!
2) Fremgangsmåten er enten at jeg trykker på "SVAR" eller "SITERE"
3) Bruker IE (6.x)
4) Windows XP
5) Ja. Og det er her problemet har oppstått for meg. Har kommet borti <TAB> og skal deretter utføre "Linjeskift" som min EDB-lærer på ungdomsskolen mente at det het. Trykker på Enter for å lage avsnitt.
6) Jeg har nok ikke hatt det problemet. Ikke som jeg vet om.
For min del så tror jeg problemet hadde blitt løst hvis det hadde vært en boks med f.eks. forhåndsvisning, og denne kom da før "Svar" evt "Registrer"-boksen i tabulatorrekkefølgen.
---------------------------
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
5) Ja. Og det er her problemet har oppstått for meg. Har kommet borti <TAB> og skal deretter utføre "Linjeskift" som min EDB-lærer på ungdomsskolen mente at det het. Trykker på Enter for å lage avsnitt.Med andre ord er det en brukerfeil i ditt tilfelle.For min del så tror jeg problemet hadde blitt løst hvis det hadde vært en boks med f.eks. forhåndsvisning, og denne kom da før "Svar" evt "Registrer"-boksen i tabulatorrekkefølgen.
Forhåndsvisning bør vi vurdere ja og rekkefølgen din gir mening. Henning! No må du vakne!
Brukerfeil: Helt klart! Tar den på min kappe!
---------------------------
Fredd
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23