Opptak av cupfinalen??
---------------------------
Norgesmester
9. april gjenforenes vi!
Norgesmester
Opprinnelig postet av DrDRE
Nå er den på pcen, men får ikke til å se den på dvden når jeg brenner den ut, og preview i bitcomet funker heller ikke. Forslag til løsning?
Dersom du har alt ferdig lasta ned kan du jo sjekke om det funker ved å åpne f.eks Video_TS fila i kampen mappa. Bruk et DVD program eller Win Media Player. Funker knirkefritt her...
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Norgesmester
Jeg har cupfinalen på min dvd-opptaker. Men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å brenne dette over på CD, slik at den blir lesbar på andre spillere enn selve DVD opptakeren. Kunne tenke meg å vite hva jeg gjør feil.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!
www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
Opprinnelig postet av RC2
Jeg har cupfinalen på min dvd-opptaker. Men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å brenne dette over på CD, slik at den blir lesbar på andre spillere enn selve DVD opptakeren. Kunne tenke meg å vite hva jeg gjør feil.
Uten å ha helt peiling på DVD-opptakere.....kanskje du burde prøve å brenne dette på en DVD-plate?
HOLYGANS
www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
Du er nødt for å sette inn DVD-plata di med kampen på.
Deretter må du klikke deg frem til "Finish/finalize DVD" eller noe lignende. Det betyr at du "gjør ferdig" DVD`en for å se den på alle mulige DVD-spillere. Du finner vel dette valget inne på options et sted.
DVD-opptakeren må selvsagt stå på DVD og ikke HDD før du gjør dette... håper du får det til. Men merk at du kan ikke brenne noe mer inn på DVD-plata etter du har "finished/finalized DVD`en". Da er den ikke redigerbar.
Gi gjerne en tilbakemld om du fikk det til. Evt spørsmål kan du jo skrive på PM.
En harddisk har tatt kvelden og der lå selvfølgelig cupfinalevideoen.
Opprinnelig postet av Holters
Er det noen som gidder å åpne slusene igjen?
Meget kjedelig, kjenner til problemet... men husk å brenne den ut neste gang da...
Jeg seeder fortsatt hvertfall.
Opprinnelig postet av Holters
Er det noen som gidder å åpne slusene igjen?
Jeg satt på opplastningen igjen nå, men har foreløpig ikke funnet noen peers.
Jeg kommer nok til å bo på skolen i helga, så slusene herifra er ihvertfall oppe på dagtid til og med mandagen.
Driver å seeder litt når. Har hele.
Lav uthastighet nå på dagen, grunnet VIOP, men om natten åpnes slusene.
Selvsagt! "CD" var en trykkfeil, mente så klart DVD.
Det jeg har gjort etterhvert og har vist seg som full treff er følgende... Brenn optaket på DVD plata og last den ned på PC-en ved hjelp av DVD Decrypter f eks... Dereter bruk DVD2one for å "kjøre" filmen en gang og så funker det bra etterpå.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
HOLYGANS
Takk for tipset, Klokan. Men nå har jeg funnet ut av det, ved hjelp av "Plankekæll". Det jeg måtte var å ferdigstille DVDn etter at brenningen var fullført. Så nå funker det.
Det er gledelig å høre. Jeg slet med akkurat det samme selv i førsten, og var mildt sagt frustrert...
Men det er morsomt å hjelpe andre når jeg visste 90% sikkert hva svaret var.
Opprinnelig postet av Klokan
Det jeg har gjort etterhvert og har vist seg som full treff er følgende... Brenn optaket på DVD plata og last den ned på PC-en ved hjelp av DVD Decrypter f eks... Dereter bruk DVD2one for å "kjøre" filmen en gang og så funker det bra etterpå.
Kanskje litt offtopic men shit la gå, Zoran, du som er litt "inne" i det som gjelder dvd-brenneing og slikt, jag er på utkikk etter et program som kan gjøre om en dvd-film til .avi/.mpg etc.... Vet du om noen ?
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Klokan
Kanskje litt offtopic men shit la gå, Zoran, du som er litt "inne" i det som gjelder dvd-brenneing og slikt, jag er på utkikk etter et program som kan gjøre om en dvd-film til .avi/.mpg etc.... Vet du om noen ?
Slenger meg på her jeg.
Doom9 har masse guider om konverteringer og ripping og sånt. Veldig bra side.
Vet ikke nøyaktig hvilket program du skal bruke - men regner med du finner alt du trenger der.
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
På forhånd takk.
Ære være Plankebyen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914