Hvilke Lag Støtter Du?
Artig å se hvor langt denne tråden når, og hvilke lag man støtter. Her er mine lag jeg støtter:
Norge: Fredrikstad
Sverige: IFK Gøteborg
England: Liverpool
Tyskland: Bayern
Italia:
Spania: Real
Frankrike: Paris SG
Danmak: Brøndby
Nederland: Ajax
Norge : FFK
England : Man Utd,men har også et lite øye til Wycombe Wanders
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Norge: FFK
England: Arsenal
Spania: Real Madrid
England: United (seff: Leeds United FC)
Sverige: AIK Solna (Sthlm)
Kroatia: dinamo Zagreb
Hellas: AEK
Tyskland: Fortuna Düsseldorf
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Kroatia: Dinamo
England: Arsenal
Spania: Barcelona
Sverige: Hammarby
Italia: Fiorentina
Scottland: Celtic
Tyskland: Leverkusen
Argentina: Boca
Danmark: Brøndby
England: Man.untd
Til sist vil jeg si..
Jeg vil heller se united bli grusa 10 - 0 av ett amatør lag en at FFK skal tape. møtes dem 2 laga en gang glemmer jeg bort man.untd og heier på FFK.
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Spania: Real Madrid
Kroatia: Dinamo Zagreb
Frihet for Ultras!
Norge:FFK
England: Blackburn
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Sverige: IFK Gøteborg
England: Leeds
Tyskland: Frankfurt
Italia: Inter Milan
Spania: Atl. Madrid
Frankrike: Marseille
Nedeland: PSV
"Nå drar vi opp te Traræ, og lengtær åss te ekæ, tell guttæne kåmmer hjem med kongepokaleeeeen!"
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
England: Stockport (England`s best away supporters)
Disse lagene holder jeg med ellers i verden, men er ikke spesielt engasjert.
Norge: Lyn (Hvis noen lurer på hvorfor, send PM.)
Tyskland: Schalke 04
Scotland: Rangers
Frankrike: Marsielle
Mine hatlag er Real Madrid, HamKam, Bayern Munchen, Man Utd., og sikkert noen fler jeg ikke kommer på i farten.
FFK - Cupfinalevinnere 2006
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Fredrikstad Fotball Klubb : Verdens beste klubb.
Bara et lite spørsmål som kunne føyas med! Og hvor mange ganger har du vært å sett laget du holder med i utlandet!
Blir imponert at noe klarer å ha så jævla mange lag! Blir sjuk hvis ikke jeg får sett laga mine! ØIS i Sverige og Celtic i Skottland!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Norge: FFK, Cupmestre 2006
England; MUFC, og Scarborough FC, SFC ligger utenfor ligasystemet i Non League, å tok hjertet mitt da jag var på skoletur til scarborough for endel år tilbake, De kunne rykke opp i 2 div når vi var der, men spilte den kjedeligste fotball kampen i manns minne, og 0-0 etter 90 min med rolig spill på midten, kampens høydepunkt?! Skudd i tverrligger, 2 minpå overtid, da eksploderte hele McCain Stadium, men roet seg fort ned igjen. siden da har det gtt nedover for SFC, Non League (eller kanskje conference league) har blitt en vanskelig divisjon, og de ender som regel opp som middelhavsfarere der. Håper på bedre tider.. hehe
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Norge: FREDRIKSTAD!!!!
England: Leeds
Tyskland: Herta Berlin
Italia: Sampdoria
Fredd
Fredrikstad og Newcastle
Og det er myyye morsommere med cup enn med serie. Så nemlig!
Opprinnelig postet av Hjælmen
Bara et lite spørsmål som kunne føyas med! Og hvor mange ganger har du vært å sett laget du holder med i utlandet!
Det har jeg tilgode. Men hvis FFK og Newcastle møtes til neste år (aner ikke hvor store eller små mulighetene er, men de er vel tilstede), da slår jeg følge over fjorden!
Blir imponert at noe klarer å ha så jævla mange lag! Blir sjuk hvis ikke jeg får sett laga mine! ØIS i Sverige og Celtic i Skottland!
Har sett AIK flere ganger , United (LUFC) flere ganger, men har tilgode å se AEK, Fortuna Düsseldorf, men de ligger der som et prosjekt.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av Husgutt
gir faen i alt annet enn FFK
Som jeg skulle ha sagt det selv...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Sett Liverpool på Anfield 3-4 ganger + borte 2 ganger.
Sett IFK Gøteborg en 2-3 ganger.
Vært på SanSiro og sett Milan 1 gang.
.....selvfølgelig på alle FFK kamper jeg kan få med meg.
Sverige: Djurgården
Tyskland: Hater Tyskland!! og tysk fotball
Italia: Inter
Frankrike: Lyon
Nederland: Ajax
England: Manchester United
Men eneste som har mitt hjerte er FFK
FFK tar hjem pokalen i år:)
Skottland: Celtic!! Hail! Hail! The Celts are here!
Har jo også etterhvert blitt svak for Dinamo Zagreb
Til deg Martin_, hvorfor rangers?
Burn in hell, por favore..
Har bare blitt sånn egentlig.
Har sett Stockport ên gang borte mot Bury.
Jeg synes det holder med Dinamo og FFK. Blir t.o.m. for mye innimellom. He he he . Men hvis jeg absolutt må velge et lag til da er det jo Celtic ......
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Fredrikstad, Strømsgodset, Tottenham og Barnet FC... Bare Barnet jeg ikke har sett:(
Heier også på Konnerud da, siden jeg er derfra...
Hatlag: Mjøndalen eller 3050 som vi sier i Drammen (3050 er poststedet til Mjøndalen, så lov meg her etter att dere sier 3050 istendefor Mjøndalen) og Arsenal! Har heller ikke så mye til overs over Vålerengen..
Leve Godset og FFK
Opprinnelig postet av Konnerud
Fredrikstad, Strømsgodset, Tottenham og Barnet FC... Bare Barnet jeg ikke har sett:(
Så hvem heier du på når FFK møter Godset til året? Godset når de spiller hjemme, og FFK når de gjør det?
Holder med Blackburn i England i hvert fall, men følger også litt med på Milan i Serie A, selv om det blir mest norsk og engelsk fotball jeg ser.
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
England: Blackburn
Skottland: Hearts
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Leve Godset og FFK
Sverige: ingen
Tyskland: Stuttgart
Italia: Lecce
Spania: ingen
Frankrike: St. Etienne
Danmak: ingen
Nederland: Go Ahead Eagles
Skottland: St. Mirren
Ghana: Asante kotoko
-exit body, exit mind-
Moro med så mye Celtic folk her! Håper alle får tatt en tur tell Celtic Park! For å ikke snakke om old firm!
Har vært 61 ganger på Celtic Park og 3 ganger på Ibrox! Koster jo faan meg under 300 for fly dit (1,- + tax)
England: LIVERPOOL
Skottland: Clydebank F.C.
ellers kan det i grunn være det samma....
FFK på øvre halvdel!
Norge : FFK !
England, Spania, Nederland, Italia, Tyskland og Frankrike : Bryr meg egentlig ikke så mye, men vis det skal være noe så , ManU , Barca, Ajax, Juve, Bayer Munchen og Lyon!
Semper Fi - Evig Troskap
FFK for Alltid!
Skottland: Celtic
England: Kidderminster Harriers
Cupmester 2006!
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Ser du heier på bare topplag jo.. TSKTSK
Ja, United og Ajax har jeg holdt med lenge, men alt det andre driter jeg egentlig i.. Men Juve, et topplag? hehe..
Norsk fotball er tingen for meg!
Semper Fi - Evig Troskap
FFK for Alltid!
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Bryr meg egentlig bare om to lag:
Manchester United
Fredrikstad.. men møtes disse så er det såklart Fredrikstad
Ellers så er det lokallaget Lørenskog..
Norge: FFK og KONGSVINGER
England: QPR.
resten bryr jeg meg lite om.
Lavere divisjon England: Stockport County
Vuorinen på topp!!
FFK, Stjernen.
Synes Barca, ManU, Inter spiller artig fotball, store profiler på de lagene, men ikke fulgt med nok til å kunne kalle meg supporter for noen av dem.
Norgesmester
Opprinnelig postet av ST
Ser du heier på bare topplag jo.. TSKTSKJa, United og Ajax har jeg holdt med lenge, men alt det andre driter jeg egentlig i.. Men Juve, et topplag? hehe..
Kom ikke her og si at juve IKKE er et topplag i Italia, mest vinnende klubb, med ganske mange stjerner tross tvangsnedrykk. Har vunnet CL flest ganger av alle italienske laga..
Liker best: FFK
Liker litt: Brann og Tromsø
England: Man United, Wolves og Brighton
Italia: Fiorentina (ikke Milan etter all korupsjonen)
Frankrike: Monaco
Hellas: Ingen (Bare bestikkelser og drit)
Lagene i Sverige Dannmark har jeg inget forhold til
Opprinnelig postet av ST
Ser du heier på bare topplag jo.. TSKTSKJa, United og Ajax har jeg holdt med lenge, men alt det andre driter jeg egentlig i.. Men Juve, et topplag? hehe..
Kom ikke her og si at juve IKKE er et topplag i Italia, mest vinnende klubb, med ganske mange stjerner tross tvangsnedrykk. Har vunnet CL flest ganger av alle italienske laga..
Hehe.. =P
Semper Fi - Evig Troskap
FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!
Opprinnelig postet av PladserN
fiorentina var med i korrupsjonsskandalen de å da;P
I know. Men eieren av milan, han mediegiganten, bestemmer jo så mye i italiensk fotball at det er til å bli kvalm av. Milan er like gode/eller kanskje enda verre enn de andre lagene som ble straffet ned noen divisjoner, men på grunn av eierskapet til mediegiganten mistet ikke de plassen sin. Og dessuten spilte Gabriel Batistuta og Manuel Rui Costa for fiorentina, to av mine favorittspillere.
Ja veit. Plager meg at ikke milan fikk strengere straff. Bare siden Berlusconi har eller er president i Italia og har mange kontakter innen media og sånne ting så slipper de straff! de burde vært straffet like ille som JUve om ikke verre..
Jeg liker fiorentina best av alle laga i Italia selv om jeg ikek bryr meg så voldsomt.
Berlusconi eier vel 90% av Italia, han må være den mest korupte lederen i Italias historei. Mannen endra loven slik at han aldri kunne straffes for noe vis han skulle tape valget og ikke bli statsminister igjen. Samtidig som han er hakka stin tulling gal. Han eier nesten alle medier i Italia, altså TV,Radio og Aviser
http://www.youtube.com/watch?v=R9K6bs_fIWU
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Lavere divisjon England: Stockport County
Godt å høre at det er flere Countylads her!
England: Ipswich Town
Norge: Fredrikstad FK.
Danmark: Køge
England: Man Utd og West Bromwich
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Moro med så mye Celtic folk her! Håper alle får tatt en tur tell Celtic Park! For å ikke snakke om old firm!
Har vært 61 ganger på Celtic Park og 3 ganger på Ibrox! Koster jo faan meg under 300 for fly dit (1,- + tax)
Da var det 62
Sinnsykt!! Samma trøkk som på Melløs!
England: There`s only one ... Tottenham Hotspur!
Spania: FC Barcelona, fordi fotballen de spiller alltid kan nytes
Italia: AS Roma
Skottland: Partick Thistle FC, hvem ellers? Hehe... Den som gjetter hvorfor fortjener en premie!
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Opprinnelig postet av Planken
Skottland: Partick Thistle FC, hvem ellers? Hehe... Den som gjetter hvorfor fortjener en premie!
Fordi at du har bodd der?
Eller, som eneste grunn til at Jokke i "pondus" bladene holder med leeds, han var sammen med en dame en gang som var fra leeds, og ho og familien trua meg tyn og bank hvis han ikke holdt med leeds han også... hehe... er det derfor du holder med de Planken? x`n din ville grise banka deg om du holdt med andre lag i skottland? hehe
(får jeg premie nå??)
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Fordi at du har bodd der?
Eller, som eneste grunn til at Jokke i "pondus" bladene holder med leeds, han var sammen med en dame en gang som var fra leeds, og ho og familien trua meg tyn og bank hvis han ikke holdt med leeds han også... hehe... er det derfor du holder med de Planken? x`n din ville grise banka deg om du holdt med andre lag i skottland? hehe
(får jeg premie nå??)
Tipper du har hatt deg med en eller annen brud derfra og dere nå har 5-6 unger...
Ingen av dere som var i nærheten, hehe...
Fordi din far var å så ligacupfinalen i 1971, der Partick Thistle FC slo Celtic 4-0 og har etter det vært ivrig tilhenger av laget. Når han 10 år senere ble far til en liten raring, var det første han kjøpte en baby-size drakt i fargene rød-gul stiper med svarte armer....?
Eller bare fordi du, som liten, synes kallenavnet "The Jags" var så morsomt at du valgte å bli supporter....?
Eller.... ikke...
Opprinnelig postet av Kongerapærn
Fordi din far var å så ligacupfinalen i 1971, der Partick Thistle FC slo Celtic 4-0 og har etter det vært ivrig tilhenger av laget. Når han 10 år senere ble far til en liten raring, var det første han kjøpte en baby-size drakt i fargene rød-gul stiper med svarte armer....?
Eller bare fordi du, som liten, synes kallenavnet "The Jags" var så morsomt at du valgte å bli supporter....?
Eller.... ikke...
Ikke i nærheten... Nei, vi må tilbake til temaet for diskusjonen, hvilke lag støtter DU ?!
Opprinnelig postet av Konnerud
Hatlag: Mjøndalen eller 3050 som vi sier i Drammen (3050 er poststedet til Mjøndalen, så lov meg her etter att dere sier 3050 istendefor Mjøndalen) og Arsenal! Har heller ikke så mye til overs over Vålerengen..
Finnes ikke noe lag som heter Vålerengen, det heter
Vålerenga!! Hvordan kan du holde med både godset og FFK?
FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)
-exit body, exit mind-
Goran Karlsen
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 23 nov 06, 13:16
Endret: 23 nov 06, 20:39
England= Ipswich(sett sikkert 10 ganger).Har også sans for Millwall, selv om jeg er drit redd hver gang jeg ser på dem. -Adrenalinkick
Skottland= Celtic. Har vært på Old Firm blant Celtic fansen på Ibrox som oppvarming til storoppgjøret Partic Thistle-Dunfermline.
Argentina= Boca Juniors Har vært på stadioen,men kun på omvisning.
Brasil= Vasco da Gama .Har vært der. Maracana er stort. Så dem spilte mot Man U og vant 3-0. Verdensmesterskapet for klubblag
Min livs opplevelse på en fotball kamp var likevel Nepal-Kina i Kathmandu.
Whiskeypætt med dusk
Goran Karlsen
Lagt til: 23 nov 06, 14:27
Endret: 23 nov 06, 14:28
Opprinnelig postet av Planken
Norge: FFK, selvsagt
Pga av mangel på alternative lag i Glascow falt du for Partic Thistle. Laget blir ikke så sært som Queens Park og ikke så mainstream som Rangers eller Celtic. Queens Park er egentlig mulighetenes lag. Fin stadion. Der tok jeg nok deg
Whiskeypætt med dusk
Da var det 62
Imponerende av en mossing. Hvor mange Old Firm har du vært på?
Mulig det blir en tur over 11 mars hvis alt går etter planen.
Hint: Det går an å dra andre steder
Whiskeypætt med dusk
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
England= Ipswich(sett sikkert 10 ganger).Har også sans for Millwall, selv om jeg er drit redd hver gang jeg ser på dem. -Adrenalinkick
Var det ikke engang du hadde sittet på toget fra kamp og OB hadde kommet med full rustning, skjold, og batonger for å stille seg mannsterke inne i vogna? Kan tenke meg det var høy stemning og hattene i taket der inne da ja...
Å sånn spiller enga... ---> (_|_ )
Da var det 62
Imponerende av en mossing. Hvor mange Old Firm har du vært på?
Mulig det blir en tur over 11 mars hvis alt går etter planen.
Hint: Det går an å dra andre steder
Har vært på på Hampden Park ævv! Hadde det ikke vært for Ryan Air hadde det ikke blitt så mange turer! Samt Steve the taxi driver som har et sesongkort ekstra!
Goran Karlsen
Lagt til: 23 nov 06, 22:37
Endret: 23 nov 06, 23:02
Har vært på på Hampden Park ævv! Hadde det ikke vært for Ryan Air hadde det ikke blitt så mange turer! Samt Steve the taxi driver som har et sesongkort ekstra!
I Glascow mangler jeg kun Celtic Park. Har vært på Ibrox, Hampden Park og Firhill ( der er det nok ikke mange som har vært). Hvor mange Old Firm, Hjelmen?
Hvis du har sett Queens Park på Hampden Park så er det rett og slett RESPEKT.
Skottland-Norge var stort det også.
Whiskeypætt med dusk
Opprinnelig postet av Martin_
Var det ikke engang du hadde sittet på toget fra kamp og OB hadde kommet med full rustning, skjold, og batonger for å stille seg mannsterke inne i vogna? Kan tenke meg det var høy stemning og hattene i taket der inne da ja...
Like før 9 guttær fra Fredrikstad pissa på seg.
Whiskeypætt med dusk
Norge: Fredrikstad Fotballklubb
England: ManUtd
Spania: Futbol Club Barcelona
Italia: Associazione Calcio Milan
Argentina: Club Atlética Boca Juniors
Brazil: Club de Regatas Vasco da Gama
Skottland: Rangers
Men alt jeg brenner for er FFK...og med ny stadion og ut i Europa har FFK nådd noen mål de satt...det er bare å forsette ferden opp til toppen...
"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"
Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914