To unge lovende spillere fra Elfenbenskysten?
Mener å ha lest at det skulle komme to unge spillere fra Elfenbenskysten på prøvespill etter cupfinalen. Kan opplyse om at de nå er observert på Hotel City og blir vel å se på en av de første treningene denne uka. Spennende...
---------------------------
- FFK & Manchester United 4 Ever -
Fredd
WOW....dette blir spennende
Blir vel nøtt til å ta meg en tur å se de på trening...bare noen vet noe mer her
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Håper ikke de får total sjokk pga kulda og reiser hjem igjen da!!
Er det mulig å unngå kuldesjokk når man kommer til Norge fra slike klimaforhold? Får bare håpe de er vell forberedt mentalt på det - kan tenke meg at det vil være litt vondt de første dagene...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
"TV 2 har fulgt disse guttene i lengre tid og vil også følge dem i utviklingen videre for å lage et dokumentarprogram. "
Dette har jeg ikke hørt noe om, kan noen utdype?
Ære være Fredrikstad
Trengs iallefall noen som kan spille spiss.
FFKs spissproblem kom iallefall tydelig til syne på Ullevål.
Gjerne noe styrke på midtbanen også, at Jonna kom inn på A/B landslaget vitner mest om at vi mangler midtbanespillere i Norge ( over gråstein nivå).
Forsvaret forsterkninger, noe som også sier seg sjøl.
Fortsatt håp om ny trener, 3-4 nye kvalitetspillere, og glad for at ønsket om TL spill og europacup på ny stadion har slått til.
The future so bright i gotta wear shades.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
du svarer på noe som ikke hører hjemme her da... bare for å si det ...Trengs iallefall noen som kan spille spiss.
Gjerne noe styrke på midtbanen også, at Jonna kom inn på A/B landslaget vitner mest om at vi mangler midtbanespillere i Norge ( over gråstein nivå).
Fortsatt håp om ny trener, 3-4 nye kvalitetspillere, og glad for at ønsket om TL spill og europacup på ny stadion har slått til.
ellers så kommer fredrikstad blad med mere info om dette så jeg... spent jeg
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Opprinnelig postet av dracula
Trengs iallefall noen som kan spille spiss.
Svært så negativ da!!!!
Husk at det å spille ensom spiss på topp - aldrig har vært noen enkel jobb. Men jeg er spent på hvordan Eggen skal løse problemet til neste år dersom Toth forsatt er i bra form, West er tilbake i god form, Heavy har funnet seg til rette og Hoås er skadefri og spillesugen. Da har man 4 rene spisser å velge mellom. Vil han velge 4-4-2 med 2 spisser, eller 4-3-3 med 1 spiss og 3 på benken????
Ansvarlig redaktør
Radio Fredrikstad hadde en reportasje fra treningen i østfoldhallen i dag.
Vidar Henriksen kunne rapportere at de Afrikanske spillerene så mye bedre ut enn andre spillere vi har hadt på prøvespilt for FFK tidligere. De var på høyde med våre egne spillere. Han poengterte jo også,at dette er jo også deres første trening. De trenger jo også å aklimatisere seg.
DE SER LOVENDE UT
Benksliter`n
15 000 +++++
Fredd
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Snakket med en som var i Østfoldhallen. De to spillerene ser ut til å svare til forventningene. Han sier...de hadde mye fotball i seg...fart,teknikk.
PAC ble hvist lurt gang på gang av den ene av de.....han parkerte vist PAC på farten også
Gleder meg å ta en titt på dem selv nå....virker som om de kommer til å bli i FFK,ut fra FB-video.
Benksliter`n
15 000 +++++
Opprinnelig postet av paco
Takk Morgan,FFK sin redningsmann og nye Keiser
Kan jeg spørre deg om noe, paco? Du er stort sett her inne for å skryte uhemmet av Morgan, eller spillere som Morgan har hentet til klubben, dvs Stadheim og Vourinen. Hvilken personlig tilknytning til Morgan Andersen har du egentlig?
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914