Gratulerer fra hele norge...
---------------------------
Rosenborg - Kvitt og svart for alltid
VI ER CUPMESTERE DERE
Cupfinale 2006, jeg er der
"Vær forandringen du vil se..."
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Hællllllllllllllææææææææ!!! Akkuratt kommet hjem fra kampen. Helt rått!!!!!!!!!!!!!! Utrolig stemning og glede. Bare det råeste. Utrolig deilig å være der. Fantastisk stemning på Ullevål idag, og vi var vel 15.000 FFK supportere som heiet på Fredrikstad.
Gratulerer hele Fredrikstad.
Det var bare rått og se hvordan dere også lot Dagfin Enerly få være med på feiringa,
Jeg må innrømme at det falt mange tårer da, og det gjorde veldig godt i sjelen å
se på humøret hans det bare lyste av glede.
Stå på Dagfin.
Mvh
Bjørnar Rones
FFK Supporter
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Dette er bare så deilig at jeg ikke har ord for det engang....:)
Gratulerer til alt som kan krype og gå av FFK og FFK-supportere!! :))
Heia Mihaly Toth!
Jeg må bare få komme med en liten historie; Når de endelig fikk åpna ølkranene klokka tolv hadde en kompis og jeg havna på venstresiden av køen...og den var som kjent veldig blå. Vel greit nok det, vi fikk med oss seks pils og slo oss ned ved et av "sandefjord-borda". Da var det en blå gluping som fortalte meg at han hadde blitt så imponert over oss da de kom ista for det var så mye rød-hvitt. "Men nå er jo vi flest" sa glupingen stolt. "Javel, men er du klar over at det nettopp er parkert over 100 busser på motsatt side av stadio`n" gliste jeg til ham. Lol, det var kun lange ben som hindra skruppsår på haka der ja.
Men må vel samtidig innrømme at jeg fikk både hakeslepp og en klump i halsen når jeg oppdaga den rød-hvite hesteskoen når jeg kom inn i stadion.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914