Husk meg
Brukernavn
Passord

Børskrakket

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ispigg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 18

Lagt til: 07 nov 06, 17:28
Endret: 07 nov 06, 17:28
Regner med at jeg nok en gang blir verbalt beskutt etter dette innlegget men jeg greier ikke å la en slik mulighet passere.
Flere har reagert på min misnøye overfor Tamas Szekeres, merk at som person er han sikkert ille hyggelig men på fotballbanen er han etter min mening ille ........ dårlig. Vi kunne gjort det bedre i år med en av juniorene på den plassen.

Henviser til adressa som har tatt for seg Tippeliga-sesongen 2006 fra A-Å. Adressa glemte dog å nevne at FFK faktisk satte noen av sparepengene sine på denne relativt lavt verdisatte aksjen.....

"B

BØRSKRAKKET: Tamas Szekeres, har spilt for både Tromsø og Fredrikstad. Men ingen kan ta fra ham jumboplassen på spillerbørsen med den høyst middelmådige summen 3,944."


Beklager om weblinken tidligere har blitt limt inn i forumet.
fotball.adressa.no/eliteserien/article68689.ece

Til dere "alltid-support-spillerne-og-aldri-vær-kritisk-for-da-kan-de-kanskje-bli-lei-seg"-supporterne, nå er det bare til å rakke ned på meg og mine meninger

- I -

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 07 nov 06, 17:30
Opprinnelig postet av ispigg
Regner med at jeg nok en gang blir verbalt beskutt etter dette innlegget men jeg greier ikke å la en slik mulighet passere.
Flere har reagert på min misnøye overfor Tamas Szekeres, merk at som person er han sikkert ille hyggelig men på fotballbanen er han etter min mening ille ........ dårlig. Vi kunne gjort det bedre i år med en av juniorene på den plassen.

Henviser til adressa som har tatt for seg Tippeliga-sesongen 2006 fra A-Å. Adressa glemte dog å nevne at FFK faktisk satte noen av sparepengene sine på denne relativt lavt verdisatte aksjen.....

"B

BØRSKRAKKET: Tamas Szekeres, har spilt for både Tromsø og Fredrikstad. Men ingen kan ta fra ham jumboplassen på spillerbørsen med den høyst middelmådige summen 3,944."


Beklager om weblinken tidligere har blitt limt inn i forumet.
fotball.adressa.no/eliteserien/article68689.ece

Til dere "alltid-support-spillerne-og-aldri-vær-kritisk-for-da-kan-de-kanskje-bli-lei-seg"-supporterne, nå er det bare til å rakke ned på meg og mine meninger

- I -

ENIG ispigg!

Har dog sagt dette før, ja man ansetter ingen pga at man skal være snill og syns synd på personen....

alright!

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 07 nov 06, 17:41
Synes det er synd at Tamaz ikke har slått til. Men Eggen burde nok latt noen av ung-gutta prøve seg istedenfor.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 nov 06, 19:51
Jeg er av den oppfatning at ffk bør drille en av unggutta til denne plassen i vinter.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 07 nov 06, 19:53
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg er av den oppfatning at ffk bør drille en av unggutta til denne plassen i vinter.

Christian Halvorsen bør få sjansen i vinter.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 07 nov 06, 20:07
Endret: 07 nov 06, 20:08

Enig i mye av det du sier. Har selv vært meget kristisk til Tamas, og ment man heller burde satse på egne spillere. Oppsummeringsvis kan man vel si at han har gjort det ok-. Men han er ingenting å satse på neste sesong.

 

- Lyn borte (dårlig) byttet ut.

- Odd hjemme (ok) byttet ut.

- Tromsø borte (tragisk) burde vært byttet ut.

- Sandefjord hjemme (bra) spilte hele kampen.

- Stabæk borte (ok) spilte hele kampen,

- Molde hjemme (ok) spilte hele kampen.

- VIF borte (dårlig) spilte hele kampen.

- Brann borte (dårlig) spilte hele kampen.

- RBK borte (ok) spilte hele kampen.

 


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 07 nov 06, 20:12
Endret: 07 nov 06, 20:13

Det blir bare for dustete å se på den statistikken, all den tid Szekeres spilte over halve sesongen i Tromsø mens de var på sitt aller dårligste. Hvis man ser bort ifra kampene Szekeres spilte for Tromsø og den ene omgangen han spilte skaded mot Lyn, så blir snittet på 4.22, noe som ville ha plasert han foran kjeledeggene Czwartek og Bertelsen.

Uten Szekeres ville faktisk Bertelsen vært FFKs dårligste spiller, men jeg hører sjelden noe usaklig drittkasting om han. Hadde det  vært Szekeres som spilte like ræva som Bjørkøy i førsteomgangen mot RBK, så hadde hylekoret vært igang etter 3 minutter, men FFKsupportere liker å finne seg en prügelknabe. Synes det er utrolig dårlig å mobbe egne spillere og litt patetisk å tro man er bedre enn Eggen til å vurdere spillere.

Jeg sier ikke at jeg ikke heller skulle ønske en ungutt ble brukt, men det er lov å ikke drite seg ut med dårlig statistikk.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 07 nov 06, 22:18
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Det blir bare for dustete å se på den statistikken, all den tid Szekeres spilte over halve sesongen i Tromsø mens de var på sitt aller dårligste. Hvis man ser bort ifra kampene Szekeres spilte for Tromsø og den ene omgangen han spilte skaded mot Lyn, så blir snittet på 4.22, noe som ville ha plasert han foran kjeledeggene Czwartek og Bertelsen.

Uten Szekeres ville faktisk Bertelsen vært FFKs dårligste spiller, men jeg hører sjelden noe usaklig drittkasting om han. Hadde det  vært Szekeres som spilte like ræva som Bjørkøy i førsteomgangen mot RBK, så hadde hylekoret vært igang etter 3 minutter, men FFKsupportere liker å finne seg en prügelknabe. Synes det er utrolig dårlig å mobbe egne spillere og litt patetisk å tro man er bedre enn Eggen til å vurdere spillere.

Jeg sier ikke at jeg ikke heller skulle ønske en ungutt ble brukt, men det er lov å ikke drite seg ut med dårlig statistikk.



Hahahahahaha

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 07 nov 06, 22:27

Szekeres er helt sikkert en hyggelig og flott fyr.  Ja vi har ikke vært snille mot han og fortjener en del kritikk. Men NEI på FFK er han desverre ikke god nok...................


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 07 nov 06, 22:52
Endret: 07 nov 06, 22:54
Ispigg skriver: "Flere har reagert på min misnøye overfor Tamas Szekeres..."
Moderatorer: Er det vanlig at "Rookies" med 16 innlegg (på 3 år) får sette dagsorden på denne måten? Tenk om han er fra Måss? ;-)

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 nov 06, 23:08
Han er da alldeles ikke alene om å ha mast om Szekeres, jeg og mange andre har mumlet over dårlige prestasjoner på denne karen. men til alle som stadig forsvarer den og den spilleren (i dette tilfellet Szekeres), vi kunne sikkert fordelt driten mer ut over de andre spillerne også, men hver gang det forsvares så har vist den anklagede spilleren vært mystisk god allikevel, og da tar jeg meg selv i å spørre: Hvis det ikke er en eneste en som har prestert under pari i år (hvorav jeg mener feks. Szekeres), hvordan i helsike har det seg at vi har kjempet i sumpa nok en gang og reddet oss ved et lite mirakel igjen? det må da for pokker gå an å være konsensus på forumet her noenlunde for at enkelte faktisk ikke er så forbanna gode.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 07 nov 06, 23:15
Her har vi et poeng og la meg legge til at vi snakker om godt betalte profesjoelle fotballspillere.

roy cowboy

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 mai 05
Innlegg: 7

Lagt til: 08 nov 06, 12:21
Endret: 08 nov 06, 12:23
Opprinnelig postet av oleberg

 Oppsummeringsvis kan man vel si at han har gjort det ok

 


Oppsummeringsvis vil jeg gjerne henvise deg til fxt tv og se på blandt annet bortkampene mot Vålerenga, Tromsø, Lyn og hjemmekampen mot Odd. Legg merke til hvilken FFK-spiller som gjerne er sist på ballen før det andre laget scorer.. (Det kan forøvrig være lurt å notere ned underveis for ikke å miste tellinga.)

/Roy Cowboy


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340