Den lille Nottingham Forest tråden
---------------------------
"Nå drar vi opp te Traræ, og lengtær åss te ekæ, tell guttæne kåmmer hjem med kongepokaleeeeen!"
Ny stadion, og ny tippeligasesong, 2007! =)
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Helt topp. Er medlem av Forest Supporters Club of Scandinavia.
Fett og ligge på topp av tabelen, klare sjanser for opprykk. Spillerne virker solide og sultne og har klart g vidreføre den gode våren forige sesong. Kan vi håpe på noe av det samme denne sesongen?
"Nå drar vi opp te Traræ, og lengtær åss te ekæ, tell guttæne kåmmer hjem med kongepokaleeeeen!"
Forrest er lag jeg gjerne ser i PL om noen år. Gjerne isteden for nettopp Charlton som de slo 2-0 i dag.
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Opprinnelig postet av PladserN
chelsea borte i 4 runde er vrien..
Vel, det kan se ut som om Chelsea borte kan være en umulig oppgave, men jeg trodde ikke vi skulle slå Charlton heller så derfor er jeg forsiktig opptimist. I fotball er alt mulig. Fordelen med og møte Chelsea er jo at det blir TV-Kamp.
Ja da er det dukket for siste runde i opprykkskampen for Forest sin del.
http://www.fotballtips.no/default.asp?u_action=display&u_log=2294
vi får krysse fingrene for gutta fra sherwood skogen og håpe at de har hellet med seg.
Og dett var dett for Forest for i år...
Forest - Yeovil 2-5 etter ekstraomganger i kveldens playoff-semifinale. Yeovil møter forøvrig Blackpool eller Oldham i finalen
FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!
Men det som er for jævelig er at Derby ligger ann til og rykke opp i PL :(
En storspiller til Forest, til tross for tilbud fra mange klubber på høyere nivå har Lennon skrevet under på en 1+1 års avtale med gutta fra Sherwood skogen. Kan årets sesong bli en suksess og ende med oppryk uten kvalik?? Nå trengs kun en habil keeper og en god back så kommer det til å bli bra!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914