Husk meg
Brukernavn
Passord

Siste rapport fra systua til DJPete

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

KjellK

Knøttespiller
Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 31

Lagt til: 12 okt 03, 04:00
Vil bare komme med en siste rapport fra systua til "Sydama" DJPete. Banneret måler nå utrolige 46,53 meter (ca) og er fortsatt 15,23 meter høyt!!
Den mannen har lagt ned mye utrolig arbeid og vist et pågangsmot som krever mange klapp på skulderen i morgen (idag kanskje :-)).
Det er også klarert med Brannvesenet at det kan brukes, så i morgen blir "Sitta" hvit og rød på innmarsjen :-)
DJPete kommer sikkert med en takk til alle de som har bidratt, men den største takken kan han få selv!! Etter hva jeg har hørt var han ferdig nå i natt klokken 02.15 og sovnet 02.32 med snusen under leppa og glasset i hånda ;-) Mye tyder på at han vil drømme om symaskiner, tråsneller og FFK-seier....... Måtte manne være sanndrømt!!!!! Han har ihvertfall gjort sitt :ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Med sportslig hilsen

KjellK


Birkebekk

Knøttespiller
Ble medlem: 03 jul 03
Innlegg: 63

Lagt til: 12 okt 03, 09:12
Endret: 12 okt 03, 09:15
tror han er passe øm i fingra ;)

---------------------------

Kamma for livet ;)


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 12 okt 03, 10:02
Gleder meg til å se den i aksjon!

Takk DJPete, godt jobba!

:ffk::ffk:

ÅsaNisse

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 17

Lagt til: 12 okt 03, 10:29
Kommer til å ta opp FFK - Hønef. på video, forhåpentlig for å se noe bedre fotball enn den lidelsen landslaget serverte igår, så her har dere et ansvar for å spille fotball. Videoen vil bli inspisert ved tilbakekomst fra Drammen, forhåpentligvis etter en historisk SF seier.

---------------------------

tjs


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 12 okt 03, 12:51
Kjempeinnsats djpte!
Gleder meg til å se det!

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 12 okt 03, 12:57
Kommer til å bli utrolig bra :ffk: Håper alle som går på stadion i dag er klare for å lage litt ekstra stemning, strålende vær burde tilsi at man kan snuse litt på det magiske tallet - 7013... :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 okt 03, 13:22
Det blir utrolig moro idag!
Plankehaugen skal ha 3500 ballonger på sittern. Disse skal holdes opp, og tegne "FFK" på rød bakgrunn. Når det er gjort kommer bannern i full størrelse opp (forhåpentlig uten å revne direkte på TV2).
Syinga har vært en fryd, spesiellt pga alle positive tilbakemeldinger på stadion, og her inne. Blir ikke mer sying denne sesongen, men maling av motiv er klart til Oslo Øst kampen.
Neste år hadde det vært moro å laget engangsbannere til noen spesielle kamper, men dette bør jo skje i regi av Plankehaugen kanskje? (jeg melder meg iallefall til dugnad).
Hadde vært rått å møtt f.eks Klanen med et kjempebanner, med en eller annen vitsing om dem!
God kamp! Scheie stoler på FFK, og vi stoler på tipset :ffk:hans
4-1

---------------------------

Macka fra start!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340