Spiller ut og inn?
---------------------------
- FFK & Manchester United 4 Ever -
Opprinnelig postet av Best 4 Ever
Har hørt at Patrice Bernier kan være på vei. Noen som har hørt det samme?
Når man ikke henter Edson Buddle pga vi allerede har tre ikke-EU-spillere i stallen, så tviler jeg på at man henter canadieren Patrice Bernier.
"Morgan forteller videre til YA at Buddle fortsatt er i søkelyset, men at han for øyeblikket er uaktuell grunnet at klubben allerede har tre spillere fra utenfor EØS området, men at de vil være veldig interessert i å signere ham hvis en av disse skulle forlate klubben."
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1092
Bernier ble vel også tilbudt en lønn på to millioner i Start. Han takket nei, da han ønsket å forsøke seg andre steder i Europa eller hjemme i Canada. Jeg tviler litt på at FFK ville tilbudt ham to millioner i lønn.
Hva med Cyril Kali som var en halv sesong i LSK?
http://www.fotballmagasinet.no/index.php?mode=news&id=5390
Han fikk ikke ny kontrakt i LSK. Han er høyreback. Han er fransk. Han kan utfordre PAC på backen.
Noen som mener noe om dette? Kan han være av interesse? Eller er han for dårlig?
Jeg har ikke peiling, aldri sett han spille.
Han er vel en ung, offensiv sideback som har spilt på begge kantene i Lyn.
Ulempa er vel kanskje at prisen er litt vel stiv.
Jeg er usikker på om han er verdt 3 mill.
Opprinnelig postet av JJunior
Hva med Lars Kristian Eriksen som muligens er på vei bort fra Lyn?en meget god spiller,er vel han som vil vekk og ikke lyn som vil bli kvitt han
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av JJunior
Hva med Lars Kristian Eriksen som muligens er på vei bort fra Lyn?en meget god spiller,er vel han som vil vekk og ikke lyn som vil bli kvitt han
En ung, offensiv back som kan spille på begge kanter er ihvertfall høyt på ønskelista mi.
Vet du om Morgan har han på blokka da, paco??
Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.
EffEffKå!
Opprinnelig postet av Snæbbis
Den eneste grunnen til at Eriksen ville flytte på seg var vel at han ville hjem til Ålesund, eller tenker jeg på en annen?
Vi tenker nok på den samme Eriksen, men jeg har ikke sett noen sted at kun vil hjem til Ålesund.
At han kommer fra Ålesund og at Ålesund vil hente ham hjem igjen er riktig.
Eriksen har også nettopp takket nei til kontraktsforlengelse med lyn på grunn av at han mente kontraktsforslaget var for dårlig.
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 15 des 06, 20:58
Endret: 15 des 06, 21:04
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Skal vi ha en forsvarssjef til FFK,så er Inge Andre Olsen mitt første ønske av spillere i Tippeligaen. Er vel bare et sterkt ønske fra Høyli,som ville fått til det.....han er ikke billig som naturlig er.
http://www.dagbladet.no/sport/2006/12/18/486433.html
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Skal vi ha en forsvarssjef til FFK,så er Inge Andre Olsen mitt første ønske av spillere i Tippeligaen. Er vel bare et sterkt ønske fra Høyli,som ville fått til det.....han er ikke billig som naturlig er.
http://www.dagbladet.no/sport/2006/12/18/486433.html
Er enig med deg der.... men tror nok dette er ganske urealistisk. Brann er vel en mye større klubb enn FFK pr. dags dato.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914