Bilder fra Lynkampen
Her er det et bilde av Kong Zoran fra Dagbladet.
http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/29/481194.html
Er det flere som har linker og bilder så sett dem inn.
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Je, bilder, lyd, video etc. Få det ut. Jeg er skikkelig keen på å "gjennoppleve" gårsdagen litt ...
math
Vi tar også hele tiden hjertelig i mot bilder både tidligere og kommende FFK-kamper...
Opprinnelig postet av Costanza
Hvis noen har bilder fra kampen i går, så har vi også et bildegalleri her på ffksupporter.net som vi gjerne vil fylle opp med enda flere bilder. Det er bare å sende bildene til meg (på denne adressen) så legges de ut fortløpende. Foreløpig har disse bildene kommet inn fra kampen mot Lyn.
Vi tar også hele tiden hjertelig i mot bilder både tidligere og kommende FFK-kamper...
Apropos galleriet deres Costanza: Når legger dere ut bildene fra semifinalen mot Start?
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Costanza
Hvis noen har bilder fra kampen i går, så har vi også et bildegalleri her på ffksupporter.net som vi gjerne vil fylle opp med enda flere bilder. Det er bare å sende bildene til meg (på denne adressen) så legges de ut fortløpende. Foreløpig har disse bildene kommet inn fra kampen mot Lyn.
Apropos galleriet deres Costanza: Når legger dere ut bildene fra semifinalen mot Start?
Vi har dessverre ingen bilder fra semi-finalekampen mot Start...
Her er forresten en liten videosnutt fra kampen mot Lyn. Opptaket er gjort fra VG-svingen når Toth setter inn 2-1... Legg merke til det herlige jubelbrølet!
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Simen Brenne er min nye superhelt, han og mr. Hot i buret ;-)
Opprinnelig postet av FFK-pus
Jeg har noen bilder og fillsnutter fra Lyn kampen. Skal få sendt de til riktig link imorra jeg
Hadde vært knall tøft!
En ting jeg lurer på..
Hvorfor er det ikke lagt ut noen bilder fra denne kampen på plankehaugen.no??
Er det noe galt med siden eller no??
Bare lurer altså
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Er det noen som klarer det er det du D
Opprinnelig postet av ffkerkonge
ingenting galt men kamera gikk i stykker under kampen i ren ekstase så derfor er det igen bilder ute ennå
Det forklarer saken
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Utrolig bra stemning på tribunen.... Zoran er levnende legende.....
VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914