Brenne inn som midtspiss
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Simen Brenne er min nye superhelt, han og mr. Hot i buret ;-)
Opprinnelig postet av FFK-pus
Det var spennende nyheter! Dette har jeg trua på
Hvorfor har du trua på det? Skjønner ikke en såpass stor rokering/gambling i siste og meget avgjørende bortekamp. Brenne har preget midtbanen og vært blandt våre aller beste spillere i de siste kampene i midtbanerollen. Merkelig disposisjon etter min mening. Som oppspillspunkt er dessuten Misji sterk nok til å klare å gjøre en jobb på egen hånd, er redd Brenne blir litt for "lett" i den rollen. Håper jeg at jeg tar feil, men dette likte jeg ikke. Litt likt Eggen dette, å flytte spillere rundt på uvante plasser. Istedenfor å ta ut f.eks Ramberg og sette inn Berg, så tar han ut Misji, et svakere ledd i Eggens øyne.
Rød.... hvit... og patriot!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Dette er helt utrolig... Heavy putta på i finnland og her skal han ikke få kjangsen...jeg liker ikke dette her...nå føler jeg at eggen er ute og klører...har heavy gjort/sagt noe fornermende til kte eller? her er det noe vi ikke vet det er jeg sikker på...
FAEN...
Heia FFK
Spennende er det! Men ikke sikkert i det hele tatt, skjønner ikke at Eggen vil gamble sånn i siste bortekamp!
Toth er jo et glimrende oppspillspunkt, og mye bedre til å holde på ballen.
Men når det kommer til avslutninger og målteft er jo Brenne et bedre alternativ!
Skulle uansett ønske at Ramberg hadde blitt vraka istedenfor Toth!
Vel. Toth er stor og sterk, men brenner for mange sjanser. Det har vi ikke råd til i morra. Simen er en smartere, bedre teknisk og mer avslutningssikker spiller. Samtidig matcher han Toth så det holder mtp løpskraft. Og hvis folk er ærlig med seg sjøl, så veit vi egentli nada om Heavy, og hva han står for. Visst blei Simen prøvd som spiss i fjor, men da hadde vi ikke Tarik i den form og kvalitet vi har hatt i år. Simen har spilt spiss før, han veit hva det går i.
math
Vel. Toth er stor og sterk, men brenner for mange sjanser. Det har vi ikke råd til i morra. Simen er en smartere, bedre teknisk og mer avslutningssikker spiller. Samtidig matcher han Toth så det holder mtp løpskraft. Og hvis folk er ærlig med seg sjøl, så veit vi egentli nada om Heavy, og hva han står for. Visst blei Simen prøvd som spiss i fjor, men da hadde vi ikke Tarik i den form og kvalitet vi har hatt i år. Simen har spilt spiss før, han veit hva det går i.
[/quote]Brenne har aldri scora mye mål som ren spiss. Ja han er målfarlig når han kommer på sine dype løp, men som midtspiss har jeg ikke trua. I Moss scora han færre mål som ren spiss i løpet av en sesong(4), enn han gjorde som midtbanespiller.
Bruk kvalitet der dens kvaliteter kommer best til rette. Dette blir som å bruke årgangsvin til å lage saus.
Må innrømme at jeg er fryktelig skeptisk til dette. Brenne har aldri imponert de gangene han har spilt midtspiss i FFK tidligere, og når han endelig igjen har funnet formen i sin vante rolle så begynner Eggen å flytte på ham!? Høyst merkverdig vurdering av Eggen.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Simen Brenne er min nye superhelt, han og mr. Hot i buret ;-)
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg krysser ihvertfall fingerne for at dette er et pr jippo... eggen pleier vel ikke røpe laget så tidlig i viktige kamper? kanskje dette er et forsøk på å finte ut lyn.. tror ikke det. men håper:)
Eggen offentliggjør ikke laget. Det er riktig. Men det er alltid journalister og andre til stede på fredagstreningen, og da ser man hvem som kommer til å starte på søndag ut fra formasjonstreningen. Slår nesten aldri feil.
Hvis Eggen gjør dette, og FFK ikke scorer mål på Ullevaal, da har han bæsja noe så usannsynlig på leggen. Hvis han lykkes med dette derimot, frykter jeg at han kan prøve det igjen. Huff og huff, nå ble jeg i dårlig humør...
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Opprinnelig postet av paco
snakket med en i lyn som har litt kontakt med berg og han er meget fornøyd med at vourinen ikke starter!!!
Hva Berg måtte mene om den saken er vel ganske så uinteressant. Han har vel ikke satt matchformen til Heavy i det siste.
Tror nok Eggen vil ha Berg på midtbanen for defensiv trygghet. De kampene vi var best bakover, var vel når han spilte, eller hur? Husker hvordan hylekoret ville ha Brenne dit pepperen gror en periode i høst...
Har faktisk troen på Berg på bortebane, da vi må passe oss defensitvt. Vet ikke helt med Brenne på topp - men han er i form så det kan brått fungere.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914