Bertelsen skadet igjen
Under onsdagens trening slo Trond Erik Bertelsen opp den gamle kneskaden sin. Det var under spilleøkten da han mottok en pasning fra Raymond Kvisvik, det gikk galt. FFK-backen skulle skyte, men skled i skuddøyeblikket, og ble liggende med kraftige smerter.
---------------------------
Ære være Plankebyen
God bedring Dagfinn Enerly
God bedring!
Ansvarlig redaktør
Detta var ufattelig synd!!
Hadde vært viktig å ha på slutten!
God bedring! Håper du blir fort bra!
Stakkars bertie. han hadde fortjent bedre!
Kunne spilt på landslaget, nå må han trene seg opp ijen...
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
"Du kan fan inte göra molotovcoctails med mandarinvodka fattar du väl, du måste feffann använda bensin!"
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
God bedring, Dagfinn=)
Det var leit å høre!!
Håper han tar tiden til hjelp og at han blir bra igjen så fort som mulig!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Erikk
Utrolig kjipt dette, jeg som hadde håpet å se han de siste kampene
Det er du definitivt ikke alene om...
FFK and Wisla Krakow forever...
kjipt for dere tamas hatere dette, jeg tror tamas kommer til å spille godt de to siste kampene, han har enda tilgode å gjøre seg helt bort, med unntak av tromsø borte.
Selvfølgeli kjipt at bertelsen blir ute resten av sesongen, men vi har ingen dårlig erstatter i tamas!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
kjipt for dere tamas hatere dette, jeg tror tamas kommer til å spille godt de to siste kampene, han har enda tilgode å gjøre seg helt bort, med unntak av tromsø borte.
Selvfølgeli kjipt at bertelsen blir ute resten av sesongen, men vi har ingen dårlig erstatter i tamas!
Med all respekt for deg, fredrikstadpatriot.
Vi har per dags datum to backer som holder et tilnærmet 1.divisjonsnivå. Dette har dessverre også vært tilfelle, med få unntak, under alle de tre sesongene i Tippeligaen.
Personlig så mener jeg at dette er den direkte årsaken til vårt forsvarsproblem. Et problem som har medført at vi har sluppet inn ca. 1,9 mål per kamp i løpet av de tre siste sesongene.
Det er ingen her som "hater" verken Tamas, Pål eller for den saks skyld Vebjørn, under hans tid i FFK. Poenget er at Eggen aldri har prioritert disse posisjonene nevneverdig og resultatet av dette ser vi nå tredje sesongen på rad.
Det at vår frustrasjon har gått ut over uskyldige sjeler er særdeles beklagelig,
...særlig når ansvaret for dette hviler på Eggen og hans vurderingsevne.
Konklusjonen blir derfor;
Vi har definitivt ingen god erstatter i Tamas,
...men det er Eggen som helt og holdent må ta ansvaret for dette.
FFK and Wisla Krakow forever...
Synd Bertelsen, men du vil komme sterkere tilbake
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Ikke flere kamper med Tamas nå, fyren er og blir en vits. Skjønner ikke hvorfor han får spille kamp etter kamp når han driter seg ut, bedre å bruke en jr spiller
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av Radoslaw
....Poenget er at Eggen aldri har prioritert disse posisjonene nevneverdig og resultatet av dette ser vi nå tredje sesongen på rad.Konklusjonen blir derfor;
Vi har definitivt ingen god erstatter i Tamas,
...men det er Eggen som helt og holdent må ta ansvaret for dette.
Dette blir en litt enkel framstilling. Med begrensede ressurser, både økonomisk, på spillervurderingssiden og i kraft av FFKs evne til å tiltrekke seg gode spillere, så har vel Eggen prioritert backplassen like godt som noe annen plass? Gode backer finnes det få av, og det utopi å tro at backup`ene skal holde like godt nivå som de i første-eleveren?
Nå har vi vel vært heldige med Tamas, som i sine kamper for fredrikstad har et høyere snitt på VG-børsen enn det Bertelsen har. At han ikke har den samme farta som Bertelsen betyr ikke at han er en dårligere fotballspiller, selv om det ser tøft ut når Bertie løper opp spillere.
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914