"Plankehaugen TV"
Opprinnelig postet av Bob Page
Da er det bankers og jeg har fått sett videoene er alt jeg har å si om de.. Blir det no` DVD i år ?
Fikk du sett hele (ca 8min) den "lange" filmen?
DVD, er det som er planen, blir en hjemmelage dvd, så redigering o.l. skjer når jeg har tid til overs... men den skal komme;-)
---------------------------
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Simen Brenne er min nye superhelt, han og mr. Hot i buret ;-)
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Da er det bankers og jeg har fått sett videoene er alt jeg har å si om de.. Blir det no` DVD i år ?Fikk du sett hele (ca 8min) den "lange" filmen?
DVD, er det som er planen, blir en hjemmelage dvd, så redigering o.l. skjer når jeg har tid til overs... men den skal komme;-)
Må si at dette er meget bra, men var det ikke meningen at filmene skulle legges ut på PH siden ?
Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !
Opprinnelig postet av 6611-FFK
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Da er det bankers og jeg har fått sett videoene er alt jeg har å si om de.. Blir det no` DVD i år ?Fikk du sett hele (ca 8min) den "lange" filmen?
Må si at dette er meget bra, men var det ikke meningen at filmene skulle legges ut på PH siden ?
Jeg fant det lettere å legge de ut på youtube.com sånn systemet er på plankehaugen.no er nå... men vi håper på ett nytt system ettervært, sikker noe ala, vgtv, f-b-tv eller kanskje noe helt annet;-)
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Den er god. Vi ser frem til mange flotte videoklipp der PH går amokk og alle ( 100%) synger med full styrke.
Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914