Husk meg
Brukernavn
Passord

Med Eggen fra bakgården til Europa.....Utidig hets....

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 30 okt 06, 20:02
Jeg er enig med deg FlightOfTheRat, Eggen gjør en god jobb. Hvis ikke Eggen gjør en god jobb så vil det si at våre spillere må være veldig bra, så bra at vi skulle vært med i gullkampen. Jeg synes Eggen gjør en god jobbe med det spillermaterialet han har til rådighet. Målet var cupfinale og midt på tabellen. Det er kanskje nådd. Midt på tabellen i årets utgave av TL er samtidig å kjempe mot nedrykk. Start har vært der, Lyn, Start og Stabæk ligger rett over oss, det skiller 5 poeng. Vi kunne vært på denne plassen fra dag en og hvis så hadde vært tilfelle hadde de siste kampene vært en katastrofe. FFK har i stedet vært relativt jevnt ustabile over hele sesongen.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 30 okt 06, 21:21
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Bedreviteren

                      Så forresten at Henning Berg utelukket seg selv som ny FFK trener. Han stilte også ett stort spm tegn ved at vi skulle skifte trener sålenge vi hadde en av dem beste i faget!

 

Husker du hvor det var du så dette?

På tv østfold. En av reprise sendingene på lørdag. Vet ikke hvilken dag det gikk....



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340