Husk meg
Brukernavn
Passord

Med Eggen fra bakgården til Europa.....Utidig hets....

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 24 okt 06, 23:36
Endret: 24 okt 06, 23:37
Opprinnelig postet av Fjedjik
På direkte spørsmål om hvorfor han gikk til Velje svarte han : "For å få spilletid"

Trodde det var vedtatt og opplest at Bora dro hjem til Danmark av familiære årsaker? Ser ingen grunn til at Eggen eller FFK skulle slippe ham av gårde med mindre spilleren hadde et indre ønske om å flytte tilbake til Danmark. Å slippe en spiller som Bora - selv om han var på hell - når vi manglet stoppere ville vært galskap og taler mer imot enn for Eggen. Jeg tipper nok at Eggen ville ha ham med videre. Hvis han valgte (noe jeg ikke tror) å satse på Tronseth fremfor Bora, så er det nok ei solid skrape i lakken når det gjelder Eggens evner til å vurdere kvaliteten av spillerstallen og forsterkninger.

Nei, Bora valgte nok å dra tilbake til Danmark av familiære/personlige årsaker.

En bra og viktig mann har han vært for FFK uansett.

Hyll!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 okt 06, 23:42

Opprinnelig postet av FFK1903
   Du skriver at det tar minst tre år for å stabilisere et lag i Tippeligaen, og at det er først når vi får ny stadion, ny ledelsen og nye spillere at ting begynner å skje. Start klarte dette på et år. Sølvplass i fjor og snuser på Royal Leauge-plass i år.

 

Start kom ikke fra 20 år i lavere divisjoner. En må se på hva som blir gjort med den klubben FFK var for få år siden. Det er et stort løft, og det kom ikke umiddelbart med at Eggen jr entret treningsfeltet. Løftet kommer med de resultatene han oppnår, og det tok rimeligvis mer enn ett år å overbevise sponsorer og andre om at FFK hadde rykket opp til Tippeligaen for å bli. De fleste regnet med at FFK ville rykke ned etter første året, og hvilken sponsor hiver store penger etter en slik klubb?

 

Det er et langt sprang å løfte et lag fra bunnen av førstedivisjon til toppen av eliteserien. Sportslige resultater er avhengig av en sterk klubb, og en sterk klubb er avhengig av sportslige resultater, og da må det bygges gradvis. Først når FFK har spilt fem sesonger i Tippeligaen vil jeg tro man kan begynne å håpe på å kjempe i toppen. For å nå dit er det ikke tilstrekkelig med en og annen forsterkning i forsvar eller på topp - det må minst fem-seks spillere til inn i troppen som kan holde nivået oppe når våre aller beste i dag er skadet eller ute av form. Det trengs ikke elleve, men 16-17 spillere av topp kvalitet for at laget skal være på topp hele tiden.

 

Vi kan ikke forvente å kjempe i toppen av Tippeligaen når Piiroja (med all respekt) fremdeles er vår beste stopper selv når han spiller med brukket nese. Berthelsens skade har betydd litt for mye, de som skal erstatte ham holder ikke samme nivå. En sterk stall kan ikke bare kjøpes, den må også bygges opp. Og det tar tid. Jeg synes FFK er på god vei og at klubben gjør det meste riktig om dagen. Og i sentrum for alt det riktige ser jeg resultatene til Eggen.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 25 okt 06, 02:08
Endret: 25 okt 06, 02:35
Opprinnelig postet av Mustang
Poenget er at FFK har hatt backproblemer i 3-4 år! Hvor mange ganger har vi sluppet inn mål fordi backene ikke har klart å klarere? Første året i TL så hadde vi ikke midtstoppere engang - helt til Piiroja og Zivkovic kom...

Dagens backer skal både ha spilleforståelse defensivt og offensivt(når det trengs). Da blir man defensivt tryggere, og samtidig så blir man bedre offensivt!. Det defnsive er det viktigste, fordi et lag skal bygges opp bakfra og uten den tryggheten må spissene ha dagen i nesten hver kamp slik ballen triller i FFK-nota for tiden. Det har også noe med prioritering å gjøre....det finnes faktisk spillere på andre aldersbestemte lag som jeg våger si ville gjort en bedre innsats enn den innsatsen enkelte i FFK har gjort(som backup). Dette bunner ut i EN ting...jeg sier ikke noe mer om denne saken før etter sesongslutt....

Spør du meg er det DER skoen trykker for FFK sin del...på backplass!

 

Du treffer spikeren på hodet, Mustang. 

 

Etter fire år burde Eggen strengt tatt ha forstått dette, men tydeligvis blir ikke dette prioritert i nevneverdig grad. 

Muligheten for en eventuell videre sportslig fremgang med Eggen som hovedtrener ser jeg derfor på som minimal.

 

Forøvrig følger jeg Holters sin argumentasjon vedrørende øvrige svakheter.

FFK1903 har også veldig mange viktige poeng i sin argumentasjon.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 25 okt 06, 03:35
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av Mustang
 

Spør du meg er det DER skoen trykker for FFK sin del...på backplass!

Du treffer spikeren på hodet, Mustang.   

Etter fire år burde Eggen strengt tatt ha forstått dette, men tydeligvis blir ikke dette prioritert i nevneverdig grad. 

 

Hva skulle klubben gjøre da? Betale overpris for to superstoppere som ville synes det var nedtur å spille for FFK, ettersom de egentlig er gode nok for langt bedre ligaer?

 

Nøyaktig hva burde Eggen ha gjort med dette, bortsett fra det han åpenbart har gjort fra første dag, å bygge laget gradvis bedre med en blanding av innkjøp og egne talenter?

 

Rom ble ikke bygget på én dag. Det blir ikke et topplag i norsk fotball heller, fra de ruinene Eggen overtok for fem år siden. Jeg er sikker på at hadde dere ivrige Eggen-kritikere levd i år 50 f.kr hadde dere deltatt i mordet på Cæsar - med den begrunnelse at han ikke var ambisiøs nok. Cæsar ble jo ikke en gang keiser, den fjotten.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 25 okt 06, 04:58
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av Mustang
 

Spør du meg er det DER skoen trykker for FFK sin del...på backplass!

Du treffer spikeren på hodet, Mustang.   

Etter fire år burde Eggen strengt tatt ha forstått dette, men tydeligvis blir ikke dette prioritert i nevneverdig grad. 

 

Hva skulle klubben gjøre da? Betale overpris for to superstoppere som ville synes det var nedtur å spille for FFK, ettersom de egentlig er gode nok for langt bedre ligaer?

 

Nøyaktig hva burde Eggen ha gjort med dette, bortsett fra det han åpenbart har gjort fra første dag, å bygge laget gradvis bedre med en blanding av innkjøp og egne talenter?

 

Rom ble ikke bygget på én dag. Det blir ikke et topplag i norsk fotball heller, fra de ruinene Eggen overtok for fem år siden. Jeg er sikker på at hadde dere ivrige Eggen-kritikere levd i år 50 f.kr hadde dere deltatt i mordet på Cæsar - med den begrunnelse at han ikke var ambisiøs nok. Cæsar ble jo ikke en gang keiser, den fjotten.

 

Du skriver generelt gode og saklige innlegg, FlightOfTheRat.

Betrakter dog dette som lavmål fra din side.

 

I dette tilfellet blir vel det personlige behovet for intellektualisering større enn selve emnet,

...eller ?

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 okt 06, 07:56
Endret: 25 okt 06, 14:56
Start kom ikke fra 20 år i lavere divisjoner. En må se på hva som blir gjort med den klubben FFK var for få år siden. Det er et stort løft, og det kom ikke umiddelbart med at Eggen jr entret treningsfeltet. Løftet kommer med de resultatene han oppnår, og det tok rimeligvis mer enn ett år å overbevise sponsorer og andre om at FFK hadde rykket opp til Tippeligaen for å bli. De fleste regnet med at FFK ville rykke ned etter første året, og hvilken sponsor hiver store penger etter en slik klubb?

 

Det er et langt sprang å løfte et lag fra bunnen av førstedivisjon til toppen av eliteserien. Sportslige resultater er avhengig av en sterk klubb, og en sterk klubb er avhengig av sportslige resultater, og da må det bygges gradvis.


Start rykket vel ned i 2001 så vidt jeg husker, og mye forandret seg i Tippeligaen fra 2001 til de rykket opp i igjen 2004. Det meste av stallen var borte, det samme var ledelsen, så hvorfor Start skulle ha så veldig mye mer å fare med på diverse områder enn FFK skjønner jeg ikke helt. I 2003 rykket vi opp, vi var bedre enn Start, som vel endte langt nede på tabellen. Vi hadde dermed da et stort forsprang på Start. Hvorfor klarte dem å spise opp det forspranget, og løper fra oss de to siste sesongene? Fundamentet for å skape et stabilt Tippeligalag i Fredrikstad er like stor, om ikke større enn i Kristiandsand. De har muligens et større sentrum, men vi trekker likevel flere folk på kampene, og vi har større engasjement om klubben i denne byen.


Det siste avsnittet her beskriver du jo Start. Bunnen av førstedivisjon til toppen av eliteserien er jo akkurat det Start klarte på to år!


Først når FFK har spilt fem sesonger i Tippeligaen vil jeg tro man kan begynne å håpe på å kjempe i toppen. For å nå dit er det ikke tilstrekkelig med en og annen forsterkning i forsvar eller på topp - det må minst fem-seks spillere til inn i troppen som kan holde nivået oppe når våre aller beste i dag er skadet eller ute av form. Det trengs ikke elleve, men 16-17 spillere av topp kvalitet for at laget skal være på topp hele tiden.


Det er ikke snakk om å kjempe i toppen, det er snakk om å ikke kjempe i bunnstriden. Det er ikke enten eller. Enten topplag eller bunnlag, det finnes en mellomsjikte her som er et flott sted å bygge videre på laget. Og vi blir ikke bedre av innkjøpspolitikken klubben har vist nå. For å gjøre FFK bedre må vi finne det svakeste leddet i førsteelleveren, og bytte ut det med den beste spilleren de kan få tak i. Har de ikke råd, så vent til de har det. Når det er gjort finner de neste svake ledd, erstatter det og finner neste svakeste ledd. Slik bygger man opp et lag. De beste blir de nestbeste ved å hente inn forsterkninger. Førsteelleveren blir til slutt reservelaget, og vi har en ny og sterk førsteellever og reserver bestående av nåværende førsteellever. Men det er ikke det som gjøres i klubben nå, nå har det blitt altfor mye stallfyll som ikke gjør annet enn å bruke opp lønnsbudsjettet og bruke opp "de ledige plassene" i stallen. I steden for å signere Hornseth & Co så kunne vi kanskje ha brukt disse pengene på en eller to skikkelig klassespillere. Nå har mye av problemet vært å få solgt disse spillerne for å gi plass til nytt stallfyll.


Nå virker det som om at pengene brenner i lomma på Eggen og at pengene må brukes med en gang. Og er det ikke nok penger på en skikkelig forsterkning, så kjøper klubben en som egentlig ikke er noe bedre enn de som er der, men de kan i hvert fall si at de har hentet forsterkninger. De forsterker dermed ikke førsteelleveren, men gjør at vi har flere jevngode spillere i stallen. Og den dagen vi virkelig får råd til en stjernespiller, så må vi først kvitte oss med de halvgode spillerne som er hentet inn bare for å hente inn spillere.  


Vi kan ikke forvente å kjempe i toppen av Tippeligaen når Piiroja (med all respekt) fremdeles er vår beste stopper selv når han spiller med brukket nese. Berthelsens skade har betydd litt for mye, de som skal erstatte ham holder ikke samme nivå. En sterk stall kan ikke bare kjøpes, den må også bygges opp. Og det tar tid. Jeg synes FFK er på god vei og at klubben gjør det meste riktig om dagen. Og i sentrum for alt det riktige ser jeg resultatene til Eggen.


Igjen, det er forskjell på å kjempe i toppen og unngå kjemping i bunnen. Og som jeg også har skrevet over, det tar tid å bygge opp en skikkelig stall, men da må dette arbeidet intensiveres nå. Da må de slutte å hente spillere som ikke blir funnet for god nok for andre Tippeligalag. Verken Tronseth eller Multaharju ble funnet gode nok for Hamkam, likevel henter Eggen spillerne og de faller igjennom. I steden for å ha kjøpt disse spillerne, så kunne de med hell brukt juniorspillere, for jeg tviler på at de hadde gjort et så mye dårligere jobb. For disse spillerne ble hentet inn som reserver, ikke for å styrke førsteelleveren.

Da er det like greit å slippe til talentene i laget de få gangene vi har hatt skader på sentrale spillere i for eksempel forsvaret. I stedet blir altså pengene som er til rådighet brukt til å hente inn middelmådige spillere som aldri vil preget laget i noen grad slik det ser ut nå. Enkelt forklart: Han bruker penger på å hente etablerte spillere som ikke har bevist noen ting i steden for å satse på juniorer som allerede er her som ikke har bevist noe på et A-lag, men som har gjort det godt på aldersbestemte lag for FFK. Ganske enkelt, gi flere som Tarik sjansen! Fordelen med juniorspillere er at vi får spillere som har gått FFK-skolen, og kanskje har et forhold til klubben i tillegg, mot en fotballspiller på jakt etter ny jobb som tar hvilken som helst klubb som gir det beste tilbudet. Juniorene har som regel også fremtiden foran seg. Selvsagt kan Eggen skyte blink og at en spiller som var elendig i et lag, kan blomstre i et annet. Men det ser ikke helt ut som Eggen klarer å plukke ut disse spillerne...

Men nå begynner denne diskusjonen å bevege seg langt utover starten på tråden...

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 25 okt 06, 11:35
Opprinnelig postet av Bedreviteren

På fem år har Eggen skapt underverker med vårt fotballag.Vi har vel ikke glemt hvor vi var? 2 opprykk, mot alle odds holdt oss i tippeligaen første året. Så på sitt fjerde år som hovedtrener møter vi og han litt motgang og presterer noe under pari. Ikke værre enn at vi sansynligvis redder plassen og kommer til Cupfinale og kanskje Europa. Men det er langtifra bra nok.......... Uansett, poenget er den voldsomme negative holdningen til Eggen for tiden er mildt sagt hoderystende historieløst og trist og være vitne til.

    Kan gjerne være med på å diskutere om vi trenger nytt blod på trenersiden, men er ikke sikker på om vi får så mye bedre. Vi er fortsatt ikke verdens navle.........

QFT

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 okt 06, 12:48

Det er viktig med litt bråk innimellom for komme videre. Rami har forsøkt å sette fokus på det som ikke er så bra, men har blitt forsøkt tiet. Det virker som om ledelsen i FFK vil at alt skal være rosenrødt. Av slikt bygger det seg opp indre murring, skulle en tro. Hvis alt er bra, og alle er fornøyde, viser undersøkelser at det da er vanlig å skylde på 3.part.

Eggen har jo blittt kritisert for dette. Det er ikke så vanskelig å merke at noe ikke er som det skal være i denne klubben, det trengs å gjøre noen grep i forkant av neste sesong, og det kommer også til å skje. Det viktigste nå er at vi beholder plassen. Det vil overraske meg stort om KTE sitter som trener i FFK til neste år. Alle gutta på laget veit nøyaktig hva han kommer til å si i garderoben før kampen og i pausen for å ildne dem opp. Vi trenger litt forandring.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 okt 06, 13:29
Opprinnelig postet av Carlsberg
Opprinnelig postet av Bedreviteren

På fem år har Eggen skapt underverker med vårt fotballag.Vi har vel ikke glemt hvor vi var? 2 opprykk, mot alle odds holdt oss i tippeligaen første året. Så på sitt fjerde år som hovedtrener møter vi og han litt motgang og presterer noe under pari. Ikke værre enn at vi sansynligvis redder plassen og kommer til Cupfinale og kanskje Europa. Men det er langtifra bra nok.......... Uansett, poenget er den voldsomme negative holdningen til Eggen for tiden er mildt sagt hoderystende historieløst og trist og være vitne til.

    Kan gjerne være med på å diskutere om vi trenger nytt blod på trenersiden, men er ikke sikker på om vi får så mye bedre. Vi er fortsatt ikke verdens navle.........

QFT

Hva står QFT for Carlsberg ??


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 25 okt 06, 14:04
Endret: 25 okt 06, 14:11
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Carlsberg
Opprinnelig postet av Bedreviteren

På fem år har Eggen skapt underverker med vårt fotballag.Vi har vel ikke glemt hvor vi var? 2 opprykk, mot alle odds holdt oss i tippeligaen første året. Så på sitt fjerde år som hovedtrener møter vi og han litt motgang og presterer noe under pari. Ikke værre enn at vi sansynligvis redder plassen og kommer til Cupfinale og kanskje Europa. Men det er langtifra bra nok.......... Uansett, poenget er den voldsomme negative holdningen til Eggen for tiden er mildt sagt hoderystende historieløst og trist og være vitne til.

    Kan gjerne være med på å diskutere om vi trenger nytt blod på trenersiden, men er ikke sikker på om vi får så mye bedre. Vi er fortsatt ikke verdens navle.........

QFT

Hva står QFT for Carlsberg ??


Quoted for truth (sitert for sannhet). En av mange småteite internett- og smsforkortelser som har blomstret de siste årene.

Edit: Et par jeg brått fant om dette:
http://en.wikipedia.org/wiki/QFT
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=QFT

Tviler på at Carlsberg mente quantitative feedback theory eller quantum field theory, så vi går for quoted for truth!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 25 okt 06, 18:11
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av GelderdEnd

spillerhetsen som har vært bedrevet i samme forum er også svært trist. Jeg forstår helt enkelt ikke poenget fra de som skriver all dritten. Hva ønsker de å oppnå?

 

Det er et godt tegn at de fleste kritikerne ikke har så skremmende mange saklige argumenter å komme med.


Kødder du eller?


Har da vært skrevet side opp og side ned om svakhetene til Eggen og argumentene har vært både saklige, begrunnede og gode! Motargumentene derimot har vært mindre saklige og til tider svake, da de stort sett har dreid seg om at Eggen ikke har hatt penger til rådighet, at det har vært andres feil, at Eggen var mannen som fikk oss opp fra 2. divisjon osv. Bortsett fra det, så har vel fåtallet av Eggen-glorifisererne kommet med noen gode argumenter, mens svakhetene har vært velargumenterte! Skal gjerne grave frem nøyaktige linker, utdrag og presiseringer hvis det har gått deg hus forbi!


Nytter ikke å leve på gamle seire - det er nåtiden som gjelder!


Har egentlig bare et spørsmål... Hvis Eggen er totalt uten mangler - hvor ligger da årsaken til at vi kjemper mot nedrykk for tredje år på rad?



Situasjonen er vel ikke like svart hvit som noen av dere forsøker å påstå, men meningene deres om hvorvidt argumentene er best for, eller imot Eggen er definitivt farget av deres egen mening i samme sak.

Uansett mening for, eller imot Eggen, er det  feil tidspunkt for en slik diskusjon. At ikke folk her inne, de fleste oppegående mennesker forstår at dette ikke er til klubbens beste, og dermed legger diskusjonen død til etter sesongslutt, er for meg en gåte.

Sett klubben behov, foran Deres eget behov for å mene noe i denne saken. Hva ønsker dere å få ut av en slik nyttesløs debatt nå mitt i serieavslutningen?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 okt 06, 00:04
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
  

Hva skulle klubben gjøre da? Betale overpris for to superstoppere som ville synes det var nedtur å spille for FFK, ettersom de egentlig er gode nok for langt bedre ligaer?

 

Nøyaktig hva burde Eggen ha gjort med dette, bortsett fra det han åpenbart har gjort fra første dag, å bygge laget gradvis bedre med en blanding av innkjøp og egne talenter?

 

Rom ble ikke bygget på én dag. Det blir ikke et topplag i norsk fotball heller, fra de ruinene Eggen overtok for fem år siden. Jeg er sikker på at hadde dere ivrige Eggen-kritikere levd i år 50 f.kr hadde dere deltatt i mordet på Cæsar - med den begrunnelse at han ikke var ambisiøs nok. Cæsar ble jo ikke en gang keiser, den fjotten.

 

Du skriver generelt gode og saklige innlegg, FlightOfTheRat.

Betrakter dog dette som lavmål fra din side.

 

I dette tilfellet blir vel det personlige behovet for intellektualisering større enn selve emnet,

...eller ?

 

Du har rett. Ikke mitt mest vellykede forsøk på å si noe enkelt. Hvis tabbekvoten er romslig nok gjør jeg et nytt forsøk:

 

I mine øyne gjør Eggen en glimrende jobb, og fortjener fornyet tillitt.

 

Sånn, det ble bedre. Man lærer så lenge man lever.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 26 okt 06, 01:48

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
I mine øyne gjør Eggen en glimrende jobb, og fortjener fornyet tillitt.

 

Skal i det lengste prøve å respektere ditt syn i denne sak... 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 okt 06, 09:05
Endret: 26 okt 06, 09:06

Til FlightOfTheRat  m.fl.

Ønsker bare å  fritt "sitere" Voltaire:

Fordi om jeg er grunnleggende uenig med dere, vil jeg forsvare deres rett til ytringer og / eller meninger til jeg dør.

 

Med fortsatt håp om. Fortsatt TL spill, Europacup, NY TRENER og 3-4 nye kvalitespillere neste år på ny Stadion.

Uansett " The future so right I gotta wear shades"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 okt 06, 09:29
Opprinnelig postet av dracula

 

Uansett " The future so right I gotta wear shades"

 

skal vel være The future is so bright.... men

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 okt 06, 10:40
Endret: 26 okt 06, 10:41

Riktig Husgutt,  beklager har jo benyttet riktig denne mange ganger tidligere.

Beklager også til Timbuktu 5 var det vel.

Ps. "Hastverk er lastverk"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 26 okt 06, 19:29
Opprinnelig postet av dracula

Riktig Husgutt,  beklager har jo benyttet riktig denne mange ganger tidligere.

Beklager også til Timbuktu 5 var det vel.

Ps. "Hastverk er lastverk"

 

Du mener Timbuk 3? De som gjorde låten altså..


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 okt 06, 23:29
Opprinnelig postet av dracula

Til FlightOfTheRat  m.fl.

Ønsker bare å  fritt "sitere" Voltaire:

Fordi om jeg er grunnleggende uenig med dere, vil jeg forsvare deres rett til ytringer og / eller meninger til jeg dør.

Med fortsatt håp om. Fortsatt TL spill, Europacup, NY TRENER og 3-4 nye kvalitespillere neste år på ny Stadion. 

 

Det var hyggelig. Jeg har ingen planer om å forsvare dine meninger.

 

Nu (som man ville sagt i Lyn), det var en spøk. Godt vi i blant kan være enige om å være uenige. Dessuten deler jeg alle dine håp for FFK, inkludert at hvem som enn trener laget til neste år vil klare å løfte FFK opp mot toppen av Tippeligaen. Synd at ingen kan si med sikkerhet hvilken trener som ville lykkes best med det. Da hadde alt vært mye greiere.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 okt 06, 00:16

En annen ting vi må huske på er at vi tok et kvantesprang fra breddeidrett til Tippeligaen på 2 år. Da er det vel kanskje ikke så rart at utviklingen bremser opp litt. Hadde vi brukt ett par tre år i 1 Div før vi gikk videre og vært der vi er nå hadde nok stemningen i forhold til Eggen vært mer positiv.

                      Så forresten at Henning Berg utelukket seg selv som ny FFK trener. Han stilte også ett stort spm tegn ved at vi skulle skifte trener sålenge vi hadde en av dem beste i faget!

 

 

 

 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 30 okt 06, 19:41
Opprinnelig postet av Bedreviteren

                      Så forresten at Henning Berg utelukket seg selv som ny FFK trener. Han stilte også ett stort spm tegn ved at vi skulle skifte trener sålenge vi hadde en av dem beste i faget!

 

Husker du hvor det var du så dette?



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340