Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt Sparta!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 11 okt 06, 17:13
Endret: 11 okt 06, 17:14

Det gleder en sarping å se at Fredrikstadfolket ønsker et sarpelag tilbake i toppen av norsk fotball. Jeg tror nok også den gjengse stadiongjengeren litt lenger opp i elva ønsker FFK alt godt (så lenge det ikke er bedre enn Sparta). Det klappes til og med når speaker opplyser at FFK scorer (riktignok er patriotismen litt større i Fossefalletgruppa, men det er jo bare artig). Tenk om vi kunne fått et lokaloppgjør i tippeligaen med slike dimensjoner, Lyn-Vålerenga ville blekne i forhold. De lokaloppgjørene som finnes i dagens tippeliga har ikke de historiske røttene som en finner i Nedre Glomma, dessuten er det få topplag som ligger så nærme hverandre geografisk (til og med Ham-Kam-Lillestrøm har jo blitt omtalt som lokaloppgjør). La oss vise, når den tid kommer, at Arne Scheie hadde rett når han uttalte at Fredrikstad-Sarpsborg er det tøffeste lokaloppgjøret i landet. Beklager Moss og Halden, det blir liksom ikke helt det samme.

 

Mange sarpinger tok nok turen til Fredrikstad og støttet FFK da dere klatret i divisjonene, samtidig som vi hadde tre jevngode tredjedivisjonslag. Og fortsatt er det nok en del som drar 17 kilometer sydover på søndagene, forhåpentligvis primært når Sparta spiller borte. Det er mulig jeg tråkker over streken nå, men er det mulig å be om Fredrikstadfolkets støtte de siste kampene våre? På søndag klokken 15.00 spiller vi en livsviktig kamp mot Follo. FFK har vel bortekamp mot Tromsø. Tenk så moro det hadde vært med en liten invasjon av frekstingær på Sarpsborg Stadion. Det er vel sikkert  noen av dere som ikke tar turen nordover, og siden kampen vår er ferdig klokken 17.00, rekker dere jo fint hjem til Fotball-xtra. Så jeg er frimodig og oppfordrer dere til å møte opp og støtte Sparta i vår kamp for å overleve i Adeccoligaen.

 

Dersom vi overlever i år, tror jeg at tanken om et lokaloppgjør kommer mye nærmere. Det jobbes med å øke budsjettet fra ti til femten millioner kroner. Med de varslede innsparingene hos Moss betyr det at Sparta fort er Østfolds neste største klubb (økonomisk). Jeg ser også på det som posis ivt at SFK er på vei inn i samarbeidet. Noen av dere her har jo gitt uttrykk for at det først og fremst er SFK som er klubben i Særp, noe jeg på sett og vis kan forstå. Allikevel tror jeg ikke vi kommer noen vei dersom vi ikke samarbeider her oppe, og det blir jo spennende å se hvilken form samarbeidet tar. Vi blir selvfølgelig satt tilbake dersom vi skulle rykke ned, men forhåpentligvis ikke mer enn at vi er tilbake allerede i 2008. Forhåpentligvis blir ikke det aktuelt, for med støtte fra frekstingær berger vi plassen i år. Og da er de klassiske lokaloppgjørene ikke lenger en fremmed tanke, og Nedre Glomma er igjen blant de største kraftsenterne i norsk fotball.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 okt 06, 19:01
Støtte dere ?? Helt uaktuellt.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 11 okt 06, 19:18

hehehehe er så enig ække hat derby mot moss vettu:P  hadde vært JÆVLI morro med fredrikstad og sarpsborg i tippeligaen:D men først må dere samle dere i særp!!!!!!!!!!!!

by the way, jeg takke turen 17 km hjemmefra for å se på feil lag;) er mot mine prinsipper:P hehe

jeg vil også tru at FFK-SFK er den beste godbiten av lokal oppgjør i norge:D  med mest tradisjoner. å hvis Arne Gud har sakt det så er det jo sant!

men følger med dere i avisene og på nette;) savner lillebror:(

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 11 okt 06, 19:22
Lykke til!

Tar imot Særp med åpne armer i 1000 av 1000 ganger fremfor mossingene!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 11 okt 06, 19:36
støtter aldri sarpinger!!! det er lavmål!!! jeg håper sparda rykker ned!!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 okt 06, 20:03
heller sparta en moss

---------------------------

http://keiko99.net


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1133

Lagt til: 11 okt 06, 20:03

Håper dem klarer seg jeg! jubler alltid ved sparta skoring.... moss derimot....

Fint og om sparta kan la talentene våre få prøve seg i 1 divisjon så de blir bedre når vi tar dem opp i a stallen eventuelt inn på laget.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 11 okt 06, 20:10
Håper Sparta rykker ned jeg Da kan jeg mobbe faren til dattera mi som er ihuga Sparta-fan. Må få han ned på jorda!!!!

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1133

Lagt til: 11 okt 06, 20:43
håper ikke dattera di har blitt splitta da siden faren elsker sparta....

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 11 okt 06, 23:06

Støtter helt klart Sarpsborg Fotballen. Vi trenger et lokaloppgjør som Fredrikstad mot Sarpsborg i TL. Selvfølgelig trenger Sparta ett par år til i Adecco, men som trådstarter skriver, de er snart det naturlige toer laget i Østfold. Ser ikke bort fra at jeg tar en tur til Sarp på søndag, og scorer Sparta klapper jeg :-). Når jeg er på Melløs klapper jeg alltid når bortelaget scorer, det er noe veldig usympatisk over den klubben, byen og folka som har vært så uheldige i livet at de er født der. Stakkars jævler.

 

Lykke til SPARTA

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 11 okt 06, 23:13

Jeg takker for støtten, som forventet er de fleste positive (de negative av dere har nok røtter i hockeymiljøet vil jeg tro). Har jeg med denne tråden fått med meg en freksting oppover i elva så er jeg fornøyd. Men det er bare fint om flere henger seg på.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 okt 06, 00:24

Vel, jeg fløtta dog til Sarp for snart 2 år siden, men å heie på Sparta, nei et sted for grensen gå. Håper dere rykker ned, slik at jeg kan få stoppet kjeften på sjefen min. Han er Fredrikstadhater Deluxe.....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 12 okt 06, 10:05
Nei, dattera mi er jo født i Fredrikstad så hun må jo bare være FFK-supporter Og han flytter jo snart til Fredrikstad for å komme nærmere henne. Da kan hun ikke annet enn å bli ffk-supporter

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 okt 06, 11:02

Opprinnelig postet av keiko99
heller sparta en moss

Ja for guds skyld !

Jeg er utflytter fra Gressvik og bor i "nærheten" av den byn. (...den kjæligheten) og siden guttungen er på talentutviklinga der er jeg ikke HELT i mot døm..he..he..

Men det håkki driten er det vel ingen som følger med på lenger ?

Oy jeg feirer foresten et lite personlig jubileum: innlegg nr 666 er ikke hverdagskost

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 okt 06, 11:15
Opprinnelig postet av Brukernavn
Oy jeg feirer foresten et lite personlig jubileum: innlegg nr 666 er ikke hverdagskost

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 12 okt 06, 13:15
Tja...heller Sparta enn Moss, men det passer fint at de ligger og kaver i bunn av 1.divisjon.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 okt 06, 13:23
Opprinnelig postet av kenneth
Tja...heller Sparta enn Moss, men det passer fint at de ligger og kaver i bunn av 1.divisjon.


For min del så klinger hverken Sparta el. Moss i mine ører. Det er Sarpsborg ( SFK ) som gjør det . Så jeg vil heller ha opp SFK til Adecco, og Sparta og Moss ned.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 12 okt 06, 13:30
Endret: 12 okt 06, 13:31
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av kenneth
Tja...heller Sparta enn Moss, men det passer fint at de ligger og kaver i bunn av 1.divisjon.


For min del så klinger hverken Sparta el. Moss i mine ører. Det er Sarpsborg ( SFK ) som gjør det . Så jeg vil heller ha opp SFK til Adecco, og Sparta og Moss ned.

hehe, faktisk enig i dette, men jeg tar fortsatt sparte fremfor Moss! Så for meg må det bli

Sarpsborg FK >>> Sparta > Moss

Kampene mot SFK var de eneste storkampene jeg opplevde som ung pjokk på fotballtur med fader`n!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 12 okt 06, 15:06
Endret: 12 okt 06, 15:09
Jeg skjønner nostalgien knyttet til SFK, men nå er det faktisk sånn at Sparta og SFK drøfter et samarbeid. Siste nytt  i den forbindelse er faktisk akkurat publisert på SA: Drøftelsene er avsluttet, ting ser positivt ut og det skal vel diskuteres litt i SFKs styre denne uken. Det skal bli spennende å se hvilken form et eventuelt samarbeid tar. Uansett får vi forhåpentligvis et lag som hele byen kan stå bak, akkurat som hele Fredrikstad står bak FFK (det er vel ikke så lenge siden en knivet seg i mellom i plankebyen heller). Altså ville et lokaloppgjør, selvfølgelig på 16. mai, blitt en folkefest uten like. Den aktuelle byen ville være kledd i blått og rødt, og sarpingær og frekstingær ville vært med på å skape et unikt derby også på tribunen og i gatene. 

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1133

Lagt til: 12 okt 06, 15:28
Det hadde vert konge, savner et ordentli lokaloppgjør.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 12 okt 06, 16:19

hadde vært helt suverent å hatt lokalderby mot sarp:D i tippeligaen vel å merke:P  jeg er sterkt knytta til hockey miljøet og ønsker dere alt godt::)   (bare dere er hakke dårligere en oss):P

hva er stjernen uten sparta? hva er sparta uten stjernen`?

hva er fredrikstad uten sarp? hva er fredrikstad med sarp?

hilsen bever som drømmer om at HATDERBY over alle norske derby ,igjen skal bli en virkelighet;)

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 12 okt 06, 17:13
Endret: 12 okt 06, 17:13

Knakende godt sagt av hvedvalen!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 okt 06, 18:23
Men jeg synes ikke det er noe klang over Sparta uansett, selv om dette hadde blitt for et derby å regne.

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 13 okt 06, 10:13

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Men jeg synes ikke det er noe klang over Sparta uansett, selv om dette hadde blitt for et derby å regne.

 

Hvilken klang er det du savner?

 

Og hva ER det egentlig med denne SFK-fetisjen som noen Fredrikstad-folk har, men som særdeles få sarpinger har? (publikumssnitt på 80 denne sesongen er jo "imponerende")

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 13 okt 06, 11:17

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av kenneth
Tja...heller Sparta enn Moss, men det passer fint at de ligger og kaver i bunn av 1.divisjon.


For min del så klinger hverken Sparta el. Moss i mine ører. Det er Sarpsborg ( SFK ) som gjør det . Så jeg vil heller ha opp SFK til Adecco, og Sparta og Moss ned.

 

Vil ikke ha noen av de laga i Adecco-ligaen. Kan gjerne spille i andre divisjon alle de for min del. Når det er sagt så er det jo bra å ha et av de i første divisjon som vi kan snappe opp talenter fra

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 13 okt 06, 11:21
Opprinnelig postet av spartasupporter

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Men jeg synes ikke det er noe klang over Sparta uansett, selv om dette hadde blitt for et derby å regne.

 

Hvilken klang er det du savner?

 

Og hva ER det egentlig med denne SFK-fetisjen som noen Fredrikstad-folk har, men som særdeles få sarpinger har? (publikumssnitt på 80 denne sesongen er jo "imponerende")

 

Ikke for å være frekk, men hvorfor har du brukernavn på ffk-supporter når du kaller deg spartasupporter?

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 okt 06, 14:09
Endret: 13 okt 06, 14:11
Opprinnelig postet av spartasupporter

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Men jeg synes ikke det er noe klang over Sparta uansett, selv om dette hadde blitt for et derby å regne.

 

Hvilken klang er det du savner?

 

Og hva ER det egentlig med denne SFK-fetisjen som noen Fredrikstad-folk har, men som særdeles få sarpinger har? (publikumssnitt på 80 denne sesongen er jo "imponerende")



Har vokst opp med Sarpsborg som det store navnet i Særp. Selv om du er spartasupporter, så er vel du kun det fordi det er det beste laget i Særp for øyeblikket. Sparta har vel kun vært oppe i toppen i Norge en liten periode , når ??, var da keeper-Halvorsen sto i mål , men den historien der er altfor langt tilbake for min del. I nyere tid har Sparta prestert null og niks. Ja, jeg har opplevd lokaloppgjør mellom Sarpsborg og Fredrikstad, også når begge lå i toppen. Skjønner du ikke hva jeg mener med klang nå heller, så må du være rimelig trang i nøtta.

Siste setningen din bare fnyser jeg av. At det er få sarpinger som tenker på SFK som et stort lag nå, er vel bare rett og rimelig, så lenge Sparta ligger divisjonen ovenfor. Dere som holder med Sparta nå, er bare med på en hyp-bølge. Hadde SFK vært i Addeco i stedenfor, så hadde dere holdt med det laget i steden.

Etter alderen å dømme så har jo ikke du opplevd noe rundt Sarpefotballen, så egent. så forstår jeg godt hvorfor du ikke har noe forhold til SFK, de har vel ikke vært noe i din levetid.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 13 okt 06, 16:11

helt enig med deg der rune, er masse sarpinger som iriterer seg over at det er sparta som er laget å ikke SFK. har hørt mange si at de ville dratt hvis det var SFK som var i 1 div . 

men som stjernne supporter har ikke jeg noe problem med å hate et lag som heter sparta:P så det er et fett for meg hehe.

men det jeg sier først må dere sammle dere til ET lag , jeg mener at dette burde blitt SARPSBORG FOTBALL KLUBB med blå og hvite striper!!!  er ikke være en å slå sammen klubbene , bytte drakter å navn på det laget som er i 1 div:P

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 13 okt 06, 17:01
Endret: 13 okt 06, 17:01
Uff, ikke samle dere om "Sarpsborg Fotball klubb"... Da tror jeg dere blir enda mer mobbet enn Plankehaugen "får" sine bannere.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 okt 06, 00:18
hvordan går det våre X-FFK spillere da ?

---------------------------

http://keiko99.net


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 14 okt 06, 03:05

Opprinnelig postet av keiko99
heller sparta en moss

Heller Sparta en Moss??

Hvordan har det seg??

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 okt 06, 10:43
Det er vil fordi vi FFK-supportere ikke er så glad i Moss, både laget og byen..... Men jeg sier som Ole Brumm : "Jatakk begge deler" 

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 okt 06, 10:55
ikke over mitt lik at jeg ønsker moss noe annet sted en lengere ned...

Da vil jeg heller se sparta.

---------------------------

http://keiko99.net


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 14 okt 06, 11:00
Sparta går føre Moss helt klart, alltid moro når Sparta vinner men med Moss er det ikke det, sånn er det bare....

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 14 okt 06, 11:05

Særdeles hyggelig lesning for en sarping nå på lørdag formidag.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 14 okt 06, 11:07
Ikke sant, hehe, men ingenting går føre FFK

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 14 okt 06, 11:13
Endret: 14 okt 06, 11:13
Det hadde jo nesten blitt for ille. Vi får være patrioter på hver vår side, men det er hyggelig at vi har en slik sunn rivalisering. Som hvedvalen sa, hvor mye betyr ikke de to byene for hverandre? Med begge byer representert i toppen hadde vi jo fått et lokaloppgjør som de bare kan drømme om andre steder. Det er Nedre Glomma som historisk sett er tyngdepunktet i norsk fotball. Jeg håper fortsatt på litt støtte til morgendagens kamp mot Follo.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 14 okt 06, 11:16
Du skal vite at det er mange fra Fredrikstad som drar på kamp i Sarpsborg, særlig de litt eldre som husker gamle dager, ser kun på min pappa selv, han er vel alltid der oppe og titter, men han er gammel FFK spiller og husker den tiden hvor østfold var fotballregion nummer 1. Så vi får håpe mange støtter opp da, er jo mange særpinger som holder med og ser på FFK og da.

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 14 okt 06, 11:43

Meget hyggelige opplysninger, ffk-4ever. Vi får støtte hverandre på vei opp til den absolutte toppen i nors fotball, så kan den virkelige rivaliseringen slå ut i full blomst der.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 okt 06, 11:59
gi meg litt info om våre X spillere da så blir jeg enda mere fornøyd

---------------------------

http://keiko99.net


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 14 okt 06, 12:01
De klarer seg vel godt de Keiko,hehe de kommer jo fra FFK da

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 14 okt 06, 12:24

Angående tidligere ffk-ere:

 

Rino Hansen: Var føstekeeper fram til slutten av august, veldig variabel i spillet sitt. Nå er Thomas Sandem den ubestridte førstekeeperen og Rino legger opp etter sesongen for å bli keepertrener i Østsiden.

 

Jørgen Pettersen: Er visekaptein, og spiller som regel godt når han er skadefri. Er nok blant Adeccoligaens beste hodespillere, men desverre er han veldig skadeplaget. Har vært ute siden medio august og kommer nok ikke tilbake denne sesongen. Er også noe usikkert hvorvidt han ville forsvart en plass i ellever`n nå, da Tronseth og Arthur Faranchuck har utviklet et veldig godt samspill.

 

Richard Olsen: Har fått store deler av sesongen ødelagt grunnet skade. Imponerte faktisk i begynnelsen og henviste Atrhur til benken. Har ikke klart å spille seg inn på laget etter skadeavbrekket på tre-fire måneder.

 

Are Tronseth: Hadde en svak kamp mot Hønefoss sist, ellers er nok han den beste forsterkningen vår i år. Utrolig god i plasseringsspillet og dominerer til tider kampene. Rart at en så markant  Adeccoligaspiller faller gjennom i eliten.

 

Bjørnar Johannesen: Kaptein, og blant våre bedre spillere. Spiller sjelden en dårlig kamp, men det hender heller ikke ofte at han klarer å dominere kampene. I FFK hevet han seg nok veldig på gunn av gode medspillere, og han sliter nok mer når ansvaret faller på han (kanskje heller ikke den fødte kaptein). Men som sagt, han er av våre bedre spillere.

 

Mommo: Desverre en skuffelse. Fikk nesten hele vårsesongen ødelagt på grunn av skade, men imponerte når han fikk sjansen og putta også et par ganger. Så stagnerte det litt, og nå er han lånt ut til Raufoss for resten av sesongen.

 

Martin Wiig: Litt delte meninger om han. Scorer ikke mye (bare en gang så langt) og brenner en del sjanser. Allikevel synes i hvert fall jeg at han hever laget. Er utrolig god til å holde på ballen, har god teknikk og velger alltid gode løsninger. Har kun spilt på kanten, og han vil kanskje heve seg enda mer som midtspiss (hvor han selv foretrekker å spille).  

 


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 14 okt 06, 12:29

ja helt klart heller sarpsborg en moss. ikke si at du hele denne tiden har trudd at ffk-moss var hatderbyet nr 1 i østfold?  da har du skammelig feil ialefall.

hvis du vil se hat så dra på en stjernen -sparta kamp;) det vil bli samme hatet mot sarpingene hvis de rykker opp(bare i større dimensjoner da selvsagt)

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 okt 06, 12:43
Til Sarpingen..  meget koslig å høre..  håper dere holder plassen i 1 div nå og kommer sterkere tilbake.. Jeg jublet da sparta slo moss

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 okt 06, 12:43
Jeg tror du missforsto meg. Jeg mente gjerne begge to ned, men hvis jeg måtte velge et lag ned, så er det selvfølgelig Måss.. Det ser faktisk ut til at vi får ønsket våres oppfylt til neste år, hvis økonomien til Måss ikke bedrer seg..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 14 okt 06, 12:45
Endret: 14 okt 06, 12:48

Nok en gang bukker og takker jeg for støtten!

 

Fint med denne forbødringen, kanskje vi kunne hatt et feller supportertreff en gang? 


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 14 okt 06, 12:54
supportertreff hadde vært kult. men det blir vel kanskje vanskelig å gjennomføre.  men hvis vi møter dere i cupen eller eventuelt i serien så er jo det høyaktuelt:)

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 14 okt 06, 13:09

Opprinnelig postet av Holters
Lykke til!

Tar imot Særp med åpne armer i 1000 av 1000 ganger fremfor mossingene!

 

Fortsatt stor fare for at du må ta imot såvel mossinger som sarpinger til året Holters!  Gjør døren høy, gjør porten vid!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 14 okt 06, 18:31
Da er vi hvertfall sikra 6 poeng og værdens minste pusekatt!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 14 okt 06, 22:20
Opprinnelig postet av Hjælmen
Da er vi hvertfall sikra 6 poeng og værdens minste pusekatt!
Faen så frekk da! voks opp Hjælmen!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 okt 06, 12:08
Hvordan går det med Dylan Macallister da ?

---------------------------

http://keiko99.net


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 15 okt 06, 13:45
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av spartasupporter

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Men jeg synes ikke det er noe klang over Sparta uansett, selv om dette hadde blitt for et derby å regne.

 

Hvilken klang er det du savner?

 

Og hva ER det egentlig med denne SFK-fetisjen som noen Fredrikstad-folk har, men som særdeles få sarpinger har? (publikumssnitt på 80 denne sesongen er jo "imponerende")



Har vokst opp med Sarpsborg som det store navnet i Særp. Selv om du er spartasupporter, så er vel du kun det fordi det er det beste laget i Særp for øyeblikket. Sparta har vel kun vært oppe i toppen i Norge en liten periode , når ??, var da keeper-Halvorsen sto i mål , men den historien der er altfor langt tilbake for min del. I nyere tid har Sparta prestert null og niks. Ja, jeg har opplevd lokaloppgjør mellom Sarpsborg og Fredrikstad, også når begge lå i toppen. Skjønner du ikke hva jeg mener med klang nå heller, så må du være rimelig trang i nøtta.

Siste setningen din bare fnyser jeg av. At det er få sarpinger som tenker på SFK som et stort lag nå, er vel bare rett og rimelig, så lenge Sparta ligger divisjonen ovenfor. Dere som holder med Sparta nå, er bare med på en hyp-bølge. Hadde SFK vært i Addeco i stedenfor, så hadde dere holdt med det laget i steden.

Etter alderen å dømme så har jo ikke du opplevd noe rundt Sarpefotballen, så egent. så forstår jeg godt hvorfor du ikke har noe forhold til SFK, de har vel ikke vært noe i din levetid.

 

Herregud, hvor dum er du?

 

Makan til belæring og personkarakteristikker er det heldigvis sjelden man opplever.

Jeg kan ha en liten historietime for deg ettersom du debatterer og gir folk "tags" uten å vite hva du prater om.

For min del er jeg Sparta-supporter fordi jeg har vokst opp i nærheten av klubbhuset og fordi at klubben også fronter elitesatsingen i fotballsamarbeidet. Det er altså IKKE fordi det er det beste laget i øyeblikket.

Sparta har - til din info - fire cupmesterskap (tre  AIF) og et seriemesterskap (region, slik det var den gang). Like liten nytteverdi som FFKs historie.

Å si at Sparta har prestert null og niks i nyere tid er å ta av seg hatten for dumskapen. For det første er det fotballsamarbeidet, som ditt kjære SFK nekter å være med i, og alt hva det innbærer med samarbeid på mange fronter, spillerutvikling osv. Knall! Dessuten er det et ikke ubetydelig sportslig oppsving ved å rykke opp helt til Adeccoligaen omtrent uten penger (sett i sammenlikning med Høili som betalte opprykk) og med lokale ledere, trenere og spillere. Riktignok noen utenbys fra, men enhver statistikk vil vise deg at det er den klubben med flest lokale/egenutviklede spillere både i fjor og i år. Det er f**n meg bra gjort.

Jeg er ikke trang i nøtta, som du kledelig nok antyder, men du får selvsagt ha klangen helt for deg selv.

 

Fnys i vei, min gode mann! Husk lommetørkle! Jeg hadde selvsagt ikke fulgt SFK hvis de var i Adeccoligaen. Like lite trolig som at alt bare er en hype. Men det kjenner kanskje DU og andre FFK-supportere til; hvor var dere da klubben hadde 300 tilskuere i 2001?

 

Nisse! God jul

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 15 okt 06, 13:46

Opprinnelig postet av keiko99
Hvordan går det med Dylan Macallister da ?

 

Skikkelig dårlig. Scoret ett mål på seks kamper, og det var på et straffespark han stjal fra Bjørnar. Flopper også i Adeccoligaen. Håpløst

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 15 okt 06, 13:48
Opprinnelig postet av Hjælmen

Opprinnelig postet av keiko99
heller sparta en moss

Heller Sparta en Moss??

Hvordan har det seg??

 

 

Merkelig. Jeg har et helt ålreit forhold til Moss. Kanskje fordi så mange sarpinger har spilt der at jeg aldri har noe annet forhold til Moss FK enn at det lokaloppgjør og ekstra moro/surt å tape. Men ikke mer enn det.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 okt 06, 16:04

 

Og hva ER det egentlig med denne SFK-fetisjen som noen Fredrikstad-folk har, men som særdeles få sarpinger har? (publikumssnitt på 80 denne sesongen er jo "imponerende")

[/quote]

Har vokst opp med Sarpsborg som det store navnet i Særp. Selv om du er spartasupporter, så er vel du kun det fordi det er det beste laget i Særp for øyeblikket. Sparta har vel kun vært oppe i toppen i Norge en liten periode , når ??, var da keeper-Halvorsen sto i mål , men den historien der er altfor langt tilbake for min del. I nyere tid har Sparta prestert null og niks. Ja, jeg har opplevd lokaloppgjør mellom Sarpsborg og Fredrikstad, også når begge lå i toppen. Skjønner du ikke hva jeg mener med klang nå heller, så må du være rimelig trang i nøtta.

Siste setningen din bare fnyser jeg av. At det er få sarpinger som tenker på SFK som et stort lag nå, er vel bare rett og rimelig, så lenge Sparta ligger divisjonen ovenfor. Dere som holder med Sparta nå, er bare med på en hyp-bølge. Hadde SFK vært i Addeco i stedenfor, så hadde dere holdt med det laget i steden.

Etter alderen å dømme så har jo ikke du opplevd noe rundt Sarpefotballen, så egent. så forstår jeg godt hvorfor du ikke har noe forhold til SFK, de har vel ikke vært noe i din levetid.[/quote]

 

Herregud, hvor dum er du?

 

Makan til belæring og personkarakteristikker er det heldigvis sjelden man opplever.

Jeg kan ha en liten historietime for deg ettersom du debatterer og gir folk "tags" uten å vite hva du prater om.

For min del er jeg Sparta-supporter fordi jeg har vokst opp i nærheten av klubbhuset og fordi at klubben også fronter elitesatsingen i fotballsamarbeidet. Det er altså IKKE fordi det er det beste laget i øyeblikket.

Sparta har - til din info - fire cupmesterskap (tre  AIF) og et seriemesterskap (region, slik det var den gang). Like liten nytteverdi som FFKs historie.

Å si at Sparta har prestert null og niks i nyere tid er å ta av seg hatten for dumskapen. For det første er det fotballsamarbeidet, som ditt kjære SFK nekter å være med i, og alt hva det innbærer med samarbeid på mange fronter, spillerutvikling osv. Knall! Dessuten er det et ikke ubetydelig sportslig oppsving ved å rykke opp helt til Adeccoligaen omtrent uten penger (sett i sammenlikning med Høili som betalte opprykk) og med lokale ledere, trenere og spillere. Riktignok noen utenbys fra, men enhver statistikk vil vise deg at det er den klubben med flest lokale/egenutviklede spillere både i fjor og i år. Det er f**n meg bra gjort.

Jeg er ikke trang i nøtta, som du kledelig nok antyder, men du får selvsagt ha klangen helt for deg selv.

 


 

Nisse! God jul

[/quote]

Når jeg mener å prestere, da tenker jeg mesterskap. At Sparta har greid å karre seg opp fra sumpa er bare ta av seg hatten for.

Hvis ikke du hadde fulgt SFK hvis de hadde hatt plassen i stedenfor, så viser det bare karakterstyrke fra din side. Men jeg tror flesteparten av de som går på Spartakampene tenker annerledes en deg. Jeg å er erke-FFK-supporter til de grader, og hvis f.eks. Lisleby event. Østsiden hadde ligget høyere enn oss, så hadde jeg aldri gått på disses kamper.

Hvor jeg var i 2001 ?? Har kun gått glipp av 1 hjemmekamp fra 2000-2006, og det var kampen mot Ham.Kam. 28/9-2003: Seier 4-1. Da var jeg i syden.

Men den kampen jeg har vært på som har vært minst tilskuere er : Siste hjemmekamp før nedrykk til 2.div., 27/9-1992, seier 3-2 over Pors. På den kampen var det ikke mer enn ca. 150 tilsk., og tenk jeg var en av dem.
Så jeg vil i hvertfall ikke si at jeg har vært med på noen hyp. Jeg har vært pal på stadion så lenge jeg kan huske. Kanskje det er derfor jeg har fått klengenavn i senere tid " Stadion ".

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 15 okt 06, 16:07
Endret: 15 okt 06, 16:08

 

Fnys i vei, min gode mann! Husk lommetørkle! Jeg hadde selvsagt ikke fulgt SFK hvis de var i Adeccoligaen. Like lite trolig som at alt bare er en hype.

 

 

 

 

sier det igjen sammle dere om 1 KLUBB !!!!!!!! alle sarpinger

 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 15 okt 06, 16:12
Opprinnelig postet av Rune Haugen

 

Og hva ER det egentlig med denne SFK-fetisjen som noen Fredrikstad-folk har, men som særdeles få sarpinger har? (publikumssnitt på 80 denne sesongen er jo "imponerende")



Har vokst opp med Sarpsborg som det store navnet i Særp. Selv om du er spartasupporter, så er vel du kun det fordi det er det beste laget i Særp for øyeblikket. Sparta har vel kun vært oppe i toppen i Norge en liten periode , når ??, var da keeper-Halvorsen sto i mål , men den historien der er altfor langt tilbake for min del. I nyere tid har Sparta prestert null og niks. Ja, jeg har opplevd lokaloppgjør mellom Sarpsborg og Fredrikstad, også når begge lå i toppen. Skjønner du ikke hva jeg mener med klang nå heller, så må du være rimelig trang i nøtta.

Siste setningen din bare fnyser jeg av. At det er få sarpinger som tenker på SFK som et stort lag nå, er vel bare rett og rimelig, så lenge Sparta ligger divisjonen ovenfor. Dere som holder med Sparta nå, er bare med på en hyp-bølge. Hadde SFK vært i Addeco i stedenfor, så hadde dere holdt med det laget i steden.

Etter alderen å dømme så har jo ikke du opplevd noe rundt Sarpefotballen, så egent. så forstår jeg godt hvorfor du ikke har noe forhold til SFK, de har vel ikke vært noe i din levetid.[/quote]

 

Herregud, hvor dum er du?

 

Makan til belæring og personkarakteristikker er det heldigvis sjelden man opplever.

Jeg kan ha en liten historietime for deg ettersom du debatterer og gir folk "tags" uten å vite hva du prater om.

For min del er jeg Sparta-supporter fordi jeg har vokst opp i nærheten av klubbhuset og fordi at klubben også fronter elitesatsingen i fotballsamarbeidet. Det er altså IKKE fordi det er det beste laget i øyeblikket.

Sparta har - til din info - fire cupmesterskap (tre  AIF) og et seriemesterskap (region, slik det var den gang). Like liten nytteverdi som FFKs historie.

Å si at Sparta har prestert null og niks i nyere tid er å ta av seg hatten for dumskapen. For det første er det fotballsamarbeidet, som ditt kjære SFK nekter å være med i, og alt hva det innbærer med samarbeid på mange fronter, spillerutvikling osv. Knall! Dessuten er det et ikke ubetydelig sportslig oppsving ved å rykke opp helt til Adeccoligaen omtrent uten penger (sett i sammenlikning med Høili som betalte opprykk) og med lokale ledere, trenere og spillere. Riktignok noen utenbys fra, men enhver statistikk vil vise deg at det er den klubben med flest lokale/egenutviklede spillere både i fjor og i år. Det er f**n meg bra gjort.

Jeg er ikke trang i nøtta, som du kledelig nok antyder, men du får selvsagt ha klangen helt for deg selv.

 


 

Nisse! God jul

[/quote]

Når jeg mener å prestere, da tenker jeg mesterskap. At Sparta har greid å karre seg opp fra sumpa er bare ta av seg hatten for.

Hvis ikke du hadde fulgt SFK hvis de hadde hatt plassen i stedenfor, så viser det bare karakterstyrke fra din side. Men jeg tror flesteparten av de som går på Spartakampene tenker annerledes en deg. Jeg å er erke-FFK-supporter til de grader, og hvis f.eks. Lisleby event. Østsiden hadde ligget høyere enn oss, så hadde jeg aldri gått på disses kamper.

Hvor jeg var i 2001 ?? Har kun gått glipp av 1 hjemmekamp fra 2000-2006, og det var kampen mot Ham.Kam. 28/9-2003: Seier 4-1. Da var jeg i syden.

Men den kampen jeg har vært på som har vært minst tilskuere er : Siste hjemmekamp før nedrykk til 2.div., 27/9-1992, seier 3-2 over Pors. På den kampen var det ikke mer enn ca. 150 tilsk., og tenk jeg var en av dem.
Så jeg vil i hvertfall ikke si at jeg har vært med på noen hyp. Jeg har vært pal på stadion så lenge jeg kan huske. Kanskje det er derfor jeg har fått klengenavn i senere tid " Stadion ".[/quote]

 

 Det som er Rune, er at alle på stadion, det vil si nesten samtlige av 8000 påstår at dem var på stadion jevnlig i 2.divisjon. Det er litt rart det? Men jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har vært mer eller mindre fast på stadion, (klokkesvingen alene) siden FFK-Lørenskog. Det regna, vi vant 1-0 etter scoring av Øivind Johansen(mener jeg å huske), og Czwartek spilte. Den kampen hadde jeg sutret meg til ,jeg var ganske lite, og det angrer jeg ikke på i dag...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 okt 06, 16:59
Opprinnelig postet av spartasupporter

Opprinnelig postet av keiko99
Hvordan går det med Dylan Macallister da ?

 

Skikkelig dårlig. Scoret ett mål på seks kamper, og det var på et straffespark han stjal fra Bjørnar. Flopper også i Adeccoligaen. Håpløst

merklig at macallister enda ikke har skjønt hvorfor han ble vraket i brann og lyn.. Han må jo gjøre noe med sin innstiling til å være en fotball spiller da

---------------------------

http://keiko99.net


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1133

Lagt til: 15 okt 06, 17:01
Gratulerer med 3 viktige poeng mot follo i dag! jubla like mye som det var FFK som vant! håper dere klarer dere!

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 15 okt 06, 17:53
Opprinnelig postet av hedvalen

Fnys i vei, min gode mann! Husk lommetørkle! Jeg hadde selvsagt ikke fulgt SFK hvis de var i Adeccoligaen. Like lite trolig som at alt bare er en hype.

 

 sier det igjen sammle dere om 1 KLUBB !!!!!!!! alle sarpinger

 

 

 

Vi HAR jo det. For lenge siden. Følg med, min gode mann. At SFK ikke vil være med får være deres sak. De har null og ingenting å bidra med som kan styrke Sparta uansett, men det er sikkert en fin nest-beste klubb i samarbeidet som kan låne spillere evt.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 okt 06, 19:56
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av spartasupporter

Opprinnelig postet av keiko99
Hvordan går det med Dylan Macallister da ?

 

Skikkelig dårlig. Scoret ett mål på seks kamper, og det var på et straffespark han stjal fra Bjørnar. Flopper også i Adeccoligaen. Håpløst

merklig at macallister enda ikke har skjønt hvorfor han ble vraket i brann og lyn.. Han må jo gjøre noe med sin innstiling til å være en fotball spiller da


Han putta jo idag, da.

Sparta Sarpsborg – Follo 2-0 (0-0)
Sarpsborg stadion, 992 tilskuere.
Mål: 1-0 Makthar Thioune (str. 56), 2-0 Dylan Macallister (88).

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 19 okt 06, 23:09

quote=keiko99]ikke over mitt lik at jeg ønsker moss noe annet sted en lengere ned...

Da vil jeg heller se sparta.[/quote]

Liker ingen av de laga. Sparta er jo mer en erkefiende enn moss, så skjønner ikke hvorfor du sier det. Hater Sparta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 okt 06, 00:31
Opprinnelig postet av schpa84]

quote=keiko99

ikke over mitt lik at jeg ønsker moss noe annet sted en lengere ned...

Da vil jeg heller se sparta.

Liker ingen av de laga. Sparta er jo mer en erkefiende enn moss, så skjønner ikke hvorfor du sier det. Hater Sparta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[/quote]jeg har min mening og du din.. slik vil verden alltid være

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 okt 06, 00:34
Opprinnelig postet av keiko99]
Opprinnelig postet av schpa84

quote=keiko99

ikke over mitt lik at jeg ønsker moss noe annet sted en lengere ned...

Da vil jeg heller se sparta.

Liker ingen av de laga. Sparta er jo mer en erkefiende enn moss, så skjønner ikke hvorfor du sier det. Hater Sparta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har min mening og du din.. slik vil verden alltid være [/quote]

Jeg ser helst at alle laga rundt oss er minst 1 divisjon lenger ned enn oss. Lettere å få tak i de beste spillerne demmes da, hvis vi trenger dem.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 okt 06, 23:31
Sarpinger er et "hyggelig" folk. Det er faktisk våre "blodsbrødre". De fleste sarpinger har en slektning i Fredrikstad og omvendt.
Vi er en stor region, som vi drar utnyttelse av i begge byer.
Sarpsborg er faktisk en stor idretsby. På høyt nivå har de ishockey, golf, innebandy, motorsport...osv. Og ingenting vil glede meg mer om sarpefotballen tok enda et steg.
Jeg jobber sammen med mange sarpinger, som støtter FFK. Står sammen med noen av de på plankehaugenfeltet også. ......ja de ser faktisk ut som ekte fredrikstadgutter med....rødt skjærf!!

Moss derimot, kan løpe rundt i villfarelse på sin friidretsplass. Hvem bryr seg?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 okt 06, 00:33
tok et langt steg mot fornyet kontrakt i dag hvertfall, 2-1 over m/s og 2 poeng bak mosseidiotene. tenk så fett om de tilogmed hadde passert moss på tabellen!

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 23 okt 06, 13:21

Opprinnelig postet av Snæbbis
tok et langt steg mot fornyet kontrakt i dag hvertfall, 2-1 over m/s og 2 poeng bak mosseidiotene. tenk så fett om de tilogmed hadde passert moss på tabellen!

 

Ja! Moss maser om å være østfolds stolthet, men er i realiteten Østfolds tredje beste lag. Snakk om ikke å ha gangsyn :-)

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 25 okt 06, 16:19

Ja, kommer det mange frekstingær til Sarpsborg på søndag? Klokken 13.00 begynner kampen mot Godset, hvor vi skal sikre kontrakten. Det går går to gratis busser direkte fra Sarpsborg stadion til Ullevål, og i tillegg skal det loddes ut fem cupfinalebiletter. Selv om jeg var litt skeptisk til å begynne med, synes jeg det er fint at man prøver å etablere en kultur hvor sarpingær og frekstingær kan støtte hverandre (til vi møtes i tippeligaen selvfølgelig).

 

Møt opp folkens! 


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 25 okt 06, 17:20
Opprinnelig postet av Sarpingen

Ja, kommer det mange frekstingær til Sarpsborg på søndag? Klokken 13.00 begynner kampen mot Godset, hvor vi skal sikre kontrakten. Det går går to gratis busser direkte fra Sarpsborg stadion til Ullevål, og i tillegg skal det loddes ut fem cupfinalebiletter. Selv om jeg var litt skeptisk til å begynne med, synes jeg det er fint at man prøver å etablere en kultur hvor sarpingær og frekstingær kan støtte hverandre (til vi møtes i tippeligaen selvfølgelig).

 

Møt opp folkens! 

Finner ingen grunn til at vi ikke skal støtte hverandre.  

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 okt 06, 23:02
Det var skuffene sagt av deg møklegård. Sarpinger vil faktisk gjøre alt for at FFK skal få sin aller første 3 poenger på borte grass så svarer du slikt.. trodde du var glad for all støtte FFK kan få jeg

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


zhyden

Knøttespiller
Ble medlem: 08 okt 06
Innlegg: 48

Lagt til: 25 okt 06, 23:06
finner ingen grunn til at vi IKKE skal støtte hverandre står det

---------------------------

ikke sant


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 25 okt 06, 23:12
God presisjon zhyden, jeg misforstod også innlegget til Møklegård. For øvrig kan dere få se at også særpingæne har blitt flinke til å lage liv, ligger et videoklipp fra Bislett på www.fossefallet.net.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 okt 06, 00:20
Opprinnelig postet av zhyden
finner ingen grunn til at vi IKKE skal støtte hverandre står det
lese feil.. tar tilbake

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 26 okt 06, 10:03
Opprinnelig postet av Sarpingen

Ja, kommer det mange frekstingær til Sarpsborg på søndag? Klokken 13.00 begynner kampen mot Godset, hvor vi skal sikre kontrakten. Det går går to gratis busser direkte fra Sarpsborg stadion til Ullevål, og i tillegg skal det loddes ut fem cupfinalebiletter. Selv om jeg var litt skeptisk til å begynne med, synes jeg det er fint at man prøver å etablere en kultur hvor sarpingær og frekstingær kan støtte hverandre (til vi møtes i tippeligaen selvfølgelig).

 

Møt opp folkens! 

Hvis man drar til Sarp for å se Sparta gå forbi Moss på tabellen, hvordan får man plass på bussene til ullevaal?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 okt 06, 10:25

[/quote]

Hvis man drar til Sarp for å se Sparta gå forbi Moss på tabellen, hvordan får man plass på bussene til ullevaal?

[/quote]

 

Det går buss derfra.....

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 okt 06, 15:46
Endret: 27 okt 06, 15:48
Det hadde vært en så feit bonus om sparta havner over moss på tabellen til slutt, vi beholder plassen og vinner cupen. Mosseforumet kommer til å skjelve i grunnvollene.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340