Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt Sparta!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 okt 06, 19:56
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av spartasupporter

Opprinnelig postet av keiko99
Hvordan går det med Dylan Macallister da ?

 

Skikkelig dårlig. Scoret ett mål på seks kamper, og det var på et straffespark han stjal fra Bjørnar. Flopper også i Adeccoligaen. Håpløst

merklig at macallister enda ikke har skjønt hvorfor han ble vraket i brann og lyn.. Han må jo gjøre noe med sin innstiling til å være en fotball spiller da


Han putta jo idag, da.

Sparta Sarpsborg – Follo 2-0 (0-0)
Sarpsborg stadion, 992 tilskuere.
Mål: 1-0 Makthar Thioune (str. 56), 2-0 Dylan Macallister (88).

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 19 okt 06, 23:09

quote=keiko99]ikke over mitt lik at jeg ønsker moss noe annet sted en lengere ned...

Da vil jeg heller se sparta.[/quote]

Liker ingen av de laga. Sparta er jo mer en erkefiende enn moss, så skjønner ikke hvorfor du sier det. Hater Sparta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 okt 06, 00:31
Opprinnelig postet av schpa84]

quote=keiko99

ikke over mitt lik at jeg ønsker moss noe annet sted en lengere ned...

Da vil jeg heller se sparta.

Liker ingen av de laga. Sparta er jo mer en erkefiende enn moss, så skjønner ikke hvorfor du sier det. Hater Sparta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[/quote]jeg har min mening og du din.. slik vil verden alltid være

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 okt 06, 00:34
Opprinnelig postet av keiko99]
Opprinnelig postet av schpa84

quote=keiko99

ikke over mitt lik at jeg ønsker moss noe annet sted en lengere ned...

Da vil jeg heller se sparta.

Liker ingen av de laga. Sparta er jo mer en erkefiende enn moss, så skjønner ikke hvorfor du sier det. Hater Sparta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har min mening og du din.. slik vil verden alltid være [/quote]

Jeg ser helst at alle laga rundt oss er minst 1 divisjon lenger ned enn oss. Lettere å få tak i de beste spillerne demmes da, hvis vi trenger dem.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 okt 06, 23:31
Sarpinger er et "hyggelig" folk. Det er faktisk våre "blodsbrødre". De fleste sarpinger har en slektning i Fredrikstad og omvendt.
Vi er en stor region, som vi drar utnyttelse av i begge byer.
Sarpsborg er faktisk en stor idretsby. På høyt nivå har de ishockey, golf, innebandy, motorsport...osv. Og ingenting vil glede meg mer om sarpefotballen tok enda et steg.
Jeg jobber sammen med mange sarpinger, som støtter FFK. Står sammen med noen av de på plankehaugenfeltet også. ......ja de ser faktisk ut som ekte fredrikstadgutter med....rødt skjærf!!

Moss derimot, kan løpe rundt i villfarelse på sin friidretsplass. Hvem bryr seg?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 okt 06, 00:33
tok et langt steg mot fornyet kontrakt i dag hvertfall, 2-1 over m/s og 2 poeng bak mosseidiotene. tenk så fett om de tilogmed hadde passert moss på tabellen!

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 23 okt 06, 13:21

Opprinnelig postet av Snæbbis
tok et langt steg mot fornyet kontrakt i dag hvertfall, 2-1 over m/s og 2 poeng bak mosseidiotene. tenk så fett om de tilogmed hadde passert moss på tabellen!

 

Ja! Moss maser om å være østfolds stolthet, men er i realiteten Østfolds tredje beste lag. Snakk om ikke å ha gangsyn :-)

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 25 okt 06, 16:19

Ja, kommer det mange frekstingær til Sarpsborg på søndag? Klokken 13.00 begynner kampen mot Godset, hvor vi skal sikre kontrakten. Det går går to gratis busser direkte fra Sarpsborg stadion til Ullevål, og i tillegg skal det loddes ut fem cupfinalebiletter. Selv om jeg var litt skeptisk til å begynne med, synes jeg det er fint at man prøver å etablere en kultur hvor sarpingær og frekstingær kan støtte hverandre (til vi møtes i tippeligaen selvfølgelig).

 

Møt opp folkens! 


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 25 okt 06, 17:20
Opprinnelig postet av Sarpingen

Ja, kommer det mange frekstingær til Sarpsborg på søndag? Klokken 13.00 begynner kampen mot Godset, hvor vi skal sikre kontrakten. Det går går to gratis busser direkte fra Sarpsborg stadion til Ullevål, og i tillegg skal det loddes ut fem cupfinalebiletter. Selv om jeg var litt skeptisk til å begynne med, synes jeg det er fint at man prøver å etablere en kultur hvor sarpingær og frekstingær kan støtte hverandre (til vi møtes i tippeligaen selvfølgelig).

 

Møt opp folkens! 

Finner ingen grunn til at vi ikke skal støtte hverandre.  

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 okt 06, 23:02
Det var skuffene sagt av deg møklegård. Sarpinger vil faktisk gjøre alt for at FFK skal få sin aller første 3 poenger på borte grass så svarer du slikt.. trodde du var glad for all støtte FFK kan få jeg

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


zhyden

Knøttespiller
Ble medlem: 08 okt 06
Innlegg: 48

Lagt til: 25 okt 06, 23:06
finner ingen grunn til at vi IKKE skal støtte hverandre står det

---------------------------

ikke sant


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 25 okt 06, 23:12
God presisjon zhyden, jeg misforstod også innlegget til Møklegård. For øvrig kan dere få se at også særpingæne har blitt flinke til å lage liv, ligger et videoklipp fra Bislett på www.fossefallet.net.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 okt 06, 00:20
Opprinnelig postet av zhyden
finner ingen grunn til at vi IKKE skal støtte hverandre står det
lese feil.. tar tilbake

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 26 okt 06, 10:03
Opprinnelig postet av Sarpingen

Ja, kommer det mange frekstingær til Sarpsborg på søndag? Klokken 13.00 begynner kampen mot Godset, hvor vi skal sikre kontrakten. Det går går to gratis busser direkte fra Sarpsborg stadion til Ullevål, og i tillegg skal det loddes ut fem cupfinalebiletter. Selv om jeg var litt skeptisk til å begynne med, synes jeg det er fint at man prøver å etablere en kultur hvor sarpingær og frekstingær kan støtte hverandre (til vi møtes i tippeligaen selvfølgelig).

 

Møt opp folkens! 

Hvis man drar til Sarp for å se Sparta gå forbi Moss på tabellen, hvordan får man plass på bussene til ullevaal?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 okt 06, 10:25

[/quote]

Hvis man drar til Sarp for å se Sparta gå forbi Moss på tabellen, hvordan får man plass på bussene til ullevaal?

[/quote]

 

Det går buss derfra.....

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 okt 06, 15:46
Endret: 27 okt 06, 15:48
Det hadde vært en så feit bonus om sparta havner over moss på tabellen til slutt, vi beholder plassen og vinner cupen. Mosseforumet kommer til å skjelve i grunnvollene.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340