Busser til Ullevål
---------------------------
Tarik skårær mål,
Jeg fikk billett på buss nr 18 tidlig på mandag, mens to kompiser fikk på buss nr 21, senere på dagen.
Har vel kanskje runda 30 busser snart?
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Opprinnelig postet av pølse
Jeg fikk billett på buss nr 18 tidlig på mandag, mens to kompiser fikk på buss nr 21, senere på dagen.
De starta med buss 17 i kaffebaren, kl.10. Så hvis dere tror at de begynte fra buss 1, og videre derfra så tar dere feil.
Opprinnelig postet av pølse
De starta med buss 17 i kaffebaren, kl.10. Så hvis dere tror at de begynte fra buss 1, og videre derfra så tar dere feil.[/quote
Hva skjer med bussene 1-16 da Rune? ]
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Noen som henger på å tå tåget innover??? Hadde vært kult med et tågt med rød og hvite skjerf og innta Oslo!!!
FFK tar hjem pokalen i år:)
Opprinnelig postet av schpa84
Noen som henger på å tå tåget innover??? Hadde vært kult med et tågt med rød og hvite skjerf og innta Oslo!!!
Jeg har spurt Ulf Berg om de kommer til å sette opp supportertog. Det visste han ikke enda. I -84, så tror jeg dem satte opp 2 slike.
Jeg skal ta toget innover:)Drar innover Lørdag kl.11.26 og er inne kl.12.45!!!!!
Heng dere på:):):)
-Evig Aristokrat-
Tarik skårær mål,
Ja,enig der....Men det var ikke plasser igjen på bussene innover til Oslo på lørdagen.......!!!!!Fikk bare kjøpt billett hjem igjen.....!Trodde de skulle leie inn flere busser?Men det var kanskje på Søndagen?For de som skal innover da.......
*Simen scorer mål igjen*;)
Opprinnelig postet av Johan
Synes det hadde vært morro med 100 busser jeg da. Men det har jo ikke vært fokusert noe særlig på dette !
Spesielt en person med kallenavn "stadion", "Dombås", "Ullevaal" etc...
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Synes det hadde vært morro med 100 busser jeg da. Men det har jo ikke vært fokusert noe særlig på dette !
Har ikke tenkt å ta en dråpe før vi drar innover. Det får heller vente til teltet ( hvis vi vinner ) . Hvis vi taper blir jeg heller hjemme. Har betalt inngangsbilletten til teltet, men får heller se denne for tapt, hvis vi skulle tape.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av djpete
Har ikke tenkt å ta en dråpe før vi drar innover. Det får heller vente til teltet ( hvis vi vinner ) . Hvis vi taper blir jeg heller hjemme. Har betalt inngangsbilletten til teltet, men får heller se denne for tapt, hvis vi skulle tape.
Enkelte debattanter her inne sier: "du ser det ikke før du tror det". I denne sammenheng vil jeg heller si: jeg tror det ikke før jeg ser det, Rune!
Rød.... hvit... og patriot!
Spesielt en person med kallenavn "stadion", "Dombås", "Ullevaal" etc...[/quote]
Har ikke tenkt å ta en dråpe før vi drar innover. Det får heller vente til teltet ( hvis vi vinner ) . Hvis vi taper blir jeg heller hjemme. Har betalt inngangsbilletten til teltet, men får heller se denne for tapt, hvis vi skulle tape.[/quote]
Enkelte debattanter her inne sier: "du ser det ikke før du tror det". I denne sammenheng vil jeg heller si: jeg tror det ikke før jeg ser det, Rune![/quote]
Vent å se Dag.
Henger meg på Dag der, jeg tror det ei før jeg får se det!
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.
Opprinnelig postet av ElskerFFK
Jeg skal ta toget innover:)Drar innover Lørdag kl.11.26 og er inne kl.12.45!!!!!
-Evig Aristokrat-
Henger på jeg Ta med drikke? hehe
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av ElskerFFK
-Evig Aristokrat-
Henger på jeg Ta med drikke? hehe
Jeg blir med!
Det er klart vi trenger litt drikke! ;)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914