Busser til Ullevål
---------------------------
Tarik skårær mål,
Jeg fikk billett på buss nr 18 tidlig på mandag, mens to kompiser fikk på buss nr 21, senere på dagen.
Har vel kanskje runda 30 busser snart?
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Opprinnelig postet av pølse
Jeg fikk billett på buss nr 18 tidlig på mandag, mens to kompiser fikk på buss nr 21, senere på dagen.
De starta med buss 17 i kaffebaren, kl.10. Så hvis dere tror at de begynte fra buss 1, og videre derfra så tar dere feil.
Opprinnelig postet av pølse
De starta med buss 17 i kaffebaren, kl.10. Så hvis dere tror at de begynte fra buss 1, og videre derfra så tar dere feil.[/quote
Hva skjer med bussene 1-16 da Rune? ]
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Noen som henger på å tå tåget innover??? Hadde vært kult med et tågt med rød og hvite skjerf og innta Oslo!!!
FFK tar hjem pokalen i år:)
Opprinnelig postet av schpa84
Noen som henger på å tå tåget innover??? Hadde vært kult med et tågt med rød og hvite skjerf og innta Oslo!!!
Jeg har spurt Ulf Berg om de kommer til å sette opp supportertog. Det visste han ikke enda. I -84, så tror jeg dem satte opp 2 slike.
Jeg skal ta toget innover:)Drar innover Lørdag kl.11.26 og er inne kl.12.45!!!!!
Heng dere på:):):)
-Evig Aristokrat-
Tarik skårær mål,
Ja,enig der....Men det var ikke plasser igjen på bussene innover til Oslo på lørdagen.......!!!!!Fikk bare kjøpt billett hjem igjen.....!Trodde de skulle leie inn flere busser?Men det var kanskje på Søndagen?For de som skal innover da.......
*Simen scorer mål igjen*;)
Jeg synes hvert fall ikke det er klart om man snakker om kampen mot Lyn eller cupfinalen....
Opprinnelig postet av Costanza
Er ikke denne tråden litt misvisende og tvetydig?
Jeg synes hvert fall ikke det er klart om man snakker om kampen mot Lyn eller cupfinalen....
kan den ikke gjelde begge oppgjør?? er jo ulevål uansett hvilken av de to kampene det er...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av ElskerFFK
Jeg skal ta toget innover:)Drar innover Lørdag kl.11.26 og er inne kl.12.45!!!!!
-Evig Aristokrat-
Henger på jeg Ta med drikke? hehe
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
-Evig Aristokrat-
Jeg blir med!
Det er klart vi trenger litt drikke! ;)
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Opprinnelig postet av Johan
Synes det hadde vært morro med 100 busser jeg da. Men det har jo ikke vært fokusert noe særlig på dette !
Spesielt en person med kallenavn "stadion", "Dombås", "Ullevaal" etc...
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Synes det hadde vært morro med 100 busser jeg da. Men det har jo ikke vært fokusert noe særlig på dette !
Har ikke tenkt å ta en dråpe før vi drar innover. Det får heller vente til teltet ( hvis vi vinner ) . Hvis vi taper blir jeg heller hjemme. Har betalt inngangsbilletten til teltet, men får heller se denne for tapt, hvis vi skulle tape.
Opprinnelig postet av hedvalen
husk at berusede personer ikke kommer inn på cupfinalen. bør være i tankene til mange i plankehaugen
Berusede personer har egentlig ikke inngang til alle de andre kampene. Vaktmannskapene rundt omkring er veldig slipphendte på dette. Men spørs hva de gjør under en cupfinale da.
de kommer nok til å være ekstra strenger, da dette er i regi av nff
kommer ikke til å ta en dråpe selv, kanskje 1 pils i oslo hvis sjangsen byr seg.
Opprinnelig postet av hedvalen
de kommer nok til å være ekstra strenger, da dette er i regi av nff
kommer ikke til å ta en dråpe selv, kanskje 1 pils i oslo hvis sjangsen byr seg.
De har ikke vært strenge nok under landskamper heller. No problem å komme inn da med en knert innabords. Og landskamper er vel i regi av NFF ??
ok det viste jeg ikke, antok bare at de var litt strengere .
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av djpete
Har ikke tenkt å ta en dråpe før vi drar innover. Det får heller vente til teltet ( hvis vi vinner ) . Hvis vi taper blir jeg heller hjemme. Har betalt inngangsbilletten til teltet, men får heller se denne for tapt, hvis vi skulle tape.
Enkelte debattanter her inne sier: "du ser det ikke før du tror det". I denne sammenheng vil jeg heller si: jeg tror det ikke før jeg ser det, Rune!
Rød.... hvit... og patriot!
Spesielt en person med kallenavn "stadion", "Dombås", "Ullevaal" etc...[/quote]
Har ikke tenkt å ta en dråpe før vi drar innover. Det får heller vente til teltet ( hvis vi vinner ) . Hvis vi taper blir jeg heller hjemme. Har betalt inngangsbilletten til teltet, men får heller se denne for tapt, hvis vi skulle tape.[/quote]
Enkelte debattanter her inne sier: "du ser det ikke før du tror det". I denne sammenheng vil jeg heller si: jeg tror det ikke før jeg ser det, Rune![/quote]
Vent å se Dag.
Henger meg på Dag der, jeg tror det ei før jeg får se det!
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.
Opprinnelig postet av Hoxmeister
-Evig Aristokrat-
Jeg blir med!
Det er klart vi trenger litt drikke! ;)
Tar du 11.26 tåget på lørdag da? Og til de som sa at berusede personer ikke slipper inn så snakker jeg om Lørdagen. Cupfinalen er søndag
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
jeg tar ihvertfall toget innover å lørdag, har skaffet hottell rom, så helga skal nytes til det fulle, (og i det fulle) hehe
Samme her. Skal sove hos noen venner av meg, som forøvrig er vif-supportere, men selvfølgelig heier de på ffk i cupen
Kjøper bilett på 11.26 toget ja!
Vært ille morro om vi hadde klart å samla mye folk på samme tog.
Greit at vi skal feste bra på lørdag,men gjør da vel ingenting å ta seg et par-tre pils på søndag å!
Tarik skårær mål,
God bedring Dagfinn Enerly
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Opprinnelig postet av frecjoha
Når får vi uten sessongkort kjøpt billett til cup kampen?
Det har jo allerede vært solgt 2500 billetter gjennom billettluka og 500 stk gjennom aristokraten. De neste "frie" billettene som bli lagt ut er den 20.0ktober . De blir vel solgt som sist i en bu utenfor aristokraten. Ellers så blir jo billetter solgt på qxl og finn på nettet hele tiden nå da.
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg kjøpte bilett til finalen idag og til bussen, og fikk billett på buss nr 25 jeg
Jeg kjøpte på første buss nr 17 så da er vi oppe i 8. Busser !
Tarik skårær mål,
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg kjøpte bilett til finalen idag og til bussen, og fikk billett på buss nr 25 jegJeg kjøpte på første buss nr 17 så da er vi oppe i 8. Busser !
Bussane blir ikke telt på den måten. Er sikkert solgt masse utover nr. 25.
Tarik skårær mål,
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
---
----
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914