Morgan åpner for salg av Stadion
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Jeg er enig i at dette ikke er noe stort mer å diskutere her inne. Det eneste fornuftige argumentet jeg har hørt for å selge stadionnavnet er "fordi alle andre klubber gjør det" (selv om det ikke er sant). Jeg synes det er skuffende at mange folk bare kommer med tomme argumenter som "så enkelt er det bare" og "penga rår".
Som en klubb med lang og ærefull historie i norsk fotball synes jeg faktisk vi kan koste på oss å sette spørsmålstegn ved en type kommersialisering som ikke bringer prestasjonene på noe høyere nivå.
Enig i at det meste er sagt i diskusjonen. Stadion navnet blir solgt. Noen synes det er ok. Noen synes det er galt. Verden går videre.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Shadar
Er det egentlig morgan som drar inn disse schpenna da? Trodde det var vår venn godis som fikset disse tingene..
Det er markedsavdelingen i FFK med Svein Hagen (Candy King), Robert Nilsson og Jon Petter Andersen som har jobbet lenge med dette, og så har Morgan Andersen kommet inn på slutten og bidratt med det han kan.
Ansvarlig redaktør
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061012/FFK/110120020/1017/AKTUELT
Men det viser vel effekten av å være den som presenterer god-nyhetene. Folk takker jo Morgan først og fremst her.
Opprinnelig postet av Shadar
Men det viser vel effekten av å være den som presenterer god-nyhetene. Folk takker jo Morgan først og fremst her.
Vel, han presenterer vel stort sett det meste for tiden og godt er det! Et ansikt utad er viktig å ha.
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914