Fra Puma til Umbro
Fredrikstad skifter utstyrleverandør fra Puma til Umbro.
Sportsutstyrleverandøren har inngått en femårsavtale med Tippeliga-klubben verdt opp mot 20 millioner kroner.
Avtalen innebærer at Umbro gjennom Scan Trade AS skal levere alt fotball- og supporterutstyr til klubben de neste fem årene.
---------------------------
Ære være Plankebyen
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Har Umbro standard drakter slik som Puma har de også? Alle klubber med Puma har lik drakt bortsett fra fargene, iallefall de mindre klubbene i Europa. Er det de samme forholdene for Umbro?
ishmaelSchmuck
Ble medlem: 02 aug 06
Lagt til: 05 okt 06, 17:15
Endret: 05 okt 06, 17:16
Opprinnelig postet av keiko99
godt jeg ikke kjøpte den trøyen dem bruker i dag når det kommer en ny
Jo eldre drakt, jo mer kred spør du meg. Helt sjef å stille på tribunen i åletrang drakt med Sparebank-logo fra 84. Eller kanskje en fra 30-tallet. Da hadde de vel et sånt skjerf rundt livet også tror jeg, hadde kledd deg vettu, Keiko
Krut har større kraft enn joik. Deal with it.
Jeg som hadde våte drømmer om enten Hummel eller Kappa (som brann får)..
nei æsjameien
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Må si meg enig,Umbro er det merket jeg liker MINST,synes Puma var bra.Klart at Hummel eller Kappa hadde vært helt konge,men er nok ikke like mye penger å hente for FFK der.Har vært aktiv med fotball i mange år selv,og Umbro utstyr har etter erfaring vært mindre bra.
PÅL
Ingen som sitter på en drakt fra i fjor til salgs?
Likte kragen meget!
Heia PUMA!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Vin og blomster på bordet...
Umbro er kanskje ikke det kuleste merket, men de er ganske så flinke på stilrene og pene fotballdrakter. Puma er oppskrytt spør du meg, og har fått en hype pga høy kulhetsfaktor innen fritidsklær-segmentet. Denne sesongen ser jo dessuten alle Puma-drakter like ut, kun fargene som variere. Virker ikke som de er blant de fremste på teknologi heller. I årets VM blei alle Puma-laga klissblaute etter et kvarter. Når det gjelder Umbro og skotøy så skulle det ikke være noe tvil om at det er bra varer å få, ellers hadde ikke alle de store stjerne giddi å bruke det.
Kappa er for italenere og sossete danske klubblag.
Nike er faktisk ikke blant de beste på sko.
Hummel hadde gjort seg da.
Men som enkelte her påpeker. Det viktigste her er hvem som tilbyr den beste avtalen, økonomisk. Og hvem som kan levere utstyr på en skikkelig måte, ikke gå tom for varer etc.
PS: Skal vi være skikkelig kule og eksklusive så burde Morgan fått til en avtale med disse .
math
Stolt Oslo Aristokrat
math
math
Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR
Er jo bare å velge size deretter det da. Tenkte bare de var relativt reine og pene ....
math
math
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Opprinnelig postet av math
Joda, men håper folket ser photoshop-preget ...
hehe, jeg la faktisk ikke merke til det ved første øyekast. Faktisk stusset jeg mer om linken, men jeg ser jo klart og tydelig at Carnegie og FFK-vimpelen er klisteret på og at du med ustø hånd har tegnet det røde under armene.
math
CUPVINNER 06
Ligger vel link her da... men den er jo bare tegna.
Er vel ingen som vet åssen den virklige drakta blir..?
Semper Fi - Evig Troskap
FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!
Opprinnelig postet av math
Og her er den nye drakta
Bare for å ha brakt det på det rene. Link ligger over her, men det er bare et bildet av en Santos-drakt som jeg har leika med litt med i Photoshop. Synes det er rart at drakt ikke er klart forresten ja. Det hadde jo betydd penger i kassa for klubben nå før jul ...
math
Etter å ha leika meg litt med Evertons bortedrakt (hmm, også blånesene da), og fått dette resultatet, mener jeg Morgan bare har en ting å gjøre: Sørg for at Umbro leverer noe den duren!
math
Ikke dum den drakta! Kommer bortedraktene ut for salg også?
noen som veit?
CUPVINNER 06
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
[url] http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859 [url]
Det skandinaviske forumet:
http://forum.soccerproject.com/viewforum.php?f=48
I år introduserer vi nok en ny klubbserie. Navnet er Speciali, og verken navnet,
kvaliteten eller designet bør skremme noen. Serien kommer i en rekke
fargekombinasjoner, mange ulike produkter og er tilgjengelig for alle klubber
som ønsker å bytte ut den gamle med en ny. Fredrikstad Fotballklubb
kommer til å spille i denne trøyen, og vi tror fort at dette kan bli en like stor
suksess som X – line ble for to år side
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Åh det var deilig, bra vi ikke fikk den X greia... den er schhtøgg Speciali var meget fin syns jeg
Cupmester 2006!
Lenge te 9. April =/
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Blir noe slikt da??
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Avtalen mellom umbro og ffk har en verdi på over 20 mill (over 5 år)... om noen lurte...:-p
Hvor mye fikk man årlig for å bruke puma ?
Prøvde meg igjen, men denne gang med sponsorer. hva synes dere??
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Avtalen mellom umbro og ffk har en verdi på over 20 mill (over 5 år)... om noen lurte...:-p
Hvor mye fikk man årlig for å bruke puma ?
vet ikke, men skulle tro man fikk litt mindre?
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Blir nesten en Photoshop konkuranse dette her.... Så tror jeg nesten jeg må gi meg med dette.
ffksupporter.net: Dette er de nye draktene!
"Det har lenge vært kjent at Fredrikstad har valgt å skifte ut Puma til fordel for Umbro. Partene har signert en 5-årig samarbeidsavtale som innebærer at Umbro gjennom Scan Trade AS skal levere alt fotball- og supporterutstyr til klubben. Avtalen har en totalverdi på over 20 millioner kroner i perioden, avhengig av resultatene som oppnås."
Takk til alle som har bidratt med tips og egne manipuleringer.
Det vakke det verste vi kunne fått fra Umbrokatalgoen det der, Alternativet hadde vært den Italia-trøya, men ekke sikker på om den hadde gjort seg i våre farger. Bra det ikke blir X-line-skiten jaffal. Håper det evt. går an å få kjøpt trøya kun med hovedsponsor, sånn som for et par år sia. Blir fort dass med alle de sponsorene som skal på. Men sånn ere jo i Norge, desverre :(
math
Syns dette er utrolig kult! Sendte mail til Morgan med noen spørsmål, Han sendte svar og skrev at FFK spillerne kommer til å få navn bakpå draktene, under draktnummerne, og det vil være i gull skrift. Det er jo vannvitig kult!Han sa også at draktene kommer ut til salg i februar. Det kommer til å være 6-7 draktsponsorer på drakta, shortsen og strøpene.
TAKK FOR SVAR MORGAN!
CUPVINNER 06
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Åssen er det å få kjøpt drakter med nr og navn til året..? Bare lurer på om det er sånn at man må trykke selv e.l.
Eller,, det er kanskje ikke klart ennå ..? Vil gjerne ha en drakt med BJØRKØY i gullskrift !
Semper Fi - Evig Troskap
FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!
Jeg så den nye drakta i dag etter at pressekonferansen var over.
Det blir den drakta som er vist her og den ser vanvittig kul ut. Noen synes det er litt for mye rødt, men jeg synes det gjør den kul. Den drakta som jeg så hadde nr. 14 og Kvisvik skrevet med gull på ryggen. Dette var utrolig stilig og langt fra så glorerte som jeg hadde sett for meg. Drakta var en prøve fra produsenten, men det er slik de blir. Shortsene hadde de ikke.
Jeg ble nektet å ta et bilde av drakta selv om de viste meg den. FFK og Umbro skal ha en offisiell lansering siden.
For øvrig kan jeg fortelle at to ansatte i FFK satt og nileste på ffksupporter.net i det pressekonferansen var over. Da måtte jeg selvfølgelig bort og snakke litt med dem.
Artig. De følger med.
Opprinnelig postet av TothNR1
Sendte mail til Morgan med noen spørsmål, Han sendte svar og skrev at FFK spillerne kommer til å få navn bakpå draktene, under draktnummerne, og det vil være i gull skrift. Det er jo vannvitig kult!
Ja fett dette. Skal bli herlig å se navn som Kvisvik, Elyounoussi, Bjørkøy, Fofana, Piiroja, Czwartek osv. skrevet med gullbokstaver.
Men - klarer ikke helt å bare være positiv idag - det blir rart å se `Multaharju` med gullbokstaver...
Opprinnelig postet av Holters
For øvrig kan jeg fortelle at to ansatte i FFK satt og nileste på ffksupporter.net i det pressekonferansen var over.
Ja ett sted må vel de også finne ut hva som skjer i klubben deres...
Draktene er ikke ferdig enda.. Er ikke bestemt hvilke sponsorer som skal på.
Hvordan jeg vet dette.... Samboeren min som skal trykke dem.
Opprinnelig postet av frecjoha
Draktene i seg selv er ferdige, men det var selvfølgelig uten sponsorer på draktene. Avtalene med alle sponsorene er ikke ferdigforhandlet. Det virket som om Carneige blir hovedsponsor til året også. De var i alle fall i forhandlinger med dem.
PS! Få samboeren din til å tyste og send meg en PM den dagen draktene trykkes. ;) inkludert hvilke sponsorer.
Opprinnelig postet av frecjoha
Draktene i seg selv er ferdige, men det var selvfølgelig uten sponsorer på draktene. Avtalene med alle sponsorene er ikke ferdigforhandlet. Det virket som om Carneige blir hovedsponsor til året også. De var i alle fall i forhandlinger med dem.
PS! Få samboeren din til å tyste og send meg en PM den dagen draktene trykkes. ;) inkludert hvilke sponsorer.
He He! Det skal jeg gjøre...
CUPVINNER 06
Over til noe langt mer hyggelig enn Eggens avgang:
Jeg så den nye drakta i dag etter at pressekonferansen var over.
Det blir den drakta som er vist her og den ser vanvittig kul ut. Noen synes det er litt for mye rødt, men jeg synes det gjør den kul. Den drakta som jeg så hadde nr. 14 og Kvisvik skrevet med gull på ryggen. Dette var utrolig stilig og langt fra så glorerte som jeg hadde sett for meg. Drakta var en prøve fra produsenten, men det er slik de blir. Shortsene hadde de ikke.
Jeg ble nektet å ta et bilde av drakta selv om de viste meg den. FFK og Umbro skal ha en offisiell lansering siden.
For øvrig kan jeg fortelle at to ansatte i FFK satt og nileste på ffksupporter.net i det pressekonferansen var over. Da måtte jeg selvfølgelig bort og snakke litt med dem.
Artig. De følger med.
Er du sikker på at det var akuratt dem draktene på bildet? For FFK spilte ikke med dem draktene idag, for jeg syns dem på bildet var mye finere enn dem de spilte i, så jeg håper dette bare var prøve drakter....
CUPVINNER 06
Det ser ut som de spilte med X-Line draktene i gårsdagens kamp ja...
Opprinnelig postet av Vector
Det ser ut som de spilte med X-Line draktene i gårsdagens kamp ja...
Det blir ikke X-line. Det blir Speciali. Klubben skal ha en offisiell lansering av de nye draktene sammen med Umbro på nyåret engang. Dessuten spilte de ikke med draktnummer og spillernavn i gull på ryggen i dag. Det kommer! Skikkelig stilig er de nye draktene.
CUPVINNER 06
det er suverent, ble litt redd nå, men hvofor spilte de i den type drakter da?
De spiller ikke i de nye draktene før alle sponsorene osv er på plass. Altså en offisiell lansering av draktene -med- hovedsponsor osv på plass.
det er suverent, ble litt redd nå, men hvofor spilte de i den type drakter da?
"Lanseringen av Fredrikstad Fotballklubbs nye hjemme- og bortedrakter fra Umbro vil skje i februar. Det er mange spørsmål rundt lanseringen av de nye draktene. Av ulike årsaker har vi valgt å vente til februar med å lansere neste års drakter. A-laget vil spille romjulscup, innendørsturnering og treningskamper i midlertidige trøyer."
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=677
Ros til Øivind Karlsen hos fredrikstadfk.no forresten. Jeg synes han er flink til å komme med små, interessante nyheter. Samtidig har nok klubben blitt flinkere til å faktisk benytte seg av fredrikstadfk.no. Bra!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914