Stabæk - Fredrikstad
Trenger neppe 32 poeng for aa unngaa direkte nedrykk...
29 holder lenge... Ikke dermed sagt at det ser lyst ut...
Dårlig kamp og fortjent tap... Toth starter nok neste kamp! Det håper jeg ikke Tamas gjør!
Blir tøft i år også, vi må værtfall ta 3 poengere hjemme
Opprinnelig postet av Olavesen
Som sagt. Jeg skrev feil... Mente for å unngå kvalikk...Trenger neppe 32 poeng for aa unngaa direkte nedrykk...
29 holder lenge... Ikke dermed sagt at det ser lyst ut...
---------------------------
"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"
Førstedivesjon neste år!
Vi må bare innse at de er ikke bedre!
Sålipper vi alle å bli så skuffa gang etter gang. Der vil de vel mest sannsynlig vinne to kamper etter hverandre!
jorhan
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Og å vinne tre kamper på rad har FFK kun gjort en gang de siste tre årene. 12. september 2004 vant vi mot Hamkam hjemme og tok vår tredje strake seier. Det er over to år siden det. Ser IKKE bra ut dette her. Shaaban har jo fullstendig rett når han sier vi ikke må hvile på laurbærene etter en seier. Vi taper og vinner annenhver kamp, og noen kamper med uavgjort innimellom.
Er redd dette går rake veien til Adeccoligaen...
tror desverre det kommer til å skje.
laget er fullstendig blottet for stabilitet og er patetiske på bortebane.
eller det er jo ganske stabilt elendige borte da men.
fatter ikke at det går an å aldri klare å skjerpe seg.
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
Opprinnelig postet av Patrioten
Vi lå verre an i fjor, da hadde vi 22 poeng, når det var fire serierunder igjen
Vi hadde 23 poeng etter 21 runder i fjor, et mer enn i dag...
Fakta er at vi har like mange poeng etter 21 runder i år som vi hadde i vår første sesong i Tippeligaen. Og det etter å ha sikret oss flere kvalitetsspillere. Hmmm, lurer på hvor feilen ligger hen jeg, for det eneste vi ikke har byttet er vel treneren?
Opprinnelig postet av Patrioten
Vi lå verre an i fjor, da hadde vi 22 poeng, når det var fire serierunder igjen
Hjelper jo ikke noe det så lenge vi ikke vinner kamper vi spiller! Det kan fort bli 22 poeng når det gjenstår fire serierunder i år også, med det spillet som presteres.
Greit med to kjappe scoringer rette etter pause, men det var pokker meg det eneste lyspunktet idag også!
Hva skjer? Hvorfor ikke ta frem samme "vinnergutsen" som de viste mot Start i semin?? Jeg bare lurær?!?!
Supporter, faktisk :)
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Nå er jeg f... i meg lei av at ikke FFK kan spille to bra kamper på rad. Hva er det som skjer? En første omgang langt langt langt under pari. Hvor er viljen tæl og alt det der? Trodde spillerne virkelig ville blø for drakta igjen jeg, men dette er slett rett og slett.
Vi kan jo ikke satse på at andre lag taper. Idag vant molde, hamkam, tromsø leder osv..... Vi må blø guttær. Et eksempel: vi ligger under med ett mål og det er 10 minutter igjen, og vi greier dæven skjære meg ikke å få ballen opp i angrep engang. Nei nå koker det litt for meg, og dette bærer rett mot adecco dessverre.
Skyld ikke på dommeren i hvertfall! Han var riktignok ræva, men innsatsen til FFK var dessverre dårligere!!
Elleve røe og vite kællær
moro å se på tromsø og hvilken vilje de har til å klare seg.
Opprinnelig postet av torkr
vi kan ikke har griseflaks hver eneste serieinnspurt.Joa, imponerende er det. Men moro? Neppe ...
moro å se på tromsø og hvilken vilje de har til å klare seg.
Bjørn Jervell Hansen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914