Stabæk - Fredrikstad
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av Tiger
Dette her blir ikke lett. Vi har ikke vunnet en eneste bortekamp i tl, det sier bare litt hvor dårlig dette laget er.Etter å ha kommet ned på jordan igjen, er jeg ganske sikker på at vi vil også klare å beholde plassen i år. Hva bare en følelse som kom sigende over meg....
Grunnen til vi sliter, er selvsagt forsvaret , vi scorer jo nok framover.
Vi har sluppet inn 36.mål på 20. kamper, det sier vel sitt.
Patrick har vel ikke vært den solide forsterkningen vi hadde håpet på.
Lurer på om ikke Bora hadde vært like bra som han, hvis han hadde vært motivert.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av SirLion
2 - 1 til tromsø nå
Og nå 3-1. ALLE bunnlagene vinner jo utenom oss og Viking i dag. Og når de vinner 3-1 mot serieleder Brann, ja, hvordan skal vi ta tre poeng der oppe da?
Elleve røe og vite kællær
Rene sammensvergelsen dette. Er sikkert noe skummelt som ligger bak. Eller?
To kjappe seire i de to neste kampene og en uavgjort bør da dette gå. Er jo 5 kamper igjen.
Opprinnelig postet av thomkat
FFK tar dessverre bare ett poeng til i serien, nemlig 1 poeng hjemme mot Sandefjord!!!
Med det spillet Sandefjord presterer om dagen tviler jeg vel litt på det også.
Men dæven jeg håper FFK tar alle tre mot døm...
Supporter, faktisk :)
Hva tenker det tegneserie forbundet i norge når de setter inn en dommer som aldri har dømt i tippeligaen før når det er 5 runder igjen! helt håpløst!
en annen ting som er bittert er jo at ingen sklir inn på den scoringen til gunnarson! er jo bare å takle han ned når han skal skyte.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Skjønner ikke at dere skal ha vekk eggen....hadde det ikke vært for taktiske bra bytter hadde det vært 3-0...
takket være eggen ble det 3-2
må føye til: hadde det vært en annen dommer hadde vi vinnet 1-2...
Heia FFK
jeg frykter det værste.. jeg var veldig opptimist, men jeg blir for pestemist
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Tromsø vant 3-1 og har til og med en henge kamp dem kan vinne eller ta poeng på..
jeg frykter det værste.. jeg var veldig opptimist, men jeg blir for pestemist
Samme med meg keiko.. Men hva har eggen prestert da? Riktignok har han fått oss opp av 2 divisjon, og 1 divisjon ganske kjapt, han har også fått oss til cupfinalen iår... Alle var enige om at iår, da skulle vi klare en topp 7 plassering, akkurat nå ligger vi på 12, 5 kamper før slutt....
Kan godt hende vi tar en molde og vinner cupen og redder plassen... Men i 04 slet vi med det samme, i fjor slet vi med det samme under Drillo OG Eggen, og iår er det eggen og ahlsen...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Jo laget også, men det er Eggens jobb å motivere dem, og få dem ned på bakken igjen etter en seier...
Følgende trenere er ledig for øyeblikket, hvis FFK skulle vurdere trenerbytte.
Rekdal, semb og erlandsen
Hvis vi skulle hatt noen av de, hvem ville dere hatt
Opprinnelig postet av Patrioten
Følgende trenere er ledig for øyeblikket, hvis FFK skulle vurdere trenerbytte.
Rekdal, semb og erlandsen
Hvis vi skulle hatt noen av de, hvem ville dere hatt
Ingen av dem. Alle står for en fotballfilosofi som er langt unna det FFK står for og det spillermaterialet vi har.
Jeg har sans for Gaute Larsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914