Husk meg
Brukernavn
Passord

Rami i tv2 sporten 21:25

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 06, 21:21

hvordan ser dere på det som ble sagt ?  

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 sep 06, 21:23
Opprinnelig postet av keiko99

hvordan ser dere på det som ble sagt ?  



Litt vanskelig å si ettersom klokka er 21:22?

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 18 sep 06, 21:33
Veldig viktig det han tar opp der. Han mener at FFK-spillerene må få bedre holdninger. Han mener at flere av lagkameratene tror de er verdensmestere bare de vinner en kamp eller to. Endelig noen som tør å si i fra.

---------------------------

Fredd


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 sep 06, 21:35
Dette er vel noe av oppgavene til Eggen? Å få spillerne ned på jorda igjen etter en seier. Vi har vært ustabile i tre sesonger nå, så det hadde vært greit med litt mer forutsigbare resultater fremover.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 06, 21:38

jeg er enig han var klok. kansje godt han ikke gikk ut med navn på dem som sluntrer unna eller ikke tar ting seriøst

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 sep 06, 21:39

Opprinnelig postet av FFK1903
Dette er vel noe av oppgavene til Eggen? Å få spillerne ned på jorda igjen etter en seier. Vi har vært ustabile i tre sesonger nå, så det hadde vært greit med litt mer forutsigbare resultater fremover.

Det blir nok kanskje litt mer "trøkk" bak det når en spiller går ut og sier det samme.... Spillerne vet jo hva treneren nærmest er programforpliktet til å si: "vi må ta en kamp av gangen og fokusere på hva vi gjorde bra".

Uansett: Det er godt å se at Rami er klar til onsdag.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 18 sep 06, 21:42

Er dette et fredrikstad syndom eller?  om det er stjernen eller ffk så tåler de ikke medgang...det er helt ufattelig...

Men jeg synes det helt klart er Eggen sitt annsvar og få spillerne ned på jorda igjen om det ikke hjalp og få grisebank på ullevold, og "bare" klare 1 poeng i går mot molde hjemme

---------------------------

Heia FFK


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 18 sep 06, 21:46
dette er eggen sin oppgave,hva hvis alle spillerne skal gå ut i media og klage,neste uke så er det en annen sin tur nei enkelt spillere skal ikke gå ut i media slik selv om det kan stemme det han sier.skaper bare uhygge innad i spiller gruppen,helt uakseptabelt

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 18 sep 06, 21:48
Helt på sin plass med uttalelsene til Shaban!!  Og det er ikke akkurat vanskelig å tenke seg til hvem som har disse holdningene....
Kjempe flott, Shaban

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 18 sep 06, 22:31
Opprinnelig postet av FFK-pus
Helt på sin plass med uttalelsene til Shaban!!  Og det er ikke akkurat vanskelig å tenke seg til hvem som har disse holdningene....
Kjempe flott, Shaban


Hvem tror du har disse holdningene?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 19 sep 06, 11:30
Opprinnelig postet av Tango
Opprinnelig postet av FFK-pus
Helt på sin plass med uttalelsene til Shaban!!  Og det er ikke akkurat vanskelig å tenke seg til hvem som har disse holdningene....
Kjempe flott, Shaban


Hvem tror du har disse holdningene?


Bør ikke gå nærmere inn på det her synes jeg...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 19 sep 06, 11:55
Paco og MadMax: Det er greit nå. Vi har skjønt poenget Deres nå. La det ligge dersom dere ikke har noe mer konstruktivt å komme med.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 18 sep 06, 21:55

Opprinnelig postet av paco
dette er eggen sin oppgave,hva hvis alle spillerne skal gå ut i media og klage,neste uke så er det en annen sin tur nei enkelt spillere skal ikke gå ut i media slik selv om det kan stemme det han sier.skaper bare uhygge innad i spiller gruppen,helt uakseptabelt

Hva om Eggen rett og slett ikke klarer dette...?

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 sep 06, 22:23
Da er han ikke egnet som FFK trener lenger og burde ta hatten sin og gå.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 18 sep 06, 22:38
fy faen så dumme enkelte supportere her er som mener det er greit for enkelt spillere og gå ut og kritisere sine medspillere noe som ikke er hans jobb,håper han får en smell ifra ledelsen,tror ikke morgan godtar at enkelte spillere går ut slik,som sagt  hvis alle skal gå til media når de mener de har noe på hjerte,tror ikke shaban har tatt opp dette internt først,skal andre spillere gå ut i media og kritisere shaban får den slette innsatsen hans mot vif,der han er delaktig skyld i tapet og ligger nede på gresset som en kjærring etter en liten dytt,isteden får og "blø" for drakta nei gi dere.det er ikke spillerne som skal gå ut i media som enkelt personer og klage på lagkamerater,håper det er siste gang en spiller går til media på denne måten,nå blir det splid i spillergruppa noe jeg tror de fleste her forstår etter hvert og nå er det ikke lenge før shaban mister plassen til eddie gustavsson

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 18 sep 06, 22:40
om eggen ikke klarer jobben sin så er det opp til ledelsen og gjøre dette er vel derfor det er byttet ut litt i toppen men shaban kan ikke ta over "jobben" til eggen når han føler for det,bedre at han biter tenna sammen og ikke oppfører seg som en kjærring

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 sep 06, 23:17
Endret: 18 sep 06, 23:17

Opprinnelig postet av paco
fy faen så dumme enkelte supportere her er som mener det er greit for enkelt spillere og gå ut og kritisere sine medspillere noe som ikke er hans jobb,håper han får en smell ifra ledelsen,tror ikke morgan godtar at enkelte spillere går ut slik,som sagt  hvis alle skal gå til media når de mener de har noe på hjerte,tror ikke shaban har tatt opp dette internt først,skal andre spillere gå ut i media og kritisere shaban får den slette innsatsen hans mot vif,der han er delaktig skyld i tapet og ligger nede på gresset som en kjærring etter en liten dytt,isteden får og "blø" for drakta nei gi dere.det er ikke spillerne som skal gå ut i media som enkelt personer og klage på lagkamerater,håper det er siste gang en spiller går til media på denne måten,nå blir det splid i spillergruppa noe jeg tror de fleste her forstår etter hvert og nå er det ikke lenge før shaban mister plassen til eddie gustavsson

 

Nå har jeg jammen lest kommentarene dine Paco og føler at du er j.... kverulant. Ville ikke overaske meg at du er en eller annen j.... spion som har registrert seg her kun for å erge folk .....

Nå for du f... meg skjerpe deg. Og ikke kom igjen og skriv at dette er forum hvor folk kan diskutere ting og tang

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 18 sep 06, 23:19
Opprinnelig postet av Klokan

Og ikke kom igjen og skriv at dette er forum hvor folk kan diskutere ting og tang

Øh, skal vi ikke diskutere her da?

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 18 sep 06, 22:48
Endret: 18 sep 06, 23:01

Opprinnelig postet av Patrioten
Da er han ikke egnet som FFK trener lenger og burde ta hatten sin og gå.

 

Det er vel det jeg vil frem til...:-)

 

Shaaban har nok større ambisjoner enn mange av de han spiller på lag med.

Et ganske klart signal til Morgan & co...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 18 sep 06, 22:33
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av paco
dette er eggen sin oppgave,hva hvis alle spillerne skal gå ut i media og klage,neste uke så er det en annen sin tur nei enkelt spillere skal ikke gå ut i media slik selv om det kan stemme det han sier.skaper bare uhygge innad i spiller gruppen,helt uakseptabelt

Hva om Eggen rett og slett ikke klarer dette...?

Jeg føler at dette er noe av det Eggen gjør feil. Han forlanger ikke nok av spillerene. Uten at jeg er på hver eneste trening, eller hva som sies i garderoben. Det er bare inntrykket mitt basert på det som kommer frem i media.

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340