Husk meg
Brukernavn
Passord

Rami i tv2 sporten 21:25

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 sep 06, 14:45
Opprinnelig postet av dracula

Skjerping skjedde vel i LSK kampen og mot VIF i Oslo.

Men Rune om dette hang sammen eller ikke, er kanskje tvilsomt.

Er enig med deg at generelt har det meste vært grått i år.

Ellers synes jeg det er trist at Tom Nordlie gikk til Viking, han skulle heller vært i FFK.

 



Din uttalelse: Minnes og huske at Shaban gjorde det samme en gang tidligere i år. Det førte i allefall til skjerping de neste kampene.  Denne tyder på at det ikke har skjedd nylig. Så jeg regner med at LSK og VIF ikke teller i denne sammenhengen.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 19 sep 06, 14:46
Opprinnelig postet av frekkrik

Jada, det er fint, du og ALLE spillerne synes Rami er et stort rasshøl! Tenke seg til at han skulle ønske spillerne fokuserte litt mer på oppgavene sine! Fysjameien!!

Fint at du er spillernes representant her i denne saken, får da vet iv jo at nå går både cupen i dass og det blir 1 div neste år... ALt pga en ærlig Rami..

Nei, dem spillerne som ikke tålte det her kan pakke saken å stikke til Enga eller no! Dem trenger vi ikke!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 19 sep 06, 14:47

Opprinnelig postet av paco
bra at resten av spillerne ikke er like pinglete og useriøse som shaban som har tapt landslagsplassen sin til eddie hehehe,er det noen som har slett innsats så er det han. her er jeg kveruli kverula

Når tapte Shabaan plassen til Eddie Gustafsson? Rart at han hoppet ned 2 plasser og ut av troppen.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 19 sep 06, 14:47
Opprinnelig postet av dracula

Skjerping skjedde vel i LSK kampen og mot VIF i Oslo.

Men Rune om dette hang sammen eller ikke, er kanskje tvilsomt.

Er enig med deg at generelt har det meste vært grått i år.

Ellers synes jeg det er trist at Tom Nordlie gikk til Viking, han skulle heller vært i FFK.

 

 

Tom Nordlie!?

Da hadde jeg heller sett at FFK hentet Bernt Hulsker og Magne Hoseth!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 sep 06, 16:24
Endret: 19 sep 06, 16:27
Opprinnelig postet av paco

dette har ikke blitt tatt opp spesielt positivt hverken i ledelsen eller i spillergruppen så vet dere det til dere som mente at det var bra av shaban,det er greit at de fleste her inne synes det var "tøft" av shaban men som sagt det syntes ikke de innad i laget,hvordan jeg vet dette kan dere få lov til og lure på,men for noen så er det kansje ikke overraskende at shaban ikke akkurat er den som har best moral og offervilje,halllooo både spillere og trenere er enige at dette skal ordnes innad,eller mener dere at shaban ikke hadde annet valg en og gå til tv2 etter at spillerne ikke har tatt han seriøst for at han først tatt dette internt.hvis noen av dere kjenner noen spillere eller kann skaffe litt innside informasjon så vet dere at dette slo negativt ut dagen før semin men for all del fortsett og fortel hvor bra,tøft eller kult det var av shaban



Så flott at du har full oversikt over hele ledelsen og alle spillerne og samtidig bor i Særp da, da har du kanskje mye annet å komme med da? Nei, vent, du ber jo selv andre om litt innsideinformasjon litt senere i innlegget, kanskje du ikke har så gode kontakter likevel?

 
Og hvor har du fått det for deg at Shaaban på eget initiativ tok kontakt med TV2 for å si at FFK-spillerne er verdensmestere etter én seier? Det var garantert TV2 som tok kontakt, og ja, det var de som stilte spørsmålet om hvorfor FFK er så ustabile. Det burde jo du faktisk vite ettersom du har den fulle oversikten over klubben.

Og angående at Eddie har tatt keeperplassen til Shaaban for Sverige, du kan jo tygge på denne imens. Gluping du!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 19 sep 06, 17:44
Endret: 19 sep 06, 17:55

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Synes Shaabans uttalelse var helt ok. Han snakker i generelle vendinger, og henger ikke ut enkeltpersoner. da kan jeg ikke forstå at det kan være galt. Det er jo også en kjensgjerning at FFK ofte går på trynet etter bra kamper.

 

Jeg mener å huske at Ringberg uttalte noe lignende offentlig den siste våren han spillte i FFK, og den gangen fikk det ingen negativ effekt, snarere tvert i mot.

 

Ramis uttalelser er sikkert på sin plass og jeg er helt sikker på at noen av spillerne kjenner seg godt igjen i dette og vil da ha gode muligheter til å lære noe av det og prøve å rette det opp.

 

Det Rami sa og som også Ringberg sa for et par år siden var også at spillerne må bli tøffere mot hverandre og bli mye flinkere til å gi hverandre konstruktiv kritikk.

 

Jeg kan ikke forstå at noen mener at slike uttalelser vil ha en negativ effekt på spillergruppen. Etter min mening tror jeg kun dette vil virke positivt. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 19 sep 06, 18:10

Jeg synes det er helt på sin plass at en meritert spiller som Shaban kommer med dette utspillet. Det skal KUN tas positivt opp av spillergruppa til FFK. Hvis ikke er det de som har et  problem og ikke han. Det er hevet over en hver tvil at laget er altfor ustabilt og når de spiller et par bra kamper så går det hardt på trynet hver gang. Det er her Eggen tydligvis gjør en altfor dårlig jobb med spillergruppa. De er ikke verdens beste lag selv om de har spillt bra i et par tre kamper! Dette er noe vi har sett gjenta seg den tiden FFK har vært i Tippeligaen. Eggen utaler gang etter gang at nå må vi trøste guttane for nå gikk det ikke så bra og de har det ikke så bra! Jeg får helt frysninger på ryggen når jeg hører slikt dill dall fra en lederskikkelse på et profesjonellt nivå. Guttane er lønnsmottakere som vi fleste andre og vi får IKKE trøst når vi ikke gjør jobben vår det håper jeg alle er enige i. Jeg har ihvertfall aldri opplevd. Det jeg derimot hat opplevd er at jeg får ros når det går bra og ris når det går dårlig. Det er ikke alltid at det motiverer nok å få trøst når det går dårlig. Det kan nesten virke mot sin hensikt. Man forsvinner lenger ned i følelsen av å misslykkes. Man må mange ganger kreve og forlange at dette skal ikke skje en gang til. Man må fortelle at enhver handling har en konsekvens. Og hva erv konskvensen av ikke å gi alt på fotballbanen? Jo det er at man blir satt på benken eller at laget som helhet taper. Det er konskvensen av å ikke gjøre jobben sin. Man kan ikke snakke om konskvenser samtidig med at man trøster. Det går bare ikke sammen. Det er nå min mening. HEIA SHABAN! HEIA HEIA FREDRIKSTAD

---------------------------

jorhan


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 19 sep 06, 18:11
Endret: 19 sep 06, 18:14

Opprinnelig postet av paco
så lenge spillerne og ledelsen har samme oppfatning som meg og madmax så skal dere andre få ha deres egen oppfatning

 

Artig påstand det der. Jeg VET ihvertfall om 2 spillere i FFK sin stall som er helt enig med Rami. Og jeg kjenner langt ifra alle spillerne. Det Rami påpeker her, har jeg forøvrig nevnt tidligere i sommer, så det kommer ikke akkurat som noen bombe på meg. (Ref: Innlegg der jeg nevner at andre spillere reagerer på at ENEKELTE av de etablerte ikke tar i nok på trening.).

 

Alt i alt synes jeg det er helt greit det Rami gjør. Dessuten er det ikke Rami som går ut i media og klager slik du hevder, men det er TV2 som stiller han et konkret spørsmål. Og hvis det er spillere som føler seg truffet av en slik genrell uttalelse, ja da viser det vel bare at Rami har et poeng...

 

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 sep 06, 18:29

For meg virker det slikt :  Når psyhologen kom i bildet fikk gutta ny tening og trening og kamper ble ett,,, det vil si resultatene kom og så kom landslags pause etter Start kampen og intensiviteten på treningen avtok fordi "vi var redda" .. Og det viste seg jammen med en gang på resultatene. I stedet for å kjøre en "mini " treningsleir med full guffe og tenning ble det vel mye fotball tennis og greier .... Nå er det kun antagelser fra min side. Kanskje kan folk som "snæbben" kommentere og sammenlikne de to treningsperiodene. Og stemmer dette da skjønner jeg godt hva Rami snakker om.

 

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 sep 06, 19:48

Beklager Rune. Var nok litt uttafør her. Skjerping.

Støtter likevel Shaban sine uttalelser.

Greit, beklager sleivspark, Gult Kort.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 sep 06, 03:38
Endret: 21 sep 06, 03:43

Når jeg allikvel sitter på jobb og kjeder meg så kan vi kanskje konkludere med at spillerne i dag viste en mye større fightervilje i dag enn mot Molde. Om det er Shaabans utspill som har fått fart i dem eller ei er ikke så lett å svare på, men vi kan vel alle være enig at det i hvert fall ikke hadde noen negativ innvirkning på troppen, eller hva MadMax og din medsammensvorne Paco?

 Men nå forsvinner dere vel begge som dugg for solen, og kommer tilbake som ugress om våren når det igjen kommer noe kontroversielt, selv om Paco faktisk klarte å glede seg over cupfinale i dag i et lite innlegg.

 

Nå gjelder bare at spillerne gjør det Shaaban savner, nemlig å holde intensiteten oppe og ikke tro at alt løsner nå. Vi har fortsatt en oppgave med å redde plassen. Vi har tilrettelagt desserten, nå må bare hovedretten sikres!


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 21 sep 06, 04:04

Det skal vel mere til enn en kamp for å se om Shaaban fikk rett eller ikke?

Dessuten tror jeg ikke du leser innleggene mine. Jeg har sagt hele tiden at Shaabans utspill kan bli tolket på en annen måte, men jeg KAN også ta feil. Og nei, jeg forsvinner ikke som dugg for solen bare fordi jeg eventuelt skulle ta feil.

All ære til FFK som viste en god fightervilje i dag også.

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 21 sep 06, 08:24
Opprinnelig postet av FFK1903

Når jeg allikvel sitter på jobb og kjeder meg så kan vi kanskje konkludere med at spillerne i dag viste en mye større fightervilje i dag enn mot Molde. Om det er Shaabans utspill som har fått fart i dem eller ei er ikke så lett å svare på, men vi kan vel alle være enig at det i hvert fall ikke hadde noen negativ innvirkning på troppen, eller hva MadMax og din medsammensvorne Paco?

 Men nå forsvinner dere vel begge som dugg for solen, og kommer tilbake som ugress om våren når det igjen kommer noe kontroversielt, selv om Paco faktisk klarte å glede seg over cupfinale i dag i et lite innlegg.

 

Nå gjelder bare at spillerne gjør det Shaaban savner, nemlig å holde intensiteten oppe og ikke tro at alt løsner nå. Vi har fortsatt en oppgave med å redde plassen. Vi har tilrettelagt desserten, nå må bare hovedretten sikres!

 

shaban hadde vel en kjempetabbe idag også så ikke akkurat så kjerpet ut


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 sep 06, 08:58
Opprinnelig postet av paco
 

shaban hadde vel en kjempetabbe idag også så ikke akkurat så kjerpet ut



Hva har det med saken å gjøre egentlig? Du påstå at flere av spillerne hadde tatt seg nær av dette og at det hadde en negativ innvirkning på troppen. Da hadde vel det gitt utslag i gårdagens kamp ville man tro? Og hvis du først skal trekke frem noe av det Shaaban gjorde i går, så kan du jo trekke frem de gode redninger han gjorde også... Hvorfor gidder du kun å trekke frem negative ting hele tiden?


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340