Husk meg
Brukernavn
Passord

Rami i tv2 sporten 21:25

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 19 sep 06, 01:04

Selvsagt har de sikkert lyst til å bevise at han tar feil, og jeg nekter ikke for at det kan slå positivt ut jeg.

Men jeg tviler bare på at det gjør det, jeg tror heller spillerne reagerer negativt mot Shaaban for å ha uttalt seg dumt i media...

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 sep 06, 01:08
det tror jeg faktisk ikke, håper og tror at FFK spillerne er såpass proffe at de forstår krittiken og ønsker å gjøre noe med det,

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 19 sep 06, 01:09
Det håper jeg også...

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 sep 06, 01:13
til konstanza og klokan,jo dette er et forum noe som betyr at folk med forskjellige meninger kan diskutere og jo disse spillerne er arbeidstagere hos ffk, det er snakk om normer,respekt for kollegaer,du går ikke ut slik i media du tar det internt, er det shaban som skal fortelle hvem som står på og hvem som ikke gjør det?selv om han ikke har navngitt noen så tror jeg de i spillergruppen vil ha et svar på hva han mener? hvorfor skal han dra dette ut i media?eggen som er sjefen på laget kan godt gå ut i et intervju etter en kamp og kalle det slett innsats men ikke spillerne,de skal støtte hverandre uttad så får de ta opp dette internt,dette kan lage uro i spillergruppa noe som er det siste laget trenger,tror dere ikke at spillerne forstår ansvaret? tror dere at de vil gå ned 80% i lønn for og spille i addeco ligaen? og selv om enkelte her inne ser på shaban som en gud så er det ikke de fire bak alene som slipper inn mål men også shaban,nei det beste er nok og holde roen i spillergruppen,støtte hverandre fult ut og la de som har ansvaret ta seg av det som trengs både av innsats,samarbeid og lagmoral men i motgang så er det viktigste og holde seg samlet ikke gå ut og legge ansvaret over på andre så får de som vil se på meg som en kverulant eller en som bare ikke er enige med alle andre

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 19 sep 06, 01:15
Enig, paco.

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 sep 06, 02:05

Opprinnelig postet av MadMax
Enig, paco.

 

Overrasker ikke meg så veldig egentlig etter å ha sett igjennom dine tidligere innlegg. Har du egentlig kommet med noe som helst positivt? Eneste jeg ser av innleggene dine er at du dukker opp med en gang det kommer opp noe du kan kverulere med. Hvorfor ikke delta i alle diskusjoner, også de som har noe positivt over seg? Du er tydelig kun ute etter å gnåle her inne...

 

Shaaban er vel den mest rutinerte spilleren vi har, og den som har mest erfaring fra topp europeisk nivå. Kanskje han ser det Eggen ikke har sett på tre år? Kanskje han allerede har prøvd å tatt dette opp i spillergruppen uten gehør. Han svarer jo kun på spørsmålet til TV2 om hvorfor vi er dårlige. Han kommer med et ærlig og oppriktig svar. Hva er galt med det? Hvorfor skal spillerne stod samlet bak hverandre, når noen tydeligvis ikke yter sitt beste etter en god kamp. Er det ikke bedre å få ting på bordet slik at det kan tas tak i nå før vi spiller med Moss i Adeccoligaen?

 

Når er det egentlig riktig tidspunkt å komme med et slikt utspill? Nå eller når sesongen er ferdig og vi kanskje har rykket ned. Da hadde vel de samme som sier det var dårlig timing nå kommet med "Ja ja, lett for Shaaban å være etterpåklok, hvorfor sa han ikke noe før hvis han visste dette".


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 19 sep 06, 02:10

Snakker du om meg eller paco nå? Uansett, så er det visst feil å være kritisk da...jaaa, her skal vi alle være positive!...

Shaaban kan være så kritisk han bare vil han, men han får ta det internt. Å utbasunere slikt om sine medspillere vil bare skape et dårligere miljø. Jeg skal være den første til å innrømme feilen jeg, om det viser seg å være feil. Men jeg synes det er en utrolig teit kommentar av Shaaban, som fort kan føre til at FFK blir enda dårligere.

Samtidig kan du vel heller respektere min mening, i stedet for å svare på mine kun for å si at "det er jo bare mas du kommer med".

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 sep 06, 02:19

Ettersom jeg siterte deg er det deg jeg svarer. Og hvor har jeg skrevet at alle skal være positive? Poenget er at du i løpet av et snaut år kun har skrevet innlegg når det har vært noe negativt rundt klubben omtrent. Så forsvinner du noen måneder før det igjen er litt blest rundt klubben og du kommer med noe nytt oppgulpet. Det er lov å være kritisk, men det er også lov å bidra med noe positivt i ny og ne...

 

Som sagt, han svarte på et spørsmål fra TV2 om hvorfor FFK er ustabile. Hva skulle han ha svart? Ingen kommentar? Da hadde det vel blitt enda mer merkelig spør du meg. Eller skulle han kanskje funnet på noe annet å si? Han sa sin ærlige mening, og ærlighet varer lengst. Og fyren har jo rett, når vant for eksempel FFK tre kamper på rad i Tippeligaen?


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 19 sep 06, 02:21

Dette er visst vanskelig å få inn i skallen uten å kverulere....

Etter det Shaaban sier, så kan FFK fort tape enda flere kamper på rad på grunn av enda dårligere lagmoral og miljø innad i troppen fordi han mener at spillere i klubben (hans lagkamerater!) ikke får lov til å nyte en seier fordi de ikke er gode nok. Men for all del, som jeg har sagt mange ganger, jeg kan ta feil også.

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 sep 06, 02:26
Endret: 19 sep 06, 02:26

Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke skjønte hundre prosent av det siste innlegget ditt, selv om jeg prøvde, prøvde jeg forgjeves. Alt han sa i det intervjuet var at når vi første hadde vunnet en kamp, så var det enkelte spillere som tok lett på neste oppgave, de trodde de var verdensmestere. Han mente at vi måtte jobbe knallhardt være eneste kamp for å vinne den også. En seier i fotball gir ingen dominoeffekt av at neste motstander også faller av seg selv, vi må felle dem, en for en. Hvem kan være uenig i det?

 

Det har med andre ord ikke om hvorvidt spillerne er gode nok som du skriver, men hvordan de takler medgang. At spillerne er gode nok har de bevist i enkeltkamper, det Shaaban savner er at enkelte viser samme fightervilje i flere kamper på rad.


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 19 sep 06, 02:29

Poenget er at du og Shaaban tolker det sånn. Andre spillere kan også tolke det sånn.

MEN; andre spillere kan også tolke det dithen at Shaaban mener de ikke er gode nok, dermed kan slikt føre til et dårligere miljø i troppen. Noe som vil vise seg på banen også. Derfor kan vi fort havne enda mer i nedrykksstriden, på grunn av Shaabans blemme.

Jeg sier ikke at Shaaban har FEIL, jeg sier at han bør ta slikt internt og ikke blære ut om det på riksdekkende media.

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 sep 06, 02:34
Jeg vil tro at spillerne er såpass oppegående at de skjønner hva Shaaban snakker om, skjønner jeg det, skjønner definitvt spillerne det. Og hva er det å ikke skjønne? Han beskriver jo ordrett hva som er feilen, han nevner ikke med et ord at spillerne er for dårlige, kun at de ikke takler motgang, altså at de ikke må tro at en trepoenger automatisk gir en ny trepoenger neste serierunde. Det har ikke med ferdigheter å gjøre, det gjelder bare å ikke slappe av etter en seier, men fortsette å jage neste.

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 19 sep 06, 02:37

Ja, spillerne bør være såpass profesjonelle så de skjønner alvoret.

Men jeg tror de skjønner alvoret uten at Shaaban skal behøve å måtte uttale seg på riksdekkende TV, og si at spillerne ikke er gode nok.

Spillerne skal være profesjonelle ja, men man kan likevel ta seg nær av at Shaaban sier slikt på TV. Han burde holdt det internt.

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 sep 06, 06:06

Sukk, igjen, hvor sier Shaaban at han ikke synes spillerne er gode nok? Det er noe du selv har funnet på, han har ikke nevnt noe om spillernes ferdigheter og om de er gode nok eller ei, hvordan klarer du å få det ut av det han sa egentlig?

 

Og igjen, hva skulle han svart TV2 i dine øyne når han fikk spørsmålet?


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 19 sep 06, 06:11
Opprinnelig postet av FFK1903

Sukk, igjen, hvor sier Shaaban at han ikke synes spillerne er gode nok? Det er noe du selv har funnet på, han har ikke nevnt noe om spillernes ferdigheter og om de er gode nok eller ei, hvordan klarer du å få det ut av det han sa egentlig?

 

Og igjen, hva skulle han svart TV2 i dine øyne når han fikk spørsmålet?

Du sitter jo bare og ror deg unna. Det eneste jeg har sagt er hva jeg mener spillerne vil tolke Shaabans tåpelige utsagn som. Men du klarer jo tydeligvis ikke lese hva jeg mener.....!

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 sep 06, 06:59
Opprinnelig postet av MadMax
Opprinnelig postet av FFK1903

Sukk, igjen, hvor sier Shaaban at han ikke synes spillerne er gode nok? Det er noe du selv har funnet på, han har ikke nevnt noe om spillernes ferdigheter og om de er gode nok eller ei, hvordan klarer du å få det ut av det han sa egentlig?

 

Og igjen, hva skulle han svart TV2 i dine øyne når han fikk spørsmålet?

Du sitter jo bare og ror deg unna. Det eneste jeg har sagt er hva jeg mener spillerne vil tolke Shaabans tåpelige utsagn som. Men du klarer jo tydeligvis ikke lese hva jeg mener.....!

Sukk. Kan det være en svak, teoretisk mulighet for at samtlige spillere i FFK-troppen ikke nødvendigvis har samme, noe snåle tolkning av Shaabans utsagn som det du har?

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 19 sep 06, 07:02
Opprinnelig postet av DrDRE

Sukk. Kan det være en svak, teoretisk mulighet for at samtlige spillere i FFK-troppen ikke nødvendigvis har samme, noe snåle tolkning av Shaabans utsagn som det du har?

Har jeg sagt at alle skal ha det da?

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 sep 06, 07:07
Nei, men du lager en lang og polarisert debatt ut i fra dine helt egne premisser, som går ut i fra at mange nok i stallen skal tolke utsagnet til Shaaban på samme måte som deg. Du har vel fått med deg at det er vel en god del her som er uenige i din tolkning...

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 19 sep 06, 07:13
Ja, mange er uenige. Og jeg har aldri sagt noe i mot det jeg. Men det er teit å si at jeg lager en stor debatt ut av dette. Jeg har sagt det jeg mener, men likevel skal folk kverulere og klarer ikke å takle det jeg sier. Er det da rart at jeg argumenterer for det jeg mener?

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 sep 06, 07:17

Opprinnelig postet av MadMax
Jeg har sagt det jeg mener, men likevel skal folk kverulere og klarer ikke å takle det jeg sier. Er det da rart at jeg argumenterer for det jeg mener?

Ja...

Jeg har sagt det jeg mener, men likevel skal folk kverulere... - Kan det være fordi de er uenige med deg tro?

..klarer ikke takle det jeg sier - Jeg tror det skal gå greit, kommer ikke til å miste nattesøvnen.

Off to work. Prekæs.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340