Semifinale: FFK - Start
Her er "før Fredrikstad FK - IK Start" fra norskefans.
Måtte det bli en kanonkamp idag.
Mvh
Christianssand - En by over alt!
---------------------------
Christianssand
Går rykter om at Marius Johnsen ikke er med. Fra Menighedens forum:
"Start dro til Fredrikstad i går kveld, og Marius Johnsen ble observert i Kristiansand sentrum for en time siden.
Da blir det Engedal som back. Han blødde jo bokstavlig talt for drakta mot kamma "
http://www.menigheden.no/forum/viewtopic.php?t=2789&postdays=0&postorder=asc&start=20
Mulig det er bare piss men. Det hadde ikke vært så dumt. Meget god hodespiller som er farlig på dødball. Tror jeg bare legger meg nå jeg. Kan stå opp til avisene i morgen. Tror nok det hadde vært det beste for helsa.
Fredd
er det noen som kan bekrefte at David Nielsen ikke spiller? har hørt noe om det, men er ikke hundre prosent sikker..
Opprinnelig postet av FFKshnuppa
er det noen som kan bekrefte at David Nielsen ikke spiller? har hørt noe om det, men er ikke hundre prosent sikker..
Han soner for karantene ja.
Opprinnelig postet av steffen
Opprinnelig postet av FFKshnuppa
Han soner for karantene ja.
Okei, takk:)
Dette blir en rysare........ jeg tipper 1-1 til full tid. 2-2 etter ekstra og 7-6 etter straffer. Rami redder en god straffe fra Hæstad, og tidens siste cup kamp på stadion går over i historien som en jevn, fairspillende og underholdende kamp.
I finalen får vi nok RBK
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Lenge siden jeg har vært så spent før en kamp.. Tror jeg må tilbake til opprykkskampen til TL..
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
God bedring Dagfinn Enerly
Helt enig. I dag håper jeg alle går litt i seg selv og virkelig trår til for "guttane" i dag.De trenger en seier og litt tro på seg selv før vi skal ta 3 poeng mot Stabæk til helga.Men selvfølgelig er det ikke helt dumt med cupfinale heller.
There`s only ONE United
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Kanskje vi tar en " Molde " i år, vinner kval. mot B/G og vinner cupfinalen. Hadde ikke vært meg i mot. Men da måtte vi vinne kvalikken åsså, hvis ikke så er det uaktuelt.
Hadde vel ikke vært så dumt det selv om jeg håper at FFK kommer litt høyere på tabellen. 9. plass burde vel være innen rekkevidde?
http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060920/FFK/60920012/1009 der står laget da... Bjørkøy skyver ut Szekeres på Venstreback...
Shaaban
CZwartek, Gerrbrand, Piiroja, Bjørkøy - Brenne, Berg, Ramberg - Tarik, Toth og Kvisvik
God bedring Dagfinn Enerly
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Supporter, faktisk :)
Supporter, faktisk :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914