Husk meg
Brukernavn
Passord

Sang til i morgen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 06, 10:34
Opprinnelig postet av Martin_
Jeg har kopiert opp ca 20 halve ark med teksten på, som vi kan dele ut på feltet, slik at flest mulig blir med så fort de kjenner meldoien.
bra martin_   

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 17 sep 06, 12:20
Dette blir koooonge ass!!! Skulle gjeeeerne vært på stadion i dag. Har lært meg sangen og greier! Men kommer meg ikke til stadion:( Så jeg skal høre godt etter på tv`en om jeg hører denne sangen=) Det blir dritkult om den ljomer over stadion:)

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 17 sep 06, 13:02
Jeg synes vi skal prøve denne på feltet i dag å ikke ta med hoved. Lære den skikkelig først, så kan vi prøve med alle.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 17 sep 06, 20:08
Denne sangen er kommet for å bli Hørte den skikkelig godt på tv`en, og den var oppsiktsvekkende bra=)

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 sep 06, 20:35

Kuuuuuuuuuult. Det var akkurat det jeg skulle spørre om. Skulle tatt opp kampen på DVD men før jeg dro på stadion så jeg på kroatisk tv og kampen med Dinamo og da glemte jeg å svitsje selvfølgelig.

Fint hvis noen har tatt opp kampen og legger snuten med sangen på nettet.

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 17 sep 06, 20:57
syns den funka jævli bra jeg, bare alle klarer å lære den til kampen på onsdag, så blir det sinnsykt bra :D

---------------------------

Svensk Magi


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 17 sep 06, 21:36

Jeg syns vi skal ta ned tempoet litt.

Når alle får lært seg den blir dette en hitt.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 18 sep 06, 08:03
Endret: 18 sep 06, 08:04

Syns ihvertfall vi som sang den klarte det bra. Flott innsats av de som sang idag. Når alle får lært seg den så blir det nok bedre. I tilliegg syntes jeg vi skal drite i å dele feltet. At vi bare roper "Når Fredrikstad.. " osv uten at noen andre på feltet svarer. Da tror jeg det blir lettere å få med flere, i tillegg kan vi skape mer trøkk når vi roper.

 

Pluss at jeg skal drite i å glemme arkene jeg hadde kopiert opp hjemme på kjøkkenbenken. :(((

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 sep 06, 09:08
Endret: 18 sep 06, 10:15

Syns den kan bli bra. Bare vi får med hele feltet å synge da (og jeg for lært meg melodien ), eller hele feltet med å synge på alle sanger. Var altfor tamt nedenfor der jeg stod. Blir liksom litt motløs når ingen av de som står rundt deg synger.... og en ting, til alle de som var på PH-feltet i går, når vi synger "vi er fredrikstad ole ole ole", dvs "yellow submarine"-låta : Skjerf skal svinges på refrenget etter min mening. Det var det bare et fåtall som gjorde...

 

Ifølge avtstemninga om reprise-kampen, ligger vi ann til å se den i reprise i dag... Bare husk at disse kampene pleier å starte ca 15.20 og ikke 15.40 slik det står... DVD-opptakeren min er ihvertfall instilt på dette tidspunktet

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 sep 06, 13:03
Endret: 18 sep 06, 13:04
Opprinnelig postet av Bob Page

Syns den kan bli bra. Bare vi får med hele feltet å synge da (og jeg for lært meg melodien ), eller hele feltet med å synge på alle sanger. Var altfor tamt nedenfor der jeg stod. Blir liksom litt motløs når ingen av de som står rundt deg synger.... og en ting, til alle de som var på PH-feltet i går, når vi synger "vi er fredrikstad ole ole ole", dvs "yellow submarine"-låta : Skjerf skal svinges på refrenget etter min mening. Det var det bare et fåtall som gjorde...

 

Ifølge avtstemninga om reprise-kampen, ligger vi ann til å se den i reprise i dag... Bare husk at disse kampene pleier å starte ca 15.20 og ikke 15.40 slik det står... DVD-opptakeren min er ihvertfall instilt på dette tidspunktet



Så lenge vi ikke spiller en god kamp så gidder jeg ikke å se den om igjen.   Så derfor stemmer jeg ikke denne gangen. Har noe annet å gjøre enn å se en drittmatch en gang til.

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 18 sep 06, 13:35
Sangen var sinnsykt bra på TV Ta gjerne med tekst på ark på onsdag, har nemlig ikke skriver... Gleder meg, for det lukter cupfinale!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 18 sep 06, 18:00

Syntes det egentlig var merkelig at dere hørte den? Så få som var med?

 

Men jeg klager ikke, for all del!:)

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 18 sep 06, 18:38
Opprinnelig postet av Martin_

Syntes det egentlig var merkelig at dere hørte den? Så få som var med?

 

Men jeg klager ikke, for all del!:)

 

Jeg så på kampen, og for å være helt ærlig hørte jeg det ikke godt:S

men er godt mulig det var jeg som var sløv!

---------------------------

God bedring, Dagfinn=)


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 18 sep 06, 18:46

send til meg også Zora

 

Runar 94421377

 

 

Ps.hadde vært kult om dere som synger på plankeh kunne kommet i stjernehallen til lørdag kl 1600.

så vi kan synge vif folka i senk.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 sep 06, 18:55
Så reprisen. Virker som om TV2 bare utplasserer mikrofoner ved direktesendte TV-kamper. Hørte PH veldig dårlig, og vi var bedre enn det. Det samme var det med FFK-Start. Der hørte vi hovedtribunen bedre enn Plankehaugen, og alle her vet jo at det sier sitt....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 18 sep 06, 20:34
http://www.youtube.com/watch?v=gsKY0UeQgq8

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 sep 06, 21:10

Bever hva skal jeg sende ?  Og linken må du legge ut på nytt for det går ikke ann å kopiere den ....

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 18 sep 06, 22:04
Opprinnelig postet av Klokan

Bever hva skal jeg sende ?  Og linken må du legge ut på nytt for det går ikke ann å kopiere den ....

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=gsKY0UeQgq8


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 18 sep 06, 23:29
Tilbake til topic, som er den nye sangen. Jeg vet ikke om noen så kampen mellom Lsk og Vif på tv. Men jeg kommer fra Åråsen nå, og da jeg annkom stadion fikk jeg et sjokk. Klanen hoppa og sang akkurat den samme melodien. Hørte den for første gang fra deres side i dag, og jeg som trodde vi skulle klare å være først i Norge! vel, vi var vel kanskje det da, i og med at vi tok den i går (søndag) Men det jeg ville fram til. De gangene Klanen fikk den til, så hørtes det drit bra ut. Og for første gang på lenge gikk jeg ut fra Åråsen nynnende på den sangen, i stedet for en av fugla sine! (Byttet selvfølgelig teksten ut med vår) ;)

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 sep 06, 00:50
Opprinnelig postet av danan2
Opprinnelig postet av Klokan

Bever hva skal jeg sende ?  Og linken må du legge ut på nytt for det går ikke ann å kopiere den ....

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=gsKY0UeQgq8

 

Fett. Men hva er det de spiller på banen ? Basket ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340