Husk meg
Brukernavn
Passord

Medlemsmøte 13.sept.

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 06, 10:14
hvor er styret og svarer for seg sier jeg ?

Dette valget som ble gjort er ett valg som PH ikke kan godkjenne siden dem aldrig har infomert om noe slikt...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 26 sep 06, 12:17

Helt enig, men jeg trur vel det skal mye til for å gjøre om nå! Da kommer FFK bare til å si at en avgjørelse er tatt bla bla bla....

Man drøyer vel i det lengste med å svare her i hvertfall, for å være på den sikre sia.....


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 26 sep 06, 22:18
Det var da veldig til surmuling her da. Jeg vil ikke sitte her, jeg vil ikke sitte der. Jeg har blit lovt hitt og ditt.
jeg kan ikke se problemet med å stå i svingen, ser jo det meste av banen derfra. plus at begge langsidene
og den andre kortsiden vil høre oss synge, tror vi kan få større respons på sanger som røde og hvite osv.

For meg er det likegyldig hvor jeg står, bare jeg kan se fotball og være med å ha det moro, synge og lage
liv på tribunen.

Og til dere som er misfornøyd med hvor dere blir plassert, så går det sikkert ann å sette seg et annet sted
på stadion.

Det blir ikke mer moro enn det en gjør det til selv.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 26 sep 06, 22:34

Opprinnelig postet av HBL
Det var da veldig til surmuling her da. Jeg vil ikke sitte her, jeg vil ikke sitte der. Jeg har blit lovt hitt og ditt.
jeg kan ikke se problemet med å stå i svingen, ser jo det meste av banen derfra. plus at begge langsidene
og den andre kortsiden vil høre oss synge, tror vi kan få større respons på sanger som røde og hvite osv.

For meg er det likegyldig hvor jeg står, bare jeg kan se fotball og være med å ha det moro, synge og lage
liv på tribunen.

Og til dere som er misfornøyd med hvor dere blir plassert, så går det sikkert ann å sette seg et annet sted
på stadion.

Det blir ikke mer moro enn det en gjør det til selv.

 

Kunne ikke fått sagt det bedre selv. Er det ikke det å stå sammen å heie frem laget som betyr noe a?? Tror det kommer til å bli skikkelig bra på kortsiden. Og hvis man ikke gidder å stå der til neste år bare for å være sta og egen (vi ble lovt osv...) så er man vel egentlig ikke så veldig gira...


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 26 sep 06, 23:39

Opprinnelig postet av keiko99
hvor er styret og svarer for seg sier jeg ?

Dette valget som ble gjort er ett valg som PH ikke kan godkjenne siden dem aldrig har infomert om noe slikt...

Sender du en mail til Lars Thoresen eller til en av de andre styremedlemmene får du sikkert ett svar:-)
tror adressen til Mr. Thoresen er lars.thoresen@plankehaugen.no så er bare å skrive KEIKO!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 sep 06, 02:21
han kan komme hit å besvare og se igjennom hva alle har skrevet

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 27 sep 06, 13:40
Endret: 27 sep 06, 13:41
Opprinnelig postet av keiko99
han kan komme hit å besvare og se igjennom hva alle har skrevet


Jeg vet utmerket godt at Lars er registrert medlem her inne, men ønsker du å si noe til ham bør du jo kontakte ham selv. Det er ingen automatikk i at styremedlemmene i PH skal komme inn på FFKs UOFFISIELLE nettforum for å sjekke om de har en sak å forsvare.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 sep 06, 02:00
Endret: 28 sep 06, 02:50
Har dere fått med dere denne da ?

jeg har stemt.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 okt 06, 19:27
Menigheden har fått plasser midt på langsiden av tribunen.. faen, misunnelig..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 okt 06, 20:06
Der har vi en klubb som bryr seg om supporterene sine.....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340